Brigdestone vor testa noile pneuri slick

Publicat joi, 27.03.2008 17:45 de Daniel Popescu

Bridgestone vor testa luna viitoare la Barcelona o noua serie de pneuri slick imbunatatite cu noi componente, pentru a evita problemele legate de incalzirea acestora.

Producatorul japonez intentioneaza sa reintroduca pneurile slick in Formula 1 incepand din sezonul 2009, si au efectuat in acest sens un prim test in luna decembrie a anului trecut.

Desi cei mai multi piloti s-au declarat multumiti de pneuri, au existat controverse legate de faptul ca, fara utilizarea unor prelate pentru incalzirea pneurilor, diferenta dintre temperatura pneurilor de la boxe si temperatura lor optima de functionare este prea mare. Din cauza acestor variatii de temperatura, timpii realizati de piloti au fost foarte diferiti, acest lucru ridicand numeroase probleme legate de securitate.

In incercarea de a remedia aceasta problema, Bridgestone intentioneaza sa testeze 3 seturi de pneuri slick fabricate dupa o noua reteta, cu alte componente decat pana acum. Directorul de dezvoltare a pneurilor din cadrul Bridgestone, Hirohide Hamashima, a explicat ca pneurile spate ale unui monopost se incalzeau foarte repede, in timp ce pneurile fata ramaneau reci. Astfel, pneurile spate s-au degradat mai repede decat cele fata, iar pilotii au intampinat dificultati in pilotarea masinii.

In alta ordine de idei, Bridgestone intentioneaza sa foloseasca un marcaj fluorescent pentru premii la Marele Premiu al statului Singapore, ce se va desfasura in luna septembrie la lumina reflectoarelor.

  • Icemanflavi, vineri, 28.03.2008 09:42
    yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    DEABIA astept SLICK BABY SLICK..sa vedeti ce viteze vor fi in viraje....like the good old times :D XD

  • mariusr22, vineri, 28.03.2008 10:07
    nu prea cred

    In the good old times vitezele din viraje erau mult reduse datorita lipsei de tehnologie, In momentul de fata vitezele inregistrate in viraje sunt superioare. Altceva o sa fie interesant cei care vor face un pitstop vor iesi cu cauciucuri reci (nu vor mai fi incalzite de aturi electrice), iar cand vor intra pe pista vor fi net mai slabi decat ceilalti cateva tururi. S-ar putea sa vedem cateva depasiri in plus.