Alonso: "Va fi dificil sa ii batem pe Ferrari"
Campionul mondial en-titre a afirmat dupa antrenamentele de astazi ca italienii pot fi batuti doar de ghinion. "Va fi foarte dificil sa ii batem, insa trebuie ca macar sa ii impingem de la spate. In Australia, au avut doua probleme mecanice: una cu masina lui Massa si cealalta cu cea a lui Kimi, care aproape s-a stricat. Asa ca va trebui sa ne tinem de ei daca vrem sa castigam. Trebuie sa ii impingem de la spate la limita. In Australia, diferenta a fost mult prea mare. Acum, chiar daca dezvoltam masina cat de putin, diferenta va scadea" , a declarat pilotul McLaren
-
Giannig, vineri, 06.04.2007 21:54lameri
Mda, asa cum i-am banuit pe cei de la Automarket, preiau stirile de pe alte site-uri, si trag o traducere bruta sau mai pe scurt si adaptata, cu problema aparitiei de alte intelesuri si nuante in romana. Un deget mare in jos pentru Automarket pentru ca lasa un elev de 14ani sa le faca traducerile. Revenind la Alonso si Mclaren, trebuie retinut saltul lor de la echipa care nu a reusit o victorie in 2006, pana la a fi singurii in stare sa ii provoace pe Ferrari. Odata inchis 2006, Ferrari , chiar daca si-a pierdut pe cei 2 leading ladies, Schuey si Brawn, nu avea cum sa-si piarda impulsul asa de repede intrand in 2007. Dar de un singur lucru se teme Jean Todt: de Ron Dennis si masinile sale. Mclaren a facut un pas urias in cele 5 luni de pauza competitionala, si vor avansa si mai alert, pe cand Ferrari va duce lipsa oamenilor care au gandit masina (Brawn, Stepney...) si care stiau cum sa o dezvolte mai departe. Acelasi lucru s-a intamplat cu Mclaren in 2006. L-au pierdut pe Newey, singurul in stare sa imbunatateasca acel sasiu, si nu s-au putut adapta la schimbarile de regulament(legate de motor,cauciucuri schimbabile si aerodinamica datorata motorului V8). Prin mai-iunie Mclaren deja renunta la lupta pentru titlul. Nu va fi cazul Ferrari, pentru ca schimbarile de regulament nu sunt asa drastice. Sunt curios ce vor face Ferrari odata ce in 2008 se renunta la Traction Control....Schuey si echipa au gandit masina in jurul acestui sistem de TC. Dar anul acesta, in ziua cand in calificari nu va mai fi un Ferrari in pole, sa-si faca griji, pentru ca baietii lui Ron Dennis au sosit. 2007 e cel mai bun an in care Ferrari poate sa mai ia un titlu...dupa aia s-a terminat.
-
Mircea Mester, vineri, 06.04.2007 22:25Giannig
Gianni, probleme ar fi doar in momentul in care am inventa stiri. Este normal sa le preluam din surse externe, pana la urma suntem legati de Formula 1 doar prin ele. In ceea ce priveste traducerea si adaptarea aproximative, lasa-ma sa iti spun doar atat: Formula 1 inseamna mult mai mult decat o cursa o data la doua duminici si mult mai mult decat glamour. Informatiile sunt mult mai complexe decat pare la prima vedere. De fapt, din ce ne-ai povestit mai sus - lucruri perfect pertinente si adevarate de altfel - banuiesc ca stii asta mai bine decat altii. Te mai astept. Imi face placere sa dialoghez cu oameni care cunosc fenomenul.
-
Giannig, sâmbătă, 07.04.2007 10:43Cat avantaj mai au Ferrari?
Salut! M-am cam plictisit sa revad aceleasi stiri trunchiate sau identice aici; ce ar fi daca ati formula altfel/sau colaj incat sa nu mai aiba gustul metalic al unei monede ieftine de schimb, pe baza caruia va tineti concursul? In loc doar de preluare, de ce nu si o analiza? De pilda sa raspundeti la o intrebare cum ar fi...Cum a reusit Massa sa se califice cu 0.4 sec mai bine ca Alonso? Ce cauciucuri folosea Raikonnen? soft sau hard? ca Alonso si Massa aveau soft.
Citeste si
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieSenna: "O victorie în 2012 ar fi ca un vis devenit realitate"Bruno Senna a admis că visează să obţină în acest an prima victorie din carieră, însă consideră că o clasare podium este mai realistă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieMcLaren anunţă update-uri majore pentru Silverstone şi HockenheimMcLaren a dezvăluit că update-urile pregătite pentru Marele Premiu al Germaniei vor fi mai importante din punct de vedere vizual decât cele introduse la Silverstone. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieHorner exclude înlocuirea lui Ecclestone la conducerea Formulei 1Christian Horner susţine că nu este capabil să-l înlocuiască pe Bernie Ecclestone ca reprezentant al deţinătorului drepturilor comerciale ale Formulei 1. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 4 iulieRed Bull: "Vettel nu va pleca la Ferrari"Christian Horner susţine că Sebastian Vettel nu a semnat niciun contract cu Ferrari şi a exclus posibilitatea ca germanul să părăsească echipa mai devreme de finalul anului 2014. Citeste tot
-
FORMULA 1 | marţi, 3 iulieGrosjean, convins că Lotus va obţine în curând prima victorie în 2012Romain Grosjean consideră că Lotus trebuie să "stoarcă şi ultimul strop" de performanţă pentru a obţine prima victorie din acest sezon. Citeste tot
asa va trebuie!!:))) hai ferariii pariez pe tine!!!toti banii!!!