Ferrari va colabora cu Pirelli pentru modificarea pneurilor hard
Ferrari susţine că va colabora cu Pirelli pentru a identifica modalitatea de a modifica noua configuraţie a pneurilor hard introdusă la Barcelona.
Ferrari a demarat o anchetă internă pentru a afla dacă noua compoziţie a pneurilor hard introduse în premieră la Barcelona este principalul efect negativ al performanţei mediocre obţinute de Fernando Alonso în Marele Premiu al Spaniei.
Spaniolul nu a avut deloc aderenţă în a doua parte a cursei şi a terminat la peste un tur în spatele învingătorului Sebastian Vettel.
"Trebuie să vedem ce va fi în viitor. Trebuie să lucrăm îndeaproape cu Pirelli pentru a vedea dacă acesta este (n.r - pneul) corect pe care ar trebui să-l avem. Trebuie să fim precauţi. Am văzut multe lucruri în primele curse şi este dificil să ajungem la o concluzie în acest moment. În Spania am văzut condiţiile necesare pentru a avea o forţă de apăsare aerodinamică maximă, dar nu am avut-o! Trebuie să adăugăm faptul că nu am fost capabili să lucrăm cu pneul hard. Amintiţi-vă că Alonso a condus 18 tururi, deci în 46 de tururi am fost ajunşi din urmă cu un tur şi am pierdut trei secunde pe tur. Asta este dificil de explicat", a declarat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari.
În ciuda situaţiei dificile pe care a traversat-o în Spania, Domenicali şi-a păstrat simţul umorului şi vede şi partea plină a paharului după problemele întâmpinate cu pneurile hard. "Cel puţin nu poţi să spui că Pirelli lucrează pentru Ferrari. La început au existat suspiciuni ca Pirelli se va asigura că pneurile pentru echipă vor fi perfecte!", a mai precizat italianul.
Via | Autosport
"Amintiţi-vă că Alonso a condus 18 tururi, deci în 46 de tururi am fost ajunşi din urmă cu un tur şi am pierdut trei secunde pe tur. Asta este dificil de explicat" - de fapt, doar doua secunde din cele trei necesita investigatii mai aprofundate. Pentru cealalta secunda va explica Alonso.