Di Grassi, favorit sa-l inlocuiasca pe Piquet Jr
Potrivit unor surse din interiorul echipei Renault, Lucas di Grassi este creditat cu cele mai mari sanse de a-l inlocui pe Nelson Piquet Jr in sezonul viitor.
Prestatiile lui Piquet Jr in primul sau sezon in Formula 1 nu i-au impresionat pe sefii echipei franceze.
Desi a obtinut un podium in Marele Premiu al Germaniei, brazilianul in varsta de numai 22 de ani a fost departe de performantele coechipierului sau, Fernando Alonso, motiv pentru care acesta ar putea fi inlocuit in 2009.
Potrivit unor surse apropiate echipei citate de publicatia britanica Autosport, sefii Renault considera ca Piquet Jr nu merita sa ramana si in 2009, mai ales ca pilotul de teste Lucas di Grassi a avut o prestatie foarte buna in testele de la Jerez din aceasta luna.
In prezent, seful Flavio Briatore analizeaza alternativele pe care le are la dispozitie, insa hotararea finala depinde de decizia lui Fernando Alonso de a ramane sau la Renault.
In plus, sursele au dezvaluit ca Flavio Briatore l-a propus deja pe Piquet Jr la Scuderia Toro Rosso pentru anul viitor, dar echipa este interesata numai in cazul in care va primi o suma de bani in schimbul sau.
In cazul in care Toro Rosso nu accepta propunerea, este posibil ca Piquet Jr sa revina la statutul de pilot de teste, post pe care l-a avut si in 2007.
actualul sistem de punctaj in concurs este de cacao. Adica, sa facem o paralela cu fotbalul sa zicem: fecali cel vorbaret ar trebui sa castige campionatele toata viata, iar cei de la pronosport sa imparta castiguri.dupa declaratii. Parerea mea este ca nu ar trebui punctate decat rezultatele pilotilor, echipelor, mecanicilor, atat in curse cat si in antrenamente (de orice fel) nemaidand posibilitatea speculatiilor in privinta punctajelor pe declaratii. Unii sunt mai vorbareti, altii mai tacuti, dar totusi fiecare fac performante (mai bune sau mai putin bune). NIMENI IN LUMEA ASTA NU PUNE PRET PE CE SPUI, CI DOAR PE CEEA CE FACI. Pana cand concursul continua asa pe mine personal nu ma mai intereseaza. Adica, etapa trecuta cu teste, calificari si cursa puteam fi printre primii 50 sa zicem, dar dupa ce iei o stire (intamplator aleg cu ferari) o imparti in 3-4 stiri si punctezi de fiecare data deja diferenta e mare si evident nu am mai fost nici in primii 100. Pana atunci felicitari organizatorilor si nici nu ma intereseaza premiile care le impartiti intre prieteni sau nu, nu exista competitie, sau exista dar e falsa.