Expansiune
Odată ce a inventat rețeta celor mai bune modele hibride, Toyota își extinde gama și aria de influență. Noul RAV4 Hybrid este exemplarul cu numărul opt din vitrina eco a japonezilor.
-
rotila, luni, 25.01.2016 13:55
traznet capitolul despre motor/transmisie. de ce n-ai ramas la sushi?
-
C-G-C, luni, 25.01.2016 16:14
Singura masina interesanta de la Toyota. Retin ca am facut un drive test cu varianta anterioara si am ramas placut impresionat. Nu stiu daca noua fata este neaparat pe gustul in meu, insa in linii mari masina nu s-a schimbat si pot sa spun ca este un produs ok, chiar raportat la concurenta. In nici un caz nu as opta pt un Tiguan in locul acestui RAV. P.S.: "Salut" @vianu... eram dator!
-
arhitect, luni, 25.01.2016 16:35
Din pacate, dupa parerea mea, linia de design Toyota nu este la nivelul de rafinament pe care il ofera, de exemplu, Mazda ...in cazul de fata discutam de Mazda CX 5, iar asta se simte in cifrele de vanzari in Europa. Pe alte continente designul conteaza mai putin si fiabilitatea Toyota se vinde bine.
-
Madalescu_Georgian, luni, 25.01.2016 21:23
@@AM, Tiguan nu are nici cea mai vaga ''experienta'' in off-road......Asa ca mucles ! On Topic : O masina care nu poate fi descrisa in cuvinte. Pe langa faptul ca RAV4 si Sportage sunt intemeietorii acestui segment, acum Rav4 vine sa denote ca este si primul crossover hybrid al acestui segment.
-
Mda, luni, 25.01.2016 22:55
Mor de ras, Rav4 mai are mult pana la Tiguan. Vorbim aici de SUV si nu de veleitati off-road de care sunt interesati 5% din cei care cumpara din acest segment.
-
LR, marţi, 26.01.2016 09:16
Dacă vorbim de crossover hibrid, pe piață există de ceva timp un frate al lui Mitsu ASX: Peugeot 4008 4x4 Diesel Hybrid. Parcă are cutie secvențială.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 26.01.2016 09:36
Citez dintr-un comentariu care denota mult ''profesionalism'' : ''Mor de ras, Rav4 mai are mult pana la Tiguan. Vorbim aici de SUV si nu de veleitati off-road de care sunt interesati 5% din cei care cumpara din acest segment'' . Pai sa nu tragi o burta de ras cand citesti astfel de ineptii ?
-
@madalescu, marţi, 26.01.2016 10:56
...pe respectivul...il intereseaza doar si doar sigla ,scaunele ,covorassele si probabil ceva gat-geturi ....aaa sa aibe si volan restul e pt.5% care oricum nu conteaza...
-
pardon..., marţi, 26.01.2016 10:57
....gatget-uri...
-
Madalescu_Georgian, marţi, 26.01.2016 11:09
@@madalescu, Eu cred ca ''respectivul'' nu prea are nici o legatura cu domeniul auto. E ca si cum ar zice ca si-a luat M5 in caroserie E39 rupt in 14 inmatriculat la Bulgari care mai mult de 100 de cai nu mai scoate , dar l-a luat doar ca sa arate cat de ''cool'' este. Acelasi lucru si cu Tiguan 2.0 DieselGate.....UPS pardon TDI am vrut sa zic.Deh ca iar confund motoarele :)))))))
-
WJH_1One, marţi, 26.01.2016 14:06
Un raport calitate/pret imbatabil. Respect Toyota !
-
andi77, marţi, 26.01.2016 16:56
Deci e singura masina care detecteaza pitoni.Da..... anaconde nu detecteaza? Aloooooooooooooooo tehnoredactareaaaaa trezireaaaaa.
-
razvanis, marţi, 26.01.2016 17:21
Astia nu sunt in stare sa produca o cutie de viteze automata contemporana? Tot rahatul ala de cvt ? Marea Toyota anii 80
-
Madalescu_Georgian, marţi, 26.01.2016 17:28
Poftim cutie aici automata ''contemporana'' mai ''expertule'' http://www.realitatea.net/dupa-4-ani-de-munca-japonezii-au-lansat-o-nebunie-de-lexus-prima-ma-ina-cu-10-trepte-de-viteza_1865301.html
-
Mitica Blajinul, marţi, 26.01.2016 19:27
Chiar are rost o cutie automata cu 10 trepte? Dupa 4 ani de munca? Parca anul trecut, alti constructori spuneau ca o asemnea cutie (10 rapoarte) nu-si are rostul.Sau , poate numai japosii sunt in stare de asa ceva.
-
Razvan, marţi, 26.01.2016 20:25
Maine as lua-o si as tine-o 10 -12 ani.
-
AndreiRN, marţi, 26.01.2016 22:34
Masina pt femei si metrosexuals.
-
top, marţi, 26.01.2016 23:43
andreirn tesla ptr ce e?
-
Mitica Blajinul, miercuri, 27.01.2016 08:42
Bordul ala este mortal. Prefer sa conduc o masina si nu o "pussy".
-
rotila, miercuri, 27.01.2016 11:21
@ andi 77 la doua zile dupa semnalare eroarea nu a fost remediata. nu-l intereseaza de loc comentariile. un rival adevarat este outlander nu asx si mx5.
-
andi77, miercuri, 27.01.2016 13:48
Domnu' Mester vedeti ca lu domnu' Mirica ii e foame si a inceput sa manance litere domle sau are ceva iluzii optice vede "pitoni " sau inventeaza cuvinte noi :"posibilitaea ".
-
dgate, miercuri, 27.01.2016 19:32
Clar , bordu e mortal mai ales daca are airbag Takata :)) sau cum i o mai zice:))
-
AndreiRN, miercuri, 27.01.2016 19:53
Tesla este pt ecologisti sau zgarciti. Majoritatea s-au vandut ca masina de firma nu ca masina personala. Asta daca sti diferenta.
-
adi, miercuri, 14.03.2018 14:07
Intrebare:cum adica pe modul electric masina merge maxim 1 km???adica folosesti partea electrica doar pt pornire iar in rest mergi pe benzina? intreb pentru ca nu stiu, nu sunt deloc ironic. Pentru ca daca e asa atunci nu mai pricep ideea de hybrid. multumesc anticipat pt raspuns!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
...in loc de korando mai bine ati fi bagat tiguan (stiu ca se asteapta noua generatie)dar ati mai facut-o si la alte modele deci...Sau ...l-ar fi prea eclipsat si...nu dadea bine.