Button solicita sprijinul echipei pentru a cuceri titlul

Publicat luni, 22.02.2010 15:52 de Daniel Popescu

Jenson Button a admis ca va avea nevoie de ajutorul echipei McLaren pentru a-si pastra titlul mondial cucerit in 2009.

Dupa titlul mondial cucerit anul trecut alaturi de Brawn GP, Jenson Button a preferat sa plece la McLaren Mercedes pentru a-l avea coechipier pe Lewis Hamilton.

Considerand ca in acest mod va avea mai multe sanse pentru a-si pastra titlul mondial, britanicul a admis indirect ca are nevoie de un monopost competitiv, facand aluzie la performantele obtinute in trecut de Fernando Alonso si Michael Schumacher.

"In Formula 1 un pilot nu poate castiga titlul de unul singur. Michael Schumacher si Fernando Alonso nu ar fi castigat niciodata titlul singuri", a declarat britanicul in cadrul unui interviu acordat publicatiei Marca.

Pe de alta parte, Button considera ca Alonso si Schumacher vor fi principalii sai rivali in lupta pentru suprematie, mai ales ca pilotul Scuderiei Ferrari s-a arata incantat de monopostul F10 in testele din aceasta luna. "Il vad foarte fericit pe Alonso si asta este rau, pentru ca inseamna ca este rapid. Vom vedea daca Schumacher mai are calitatile necesare (n.r - pentru a castiga)", a adaugat el.

Sezonul 2010 al Formulei 1 incepe in 14 martie cu Marele Premiu al statului Bahrain.

Via | Sporting Life

  • GabrielHui, luni, 22.02.2010 16:00
    Felicitari

    Respectele si felicitarile mele publicatiei voastre. Aveti informatii in timp real, accurate si chiar daca sunt preluate sunt complecte fata de multe siteuri similare din vest. Nu credeam ca exista un site romanesc asa de fain care sa respecte fanii Formulei 1.

  • schumy1969, luni, 22.02.2010 16:10
    button

    o sa fie ajutat la mclaren cum a fost si alonso in 2007

  • diesel08, luni, 22.02.2010 16:11
    Button si..echipa.

    Echipa o sa-l ajute, vom vedea cat de "egal":). Situl este bun, informatia vine cu promptitudine insa n-ar fi rau sa mai "gospodareasca" putin baietii astia, clasamentele n-au mai fost actualizate cam demultisor. E o chestiune formala insa vizibila si daca ramane asa va rezulta un aspect usor neingrijit.

  • razvanis, luni, 22.02.2010 16:52
    exact

    o sa fie sustinut ca si alonso si mai de mult couldhart cand era hakkinen , mclaren , adica ron nu foloseste ordine de echipa pe fatza , dar sustine pilotii cu preferinte asa o sa fie si acum , button o sa aiba zile amare

  • scuderia, luni, 22.02.2010 17:03
    :)):)):))

    oameni buni. faceti un pic de galagie sa se trezeasca omul acesta. daca hamilton a fost ajutat de toata echipa in 2007 in detrimentul lui alonso (care nu mai are nevoie de nici un fel de prezentare), iar hamilton atunci era incepator, si alonso venea cu titlul in buzunar(in 2006). dar acum ca hamilton are experienta necesara, a fost campion mondial, si este 3 ani la echipa. button nu are nici cea mai mica sansa la titlu. :)) nu are rost sa-si mai raceasca gura. eventual SINGURA sansa a lui button la titlu este ca hamilton sa aiba vreun accident ca nu mai concureze vreo 5-6 etape si button sa aibe tot sprijinul echipei. nu are nici un rost sa mai vorbim de un lucru imposibil:)

  • GabrielHui, luni, 22.02.2010 17:10
    Bun PR

    Felicitari lui Button ca se crede pe cai mari dupa un timp bun la teste :). Toata lumea are ochii pe Mc daca cumva il avantajeaza pe Lewis, deci, nu cred ca o vor face pentru ca ar pierde in terms of public image. Palma sau provocarea pe care Jenson io da la Lewis este ceva nou pentru Hamilton si clar il provoaca. Situatia dintre Lewis si Alonso o fost diferita fata de cea care este acum intre Button si el. Intre Alonso si Ham au fost multe rautati, frustrari si inegalitati. Mc are antecedent si nu mai poate repeta 2007. Deci they have to start on an really equal base. Aici Lewis nu stie cum e, asa ca o sa fie interesant sa fie provocat si hartuit de Jenson avand teoretic amandoi o baza egala. Oricum, apreciez provocarea si curajul lui Button. Desi il vad un perdant in fata lui Lewis, o sa fie o lupta interesanta si mi-ar place sa fiu surprins.

  • Mclaren_Mircea_1984, luni, 22.02.2010 17:12
    jenson ii bun...

    dar cu +500 mai lent decat Lewis... cititi aici la james allen cele mai aprofundate si mai realiste analize asupra testelor de la Jerez dar asupra oricarui aspect legat de Formula 1.... Nu-i Martin Brundle deci nu-l acuzati de subiectivism Mclaren... http://www.jamesallenonf1.com/ Calculeaza omul acesta in functie de timpii si de cat combustibil are la bord alonso si calculand apoi timpii cat ar face daca ar fi avut benzina putina pentru doar 2-3 tururi ca fiind foarte aproape de a lui Jenson undeva la 1:18:900 cel mai rapid.... a lui Jenson au fost 1:18:871 deci chiar daca ar fi avut si Alonso benzina putina tot masina Mclaren ar fi fost mai rapida cu -100... Si daca punem la socoteala ca Lewis ii mai rapid cu pana la jumatate de secunda decat Jenson... inseamna ca Ferrari sunt in spatele Mclaren...:> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :>

  • Mclaren_Mircea_1984, luni, 22.02.2010 17:17
    deja jubilez

    Am pus sampania la rece pentru a sarbatori victoria lui Lewis in Bahhrain.

  • diesel08, luni, 22.02.2010 17:37
    opinie-polul nu va garanta succesul

    Spre deosebire de 2009, vom avea redefiniri fundamentale a strategiilor. Masinile vor porni cu multa benzina, fiecare functie de propriul consum, vor rula stinturi mult mai lungi decat in anii precedenti, deci, managementul carburantului si al degradarii pneurilor va fi esential. Monoposturile vor ajunge sa aiba timpii cei mai buni spre finalul cursei, cand, atentie marita, distanta dintre monoposturi va fi foarte mare ca timpi si s-ar putea sa fie prea tarziu. Este posibil ca o masina rapida dar care uzeaza, consuma, si nu schimba foarte eficient pneurile sa nu mai apuce sa depaseasca. Stinturile scurte, foarte rapide, care vor beneficia de alte setari decat cele din cursa, vor fi folosite in calificari pt obtinerea polului. Vom vedea insa situatii in care multe din masinile care pleaca de pe 2,3,4 dar cu pneuri medium sau hard, sa depaseasca masinile din pol si care alearga in calificari cu pneuri soft si nu are stinturi lungi, consistente. Formula 1 din acest an va fi putin..altfel. Nu va fi anul monopostului cu setari ultrarapide care foloseste cicluri scurte dar dese cu putina benzina, ci va fi anul andurantei, constantei, fiabilitatii. Cei care vor avea cea mai buna medie pe stinturile lungi vor castiga.

  • diesel08, luni, 22.02.2010 17:58
    erata

    " ....nu au stinturi"..

  • NeoGalaxy, luni, 22.02.2010 18:46
    @Masini

    O sa fie interesant de urmarit cine va merge pe mai mult de 2 opriri la boxe si cine va merge pe una singura. Scotand realimentarea din calcul, opririle la boxe vor dura ceva mai putin dar vor conta foarte mult in economia cursei.

  • mirco, luni, 22.02.2010 18:57
    @Button

    Eu cred ca Jenson va face o figura frumoasa, sa nu il subestimam pt ca baiatul asta a demonstrat ca stie sa piloteze. In opinia mea, daca echipa ii trateaza in mod egal, coloratul va avea probleme.

  • CatalinF1, luni, 22.02.2010 23:00
    Sansa lui Button

    este ca Hamilton nu stie sa fie rapid in cursa fara sa forteze anvelopele. Pentru inceputul campionatului agresivitatea va fi mai mult ca niciodata impotriva sa. O sa aiba nevoie de cateva curse pana sa poata seta/schimba ceva in stilul de pilotaj. si doi.... Am inteles ca la Mclaren s-au format 2 echipe distincte de ingineri astfel incat sa nu imparta oameni cheie niciunul din piloti. Button se poate sa fi invatat din lectia lui Alonso si in plus acum sunt prezenti la echipa 2 englezi dintre care unul de culoare si e posibil ca Button sa castige simpatii repede.

  • diesel08, marţi, 23.02.2010 12:09
    @admin

    Incercati sa dati stirile la modul complet, fara omisiuni. Multumesc.