Priceput la toate
Volkswagen Caddy a ajuns la generația cu numărul 5. Deși rămâne un model utilitar de succes, noul Caddy beneficiază de platforma modelelor Golf și Octavia, ceea ce înseamnă că e tot mai aproape de o mașină de familie convențională. L-am testat și am trecut în revistă punctele tari și punctele slabe.
-
Fanel_, luni, 22.03.2021 15:45
viitoarea mea masina de colectie
-
gabi_o, luni, 22.03.2021 16:05
2.0 TDI - 102 CP si 5.4% extern, 2.0 TDI - 102 CP, de la 27.000e, 2.0 TDI - 75 CP, Wow, toate astea in 2021?
-
Rov, luni, 22.03.2021 18:03
Design-ul e horror, parca VW se intoarce in timp si copiaza Hyundai-urile de acum 10 ani. La fel id3 si id4. In schimb noul Ioniq5 e ce ar fi trebuit sa faca VW... Cred ca s-au plictisit de succese, designerii si managerii nemti, urmeaza epoca Coreana si Chineza se pare.
-
Laur, luni, 22.03.2021 21:09
Arata excelent. Iar ptr cei care comenteaza in privinta CP, acum ce vreti, si noxe cat mai mici, si putere mare? Nu mai merge. Las ca va obisnuiti cat de curand cu baterii.
-
PMC, luni, 22.03.2021 21:40
E cam scumpa, da, dar daca te gandesti ca o iei pe 10 ani sau mai mult, o sa care marfa in siguranta si pe tine in confort tot timpul asta, merita banii. Motoarele Diesel de 2 L si 100 CP cred ca merg forever. N-o sa tina caroseria cat o sa duca acel motor. Pentru o mica afacere, problema se pune in cifre reci, nu design. Cat timp o sa vrei sa folosesti masina asta, cat de mult o sa mearga, cate economii faci cu o masina noua vs. o rabla SH samd samd. Cine ia asa ceva nu se uita la design. Ala e secundar. Cred ca e o varianta foarte buna daca stii sa calculezi si stii care ti-s prioritatile.
-
ds, marţi, 23.03.2021 09:08
Cam scump. Dar văd că pe situl lor prețul pleacă de la 20.300, ceea ce e mai omenesc, mai ales dacă ne gandim că firmele care au flote nu se omoară cu confortul șoferilor. Cred că varianta cu toate dotările va prinde doar la micii întreprinzători. @Laur și ți se pare că 123 g/km CO2 este puțin?
-
Laur, marţi, 23.03.2021 11:18
@ds Ai dreptate, nu e fantastic. Dar asta e tendinta, deja nimeni nu mai merge pe motoare mari. La modelul anterior, aveau undeva la 130 - 140 g/km conform noilor norme de calcul. Oricum vanzarile in acest segment se fac ptr transportul de marfa, nu pentru plecat cu ea in concediu cu familia. Dar masina ramane emblematica in segmentul ei. Motorul de 2 litri este genial.
-
ironie!?, miercuri, 24.03.2021 10:32
Avand in vedere ca aceast autoturism a fost creat pentru o anumita categorie de "profesionisti", sau pentru ei, mi-ar fi placut ca pozele (o poza face cat o mie de cuvinte) sa reprezinte utilitatea acestuia(pozele nr. 12 si 13 sunt de rasu-plansu). Sunt ferm convins ca cei care o cumpara o achizitioneaza pentru capacitatea de incarcare si nu pentru Sigla marcii (vezi poza nr. 15), sau pentru bara fata(vezi poza nr. 16). In alta ordine de informatii prezentate constat ca cuplu acestui motor este 280 Nm si 320 Nm, in functie de "piciorul soferului".
-
l, joi, 01.04.2021 10:40
"Priceput la toate" si totodata la nimic. Nu exceleaza la nimic. Cum zicea fanel, viitoare masina de colectie. Cine vrea sa transporte isi ia o duba mai mare la banii astia.
-
Mihai, sâmbătă, 24.07.2021 07:33
Bună ziua, poate sunt poate nu unul dintre persoanele care au achiziționat un caddy maxi 2021, pro și contra, confort acceptabil, consum bun, cred ca sunt făcute pt autostrada la drum se așează foarte bine bine, trapta 6 calmează motorul, dacă mergi pe un drum din România bordul trancane de zică ca îl tragi duma masina, ușile spate sunt super la fel și cea culisanta, presurile sunt foita de hârtie și nu au un suport de pridere și fug tot timpul, în rest pare ok, am doar 400 km, timpul rezolva totul.
-
Ioan josanu, miercuri, 04.10.2023 06:26
am cumpărat un vw caddy din 2012, 2.0, benzina+CNG. Am inteles ca nu avem in țara stații de alimentare cu CNG, și ca ar trebui transformat pentru GPL, știe cineva ce presupune aceasta transformare și unde anume se poate face?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Bordul e de-a dreptul horror pare de maxi-taxi rural.