DRIVE TEST
22
Greu de ucis
Publicat vineri, 18.07.2014 11:53 de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Hilux are deja status de legendă printre rivalii săi din clasa pick-up-urilor. Este indestructibil, dar şi prietenos cu cel de la volan. Iar în ciuda vârstei, arată încă bine.
-
mishazaitev, vineri, 18.07.2014 12:47
@vianu Iar era sa iau teapa crezand ca vorbiti serios -:::))))
-
mm, vineri, 18.07.2014 14:58
a aparut tocmai la timp, se anunta noi razboie prin lume.
-
P&T, vineri, 18.07.2014 17:46
Bun titlul cu Greu de ucis!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
orice copil stie ca pentru badge-ul ala cu "hilux" pe frana de mana trebuia cel putin o lansare separata ca generatie noua sa pui motoarele astea uriase, si puturoase pe deasupra, pe o masina de pensionari senili, sa nu folosesti o suprafata piano-black pe bord, o cusatura mai rosie pe scaun si in general sa nu dai un copy-paste la interiorul unui model mai mic din propria curte mi se pare bataie de joc. Adica banii nu asa se face.... adica, frate, nu e mama rock-ului dar probabil e unu' din taticu' pick-up-urilor