Alonso: "Va fi dificil sa ii batem pe Ferrari"

Publicat vineri, 06.04.2007 20:29

Fernando Alonso nu intrevede nicio posibilitate de a-i invinge pe cei de la Ferrari in a doua cursaa sezonului.

Campionul mondial en-titre a afirmat dupa antrenamentele de astazi ca italienii pot fi batuti doar de ghinion. "Va fi foarte dificil sa ii batem, insa trebuie ca macar sa ii impingem de la spate. In Australia, au avut doua probleme mecanice: una cu masina lui Massa si cealalta cu cea a lui Kimi, care aproape s-a stricat. Asa ca va trebui sa ne tinem de ei daca vrem sa castigam. Trebuie sa ii impingem de la spate la limita. In Australia, diferenta a fost mult prea mare. Acum, chiar daca dezvoltam masina cat de putin, diferenta va scadea"
, a declarat pilotul McLaren
  • danielgeorge, vineri, 06.04.2007 20:51
    ieeee

    asa va trebuie!!:))) hai ferariii pariez pe tine!!!toti banii!!!

  • Giannig, vineri, 06.04.2007 21:54
    lameri

    Mda, asa cum i-am banuit pe cei de la Automarket, preiau stirile de pe alte site-uri, si trag o traducere bruta sau mai pe scurt si adaptata, cu problema aparitiei de alte intelesuri si nuante in romana. Un deget mare in jos pentru Automarket pentru ca lasa un elev de 14ani sa le faca traducerile. Revenind la Alonso si Mclaren, trebuie retinut saltul lor de la echipa care nu a reusit o victorie in 2006, pana la a fi singurii in stare sa ii provoace pe Ferrari. Odata inchis 2006, Ferrari , chiar daca si-a pierdut pe cei 2 leading ladies, Schuey si Brawn, nu avea cum sa-si piarda impulsul asa de repede intrand in 2007. Dar de un singur lucru se teme Jean Todt: de Ron Dennis si masinile sale. Mclaren a facut un pas urias in cele 5 luni de pauza competitionala, si vor avansa si mai alert, pe cand Ferrari va duce lipsa oamenilor care au gandit masina (Brawn, Stepney...) si care stiau cum sa o dezvolte mai departe. Acelasi lucru s-a intamplat cu Mclaren in 2006. L-au pierdut pe Newey, singurul in stare sa imbunatateasca acel sasiu, si nu s-au putut adapta la schimbarile de regulament(legate de motor,cauciucuri schimbabile si aerodinamica datorata motorului V8). Prin mai-iunie Mclaren deja renunta la lupta pentru titlul. Nu va fi cazul Ferrari, pentru ca schimbarile de regulament nu sunt asa drastice. Sunt curios ce vor face Ferrari odata ce in 2008 se renunta la Traction Control....Schuey si echipa au gandit masina in jurul acestui sistem de TC. Dar anul acesta, in ziua cand in calificari nu va mai fi un Ferrari in pole, sa-si faca griji, pentru ca baietii lui Ron Dennis au sosit. 2007 e cel mai bun an in care Ferrari poate sa mai ia un titlu...dupa aia s-a terminat.

  • Mircea Mester, vineri, 06.04.2007 22:25
    Giannig

    Gianni, probleme ar fi doar in momentul in care am inventa stiri. Este normal sa le preluam din surse externe, pana la urma suntem legati de Formula 1 doar prin ele. In ceea ce priveste traducerea si adaptarea aproximative, lasa-ma sa iti spun doar atat: Formula 1 inseamna mult mai mult decat o cursa o data la doua duminici si mult mai mult decat glamour. Informatiile sunt mult mai complexe decat pare la prima vedere. De fapt, din ce ne-ai povestit mai sus - lucruri perfect pertinente si adevarate de altfel - banuiesc ca stii asta mai bine decat altii. Te mai astept. Imi face placere sa dialoghez cu oameni care cunosc fenomenul.

  • Giannig, sâmbătă, 07.04.2007 10:43
    Cat avantaj mai au Ferrari?

    Salut! M-am cam plictisit sa revad aceleasi stiri trunchiate sau identice aici; ce ar fi daca ati formula altfel/sau colaj incat sa nu mai aiba gustul metalic al unei monede ieftine de schimb, pe baza caruia va tineti concursul? In loc doar de preluare, de ce nu si o analiza? De pilda sa raspundeti la o intrebare cum ar fi...Cum a reusit Massa sa se califice cu 0.4 sec mai bine ca Alonso? Ce cauciucuri folosea Raikonnen? soft sau hard? ca Alonso si Massa aveau soft.