Din viitor
Noul Range Rover Velar nu seamănă cu nimic din ce ai văzut până acum. Interiorul său a eliminat aproape complet butoanele și este cea mai futuristă alegere din segmentul SUV-urilor. Ce se ascunde însă dincolo de fascinația tehnologiei?
-
RR, luni, 27.11.2017 12:14
Hai mai ca nu este vedeta. Am vazut cateva si nu atrage atentia cu nimic. Prima data l-am confundat cu RR Sport, trebuie sa fii destul de atent sa vezi diferentele. Personal nu as da banii pe asa ceva, sunt variante superioare in segmentul asta.
-
Kirotractor, luni, 27.11.2017 13:29
Subscriu la opiniile antevorbitorilor, :-) chiar dacă masivul Velar e cel mai sportiv RR actual - ca stil, nu și comportament rutier, cum bine a punctat și Bogdan Mirică în test. (Semi)britanicii de la JLR au oricum în plan să lanseze modele și mai distanțate de principiile SUV-istice (Road Rover parcă-i zice proiectului similar unui Shooting Brake), dar dacă asta cer clienții solvabili... ...Cărora le-nțeleg accesele de orgoliu nemăsurat, deși nu pot să le și aprob. Concluzie: se va vinde bine și la noi inclusiv în versiunea de top, că doar 5 miliarde lei vechi nu-s vreun capăt de țară. :-P
-
Adrian C, luni, 27.11.2017 14:30
O masina numai buna pt. o doamna eventual sotie de om de afaceri care are o casa de vacanta la munte si drumul inca nu ia fost asfaltat pana la poarta vilei. Cu siguranta este cel mai frumos crossover din segment, probabil cel mai capabil in offroad dar nu si cel mai rapid, exista Macan GTS de ex mai rapid, nu cel mai dinamic (niciodata nu va merge pe sosea ca un Porsche acolo unde 98% din posesori il va folosi) si nici cel mai fiabil (stim cu totii ca Range Rover si Jaguar sunt pe ultimele pozitii in top-ul fiabilitati de cativa ani.) Merita peste 100 de mii ? Pai cand ai minim 5 milioane de euro avere nu cred ca e problema nu ? Nu ii simti ! Dar daca muncesti pt. el si faci leasing si iti dai peste 50 % din venit pe rata, cred ca o dai in panta cealalta a opulentei nejustificate si nemeritate !
-
MarchenM, marţi, 28.11.2017 15:46
Nu vreau sa par acuma ceva gen comentariu Mafia sau mai stiu eu care, dar la un model Civic precedent, redactorii AM criticau vehement tehnologizarea interiorului cu 3 dispay-uri, drept pentru care interiorul a luat cea mai mica nota in clasa Ori asta cum se numeste? stai asa ca stiu: dublu standard.
-
mishazaitev, luni, 04.12.2017 16:43
@dan_grc Intr-o emisiune auto se facea comparatia cu X3 ... Nu stiu cat este de pertinenta dar, ca si pret de pornire acesta pleaca cu vreo 10 000 de euro mai putin decat Velar. Chiar daca considerabil mai slab dotat. In schimb, niciun concurent, mai ieftin sau mai scump, nu se poate lauda cu performante off road similare... Sistemul de tractiune integrala de la Range Rover este realmente fantastic ... insa nu stiu cati cumpara masina pentru asta!
-
Adrian C, marţi, 05.12.2017 11:01
@mishazaitev Comparatia cu X3 e oarecum deplasata. Velar a cam batut Macan-ul care e premium luxury pe cand X3 e doar premium. Iar Velar e 100% premium luxury.
-
babacloanta, miercuri, 06.12.2017 15:33
@RR ...Cred ca esti subiectiv cand spui ca nu atrage atentia:)) Pai daca RR Velar nu atrage atentia atunci ce sa spun de Macan/Glc si care mai vrei tu. Chiar cred ca este o masinuta chic care arata foarte bine, cred ca cel mai bine din segment. Problema ei e pretul! E mult prea scumpapentru ceea ce ofera si pentru segmentul din care face parte. Daca modelul testat a fost peste 100.000 eur atunci daca as avea banii astia mai degraba mi-as lua un GLC 63 AMG care e alta mancare de peste.
-
cars, miercuri, 31.01.2018 21:40
ca sa observi diferenta dintre un RR SPORT si un RR VELAR este foarte simplu trebuie sa cuosti in primul rand foarte bine masiinle
-
adi, joi, 08.03.2018 17:45
eu cred ca ar trebui sa comparati Velarul cu X5 si cu Porsche Cayenne nu cun X4 si Porsche Macan. Masina este uriasa, este foarte scumpa si este Premium Luxury so....oricum, arata superb dar este mult prea scumpa. trebuie sa ai bani seriosi sa iti permiti una de genul.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Un model foarte reușit ca aspect exterior și interior, dar este greu de crezut ca-n această echipare va fi foarte căutat, practic costă aproape ca un XJ cu același motor, adică toți sunt scumpi, dar un X4 sau Q5 nu ajung chiar la asemenea preț, peste 100 de mii pentru un SUV mediu, fie el și tehnologizat, este mult prea mult.