Curajos
Renault Arkana își propune să devină eroul celor ce îsi doresc o mașină cu design diferit, fără a-și cheltui economiile de-o viață. Francezii mizează mult pe design și pe unicitatea propusă de Arkana în segment, versiunea de bază, Zen, fiind și prietenoasă cu buzunarul.
-
Texla, luni, 26.07.2021 21:54
vazut de aproape, e cu 10% mai frumos ca un Logan pe tocuri.. tre sa fii nebun sa cumperi asa ceva doar pt ca seamănă cu alta țigăneală de la marcile premium
-
Logica, luni, 26.07.2021 22:27
Ca posesor de clio nou, va pot spune ca volanul, tableta si butoanele coincid. Jenant!Nu cred ca va avea succes in fata CHR, care iti ofera full hybrid la pt.+1500€ ( daca scazi ecobonusul, nu mai ramane mare diferenta)
-
Terchina76, marţi, 27.07.2021 08:00
@AM Nu stiu cum dar la mine matematica de baza zice ca la un consum der 5,8 WLTP cum un plin der 50 l nu imi da nici de cum o autonomie de 943 km... imi pare rau dar asta ar fi cumva o minciunica ori informatii eronate.? iar la consumul vostru mediu der 8l ... e chiar dezamagitor. Masina asta e cumva Eco pt baietii cu glezne goale ?
-
Kirotractor, marţi, 27.07.2021 09:45
Îmi pare crossover și nu SUV coreeana (da, e fabricată de Samsung - detaliu uitat în testul altfel bine scris de noul redactor AM, cu excepția raMforsărilor.) ...Și nu doar fiindcă nu poate fi 4WD, ca sora vitregă made in Russia bazată pe Duster (și cu garda la sol mai mare - btw, asta din Coreea are 18,6 cm și nu 19,8.) Văzută pe viu, Arkana mi-a părut f. mare -- și chiar e un pic peste Kadjar. Nu-i urâtă curbura plafonului, dar spatele f. înalt plus suspensia prea cocoțată... tot pe spate nu m-au dat pe spate. :-) Un Citronel C4, asemănător ca stil dar mai scurt cu 21 cm, îmi pare deci mai adaptat escaladării (doar) de trotuare. Iar pentru cei nevoiți să mai iasă de pe asfalt, Dacia Duster rămâne de bază.
-
@Logica, marţi, 27.07.2021 10:58
chr il pot compara cu captur, spatiu din aceasta masina e din alta categorie, mi s-a parut urata din poze dar din intamplare am ajuns intr-un showroom renault si m-a lasat placut suprins masina, ca aspect interior si exterior, plus spatiu.
-
pipo, marţi, 27.07.2021 11:13
@AM , ACE : mai exact care sunt competitorii aia care fac din Arkana un chilipir ? Care-i faza cu pretul , ce anume va pare "excelent" ? E un Renault, basca vadit construit cu arici la buzunar. In zona de 25 k euro sunt multe crossovere sau suv-uri compacte in fata carora Arkana nu are nici-o sansa cam la nici-un capitol. Trecand peste forma caroseriei ( dar care ramane un factor extrem de subiectiv) nu are nimic care sa ma faca sa spun ca e vreun chilipir. Poate capacitatea portbagajului sa atraga intrucatva atentia ( ar fi fost ok o poza-@AM ) dar si acolo raman sceptic , in ziua de astazi cifrele nu mai reflecta realitatea. Personal am 5-6 modele "la prima strigare" in minte din zona suv pe care le-as alege fara sa stau prea mult pe ganduri in defavoarea lui Arkana daca as avea 25 k euro si nu mi-as dori neaparat 4x4. Chiar si pe varul Qashqai cu toate ca imi displace total design-ul . Ma rog, ramane acuma sa vedem pretul real "la raft" , fara o politica agresiva cu discount-uri substantiale nu il vad prea bine ,bineinteles mai incolo putin, dupa ce trece primul val al entuziastilor/fanilor . P.S : foarte neinspirata (cred eu) culoarea neagra pe acest model . Si care-i faza cu detaliile alea rosii , ar trebui sa inspire ceva ?
-
ACE - Craiova, marţi, 27.07.2021 13:18
@pipo Eu ma gandeam la doua aspecte: 1. SUV-uri coupe disponibile in Romania le numeri pe degetele de la maximum doua maini. 2. O masina coreeana, care costa undeva pe langa 30.000 Euro este destul de competitiva ca pret - daca este sa o comparam doar cu un BMW X6 sau MERCEDES BENZ GLE Coupe care sar lejer de 70.000 Euro - dar care au si tractiune disponibila 4x4.....Ar mai fi AUDI Q4 e-tron Sportback (pret peste 60.400 Euro) disponibil prin toamna s.a. P.S. In ceea ce priveste comparatia cu TOYOTA C-HR (chiar daca aceasta poate oferi si 192 CP) ma abtin sa le compar - este evident mai mica decat RENAULT Arkana si celelalte de mai sus...
-
Gabriel.Nica, marţi, 27.07.2021 14:37
@Terchina76 Datele din tabel sunt oferite de producator, nu calculate de noi.
-
pipo, marţi, 27.07.2021 15:16
@ACE : banuiam eu ca la alea va ganditi ( nici macar la X4/GLC , ai sarit direct la X6/GLE ) , ce sa spun , e greu de comentat.. ! Pentru mine, bineinteles, nu o lua in nume de rau . Pentru cei care vad o masina doar ca pe acel obiect ce te duce din a in b - e ok , poti compara si cu Lambo Urus din partea mea !
-
Terchina76, marţi, 27.07.2021 15:18
@ Gabriel Nica scuze dar voi nu ati intrebat cum se face ca dezinformeaza ? sau asta este mierea din Capcana ?
-
Logica, marţi, 27.07.2021 16:45
@@Logica, Nu eu il compar cu CHR, ci autorul articolului. Daca ai ramas fermecat de aspectul interior, de ce sa dai €25k mii, cand acelasi aspect il cumperi Clio, cu 13 mii?
-
Zic si eu, marţi, 27.07.2021 17:06
@Gabriel Nica &Terchina 76, Producatorul scrie, in tabel, ca media este 5,3 ( si cu asta ajungi la autonomie de 943), dar in articol scrie 5,8.
-
Gabriel.Nica, marţi, 27.07.2021 18:32
@Terchina76 care e dezinformarea? Ca nu iese consumul ca in carte? Acele rezultate sunt obtinute in cadrul unor teste/simulari facute dupa anumite proceduri. Niciodata (sau aproape niciodata) rezultatele obtinute (fie ca vorbim de NEDC sau WLTP) nu vor fi la fel ca cele din viata si traficul real. Sa fim realisti. Mai ales daca vorbim de Bucuresti.
-
Gabriel.Nica, marţi, 27.07.2021 18:32
@Zic si eu: Da, am corectat.
-
unsirb, joi, 29.07.2021 14:38
@pipo: 3 din alea 5 sunt Skode, asa-i?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Pacat ca acest model nu poate pune la dispozitie si o versiune AWD - asa cum fac ceilalti competitori din segment. Are toate celelalte ingrediente ale unei masini de succes: - garda la sol foarte buna - siguranta de 5 stele EURONCAP - portbagaj foarte decent - si ....mai ales - un pret excelent!!!