Ferrari a introdus o inovaţie la sistemul de evacuare
Ferrari stochează gazele de eşapament într-un compartiment special al monopostului înainte de a le elimina prin sistemul de evacuare, potrivit publicaţiei Autosport.
Ferrari a descoperit o soluţie inedită pentru a remedia deficienţele sitemului de evacuare, în condiţiile în care nu a reuşit să obţină aceeaşi forţă de apăsare aerodinamică din eliminarea gazelor de eşapament prin eleronul spate comparativ cu rivalii de la McLaren şi, mai ales, Red Bull.
Inginerii Scuderiei au creat un compartiment special care stochează gazele de eşapament înainte ca acestea să fie eliminate, prin mărirea semnificativă a sistemului de evacuare, care acum are o înfăţişare "ciudată", potrivit fostului designer Gary Anderson, care colaborează cu publicaţia Autosport.
"Ferrari utilizează această ciudată creştere în sistemul de evacuare. Ferrari nu a părut niciodată să obţină la fel de mult din eleronul spate precum Red Bull, care a venit cu acest concept, sau cu McLaren, care a copiat rapid ideea Red Bull. Poate că acest lucru s-a întâmplat pentru că Ferrari pierdea prea multă performanţă, iar această soluţie este o încercare de a recupera. Prin adăugarea acestei secţiuni va creşte volumul evacuării, ceea ce va altera performanţa motorului, în special la turaţie medie", a precizat el.
Soluţia propusă de Ferrari este utilizată în paralel şi de Scuderia Toro Rosso, care utilizează de asemenea motoare ale Scuderiei.
Via | Autosport