Pe calea credinței
După ce au trecut de la o extremă la alta, visând lagune sau altitudini înalte, francezii au coborât cu picioarele pe pământ și au luat-o pe calea credinței. Pe calea credinței că pot face o mașină suficient de bună pentru a smulge clienții de lângă mașinile germane.
-
rotila, vineri, 29.04.2016 13:20
ce test de consum ai facut domle. profesionist si corect .dupa ce urci Predealul mergi la vale pana la Bucuresti si e normal sa consume putin. aici te credem pe cuvant.
-
Andy, vineri, 29.04.2016 13:37
@Sergiu Depinde si din ce clasa fac parte masinile la care te gandesti. Daca vorbim de clasa mica sau de clasa compacta e alta poveste. In clasele respective masinile au 3-500 kg mai putin decat acest Talisman. Ideea e sa nu comparam mere cu pere. Un model reusit care s-ar putea sa bata Mondeo ca vanzari in Europa. Pacat ca in ultimii 10 ani masinile din clasa medie au vanzari din ce in ce mai mici. Cele din clasele mica si compacta au ~50% din piata in momentul de fata.
-
Moldovean, vineri, 29.04.2016 13:52
@rotila E posibil. Eu am Mondeo și la drum lung scot cam 4,3-4,5 în condițiile în care are aproape 1600 kg. Și asta mergând lejer, nu la zgârcenie. Recordul meu e 3,8 dar în condiții speciale. La 130 km/h stă undeva pe la 5,3. Deci da, există asemenea consumuri la mașini așa grele.
-
dan_grc, vineri, 29.04.2016 14:33
@Sergiu Încă nu ți-ai găsit cauciucuri de vară la Cielo ?
-
Pana, vineri, 29.04.2016 16:20
Andy: "Un model reusit care s-ar putea sa bata Mondeo ca vanzari in Europa. " Vise, tata! Renault e un no name in clasa medie de vreo 10 ani. Au de recuperat un handicap mare mai ales in privinta imaginii in clasa asta. Masina asta in afara de un design mai aparte si o tableta, nu ma impresioneaza cu mare lucru. Uitati-va unde a primit minusuri. Am testat masina asta si am avut acelasi sentiment cu Automarket, cu exceptia ruliului pe viraje. Asta nu am avut cum sa testez. Are si avantaje, nimic de zis. Si poate ca nu ar fi rau ca cei de la Renault sa spuna ca un mare om din interiorul firmei spera sa atinga nivelul fantastic a lui Passat. Marele avantaj al acestei masini, in opinia mea, este pretul. Un Passat, sau Mondeo la un pret similar cu Talisman sunt mai slab configurate.
-
Sergiu.Andrei, vineri, 29.04.2016 16:38
@Andy, Cand vorbesti de kg mai multe, nu uita un lucru esential pe care nu l-ai prins. Talisman are mai multa putere si mai multi Nm, 380Nm este un cuplu fenomenal de mare similar cu un motor aspirat de 300CP. Cu toate ca este batut la sprint si la reprize de aspirate mici. Acum recapituleaza si mai mediteaza putin. Poate la sfasitul zile cand tragi linie iti dai seama ca ai spus o mare bazaconie. @dan_grc. Ce dragut ! Doar ca masina mea este un retromobil daily driver , in asa fel sunt scutit de taxe si impozite : Ford Taunus 4 usi din prima generatie. Asadar, imi pare rau pt tine. Te sfatuiesc urmatorul lucru : plateste-ti taxele, impozitul, restul e CAN CAN ! Da, mi-am cumparat si anvelope ( nu caucicucuri, ca pe taranseste ) de vara. Cel putin spre deosebie de tine, eu am cumparat un set nou. Al tau e SH ca si masina. @Pana. Am testat si eu Renault Talisman. In aceeasi zi am testat chiar si noul Megan GT Line la Porti Deschise . Designul este notabil cu plus ( cu toate ca este Matrioska ) , singurele minusuri ar fi : usile care trebuiesc trantite ceva mai bine pt a se inchide din prima , spatiul pt pasageri este sub media clasei, motorul puturos dar in acelasi timp chiar foarte silentios pt un diesel. Pe parcursul testului nu m-am simtit intr-un diesel atat timp cat rulam cu treapta indicata de viteza ( non susbturat sau turat ). Inca un minus care l-am observat si la Megane : in momentul in care am ridicat sus tavita unde se afla kitul de pana si sistemul Bose, se vedea cum punctele de sudura erau acoperite cu mastic. Sistemul Bose de asemenea decent, dar foarte prost cu BASS + , scaunele ergonomice, materiale premium, cam atat . Sistemul HUD mi s-a parut inutil .
-
Sergiu.Andrei, vineri, 29.04.2016 16:44
PS : Nu sunt fan marci Europene , dar sa treci la plusuri : spatiul interior inseamna ca cel care a testat-o are o inaltime fix cat un scaun cu spatar. Iar la minusuri ati spus : ''Motor diesel care se face simțit în habitaclu'', fara sa specificati faptul ca acesta se face auzit la kick down, nu si la rulare sau relanti. Neprofesional testul vostru .
-
rov, vineri, 29.04.2016 18:59
Am impresia uneori ca jurnalismul asta de Drive Test are nevoie de prea multe compromisuri pentru a exista. E totul scris asa in limbaj de lemn, gen a nu deranja pe nimeni. Parca si vad testul cu trotineta electrica...confort bun la rulare, consum redus, raport bun putere/greutate, dezavantaje; viteza relativ mica, lipsa unui acoperis, lipsa celui de-al doilea loc...daaar per ansamblu un vehicul minunat.
-
Cornel Rs, vineri, 29.04.2016 19:16
Total de acord cu ceea ce ati spus referitor la design ,am mers si eu cu noul Megane nu stiu cat este de asemanator cu Talisman ca interior sau condus..insa ca exterior din fata seamana,spatele nu are nicio legatura ceea ce nu se poate spune despre modelele Audi sau bmw. Insa fara disctutie arata exceptional ,este cea mai frumoasa masina in clasa sa iar motoarele sunt de exceptie ! Din partea mea care am mai condus ford mondeo toyota,peugeot ,noul Renault este net superior ma refer la ultimele modele
-
bnb, vineri, 29.04.2016 21:52
Un test echilibrat si obiectiv. Multumim Automarket !
-
@rotila, vineri, 29.04.2016 22:37
Sa traversezi muntii nu inseamna sa mergi numai la vale. Esti praf !
-
@dan grecu, vineri, 29.04.2016 23:49
Ti-a mai zis cv pana caum ca esti foarte prost ?
-
QAR7, sâmbătă, 30.04.2016 11:15
O masina care merita luata in considerare atunci cand iti doresti ceva din acest segment; sunt curios la ce nisa de clienti prinde acest design. Clar, este unul care nu te lasa indiferent in trafic, insa semnatura luminoasa a ledurilor fata/spate pare mai degraba fortata, ca o fata machiata strident ziua la mall. Mno, gusturile nu se discuta, clar.
-
ztele, sâmbătă, 30.04.2016 11:54
Am vazut azi unul. Probabil au fotografi buni, in realitate e sters. As spune urat, dar asta e dupa gustul fiecaruia. Nu are nimic spectaculos si pare la fel de fragil ca orice renault.
-
mda, sâmbătă, 30.04.2016 12:02
"Pare" tine de preconceptiile prostesti ale unora in domeniul auto. E manifestarea amatorismului si a ignorantei, nimic mai mult.
-
gogu, sâmbătă, 30.04.2016 22:20
adica i30 meu la 140km, aer condition, aproape 1400kg + 4 pers. 1,6 aspirat, 126 cp scoate 6,6 sta foarte bone
-
arogantul, sâmbătă, 30.04.2016 23:00
am vazut masina in trafic, exteriorul arata bestial, bravo renault
-
Andy, luni, 02.05.2016 00:00
@gogu Gogule, nu mai zice balarii. La i30 consumul extra declarat era 5.5 l. Cu sofer si masina goala. La 70-80 km/h in ultima treapta. Asa se obtine consumul extra din carte. La 140 km/h cu 4 persoane ai intre 8 si 10 l consumul.
-
gogu, luni, 02.05.2016 17:55
andy nu zic nicio balarie, daca vrei sa crezi bine, daca nu pa
-
CRM, marţi, 03.05.2016 08:35
In primul rand vorbim de motorizarea de pe echiparea Intens (cea mai buna disponibila pe Talisman). Apoi comparam un turbodiesel de cilindree relativ mica si impins spre limitele sale cu M6 turbodiesel de 2.2l si limitat electronic de pe echiparea medie. E comparabil? Poate ca da poate ca nu. La CD150AT avem 9.8s (+0.4s). CD150AT este disponibil doar pe echiparea medie in varianta automata. Acelasi motor (in varianta high power) obtine pe Mazda 6 CD175AT 0-100km: 8.4s (-1.0s). In cazul Mondeo avand in vederele masa si dimensiunile masinii: 1.6 Duratorq este disponibil doar cu transmisie manuala si este intradevar mai slab fata de motorul 1.6 160CP Renault (avand doar 115CP si obtinand 12.1s), restul motoarelor fiind 2.0. In cazul acestora din urma putem considera Powersift 180 CP cu 8.6s (-0.8s) sau Powershift 150CP cu 9.9s (+0.5s).
-
Vlad, marţi, 03.05.2016 12:03
Articolul este copiat in procent de 60% dupa cel realizat in Italia ( desi masina vine modificata pentru Romania ) inclusiv greseli de genul portbagaj modest 515 l cand de fapt are 608 si ocupa locul 2 in segment dupa Superb. Incercati sa identificati cu adevarat lipsurile ( lumini de zi - design, dotari- ex oglinzi retrovizoare laterale - heliomat, inchidere automata portbagaj ( soft-close ) ca la versiunea break etc ) si nu sa va legati de anumite aspecte aiurea cum ar fi " motorul diesel care se face simtit in habitaclu" desi Renault are motoare diesel common-rail din 2002 foarte silentioase, fiabile( vezi colaborare Mercedes pt A si B Class ) , f economice si putin poluante. " Ruliu pe viraje" - masina se comporta fff bine cu noul sistem de directie integrala ( caruia nu i s-a dat atentie de catre concurenta si sunt sigur ca vor aparea din ce in ce ami multe brand-uri pe piata cu asa ceva) si amortizoare reglabile si asta o confirma piloti de raliu sau oameni din domeniul auto cu multa experienta in spate. Este mai mult de scris dar din pacate sunt putini care inteleg ceea ce expun aici si nu vad evolutia si schimbarea in bine a lui Renault din ultimii 4-5 ani. Multumesc
-
mishazaitev, marţi, 03.05.2016 14:53
@Automarket Cristos a inviat! Am observat intr-una dintre fotografii faptul ca ecranul tactil afisa mesajul "off road navigation". Ne puteti da cateva detalii cu privire la acest aspect? Multumesc frumos!
-
xxx, joi, 05.05.2016 13:48
M-am uitat pe vânzările din Franța, 1100 buc in aprilie deci modest (508 este peste cu vreo 50 mașini, pentru mine este chiar mai urata decât Laguna3) Personal mie îmi place, dar cum a spus cineva mai înainte are de tras ca sa revină in segment
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Cunosc motoare aspirate mai mici care accelereaza mai rapid decat acest Talisman. Serios , doar 9, 4 sec la 160CP si 380Nm ? Stiu masini cu sub 200 Nm care accelereaza mai rapid si au si putere mai mica, si fara turbo .