Ferrari a descoperit cauza defectiunii motorului
Ferrari a descoperit ca axul cu came al motorului a provocat cedarea unitatii lui Felipe Massa cu numai 3 tururi inainte de finalul cursei de la Hungaroring.
Massa a fost nevoit sa abandoneze in Marele Premiu al Ungariei cu numai 3 tururi inainte de final, dupa ce motorul monopostului F2008 a cedat.
Dupa o investigatie de doua zile, inginerii Scuderiei Ferrari au anuntat ca pricipalul motiv pentru care motorul a cedat a fost o defectiune la axul cu came. Axul cu came conecteaza pistonul motorului de parghie.
Partea pozitiva este ca axul cu came al motorului lui Kimi Raikkonen provine dintr-un alt lot, astfel incat finlandezul nu ar trebui sa se intalneasca cu o problema similara in Marele Premiu al Europei de la sfarsitul acestei luni.
Massa si Raikkonen nu sunt sincronizati in privinta motoarelor. Astfel, daca brazilianul a rulat motorul pentru a doua oara la Hungaroring, finlandezul a avut parte de o unitate noua, pe care va fi nevoit sa o foloseasca si la Valencia.





"Axul cu came conecteaza pistonul motorului de parghie." axul cu came actioneaza supapele de admisie sau evacuare