Ferrari va utiliza în Canada noul sistem de evacuare
Ferrari este determinată să mizeze în Canada pe noul sistem de evacuare evaluat în antrenamente, după ce Fernando Alonso şi Felipe Massa s-au declarat mulţumiţi de performanţele acestuia.
Ferrari a adus la Montreal o nouă configuraţie a sistemului de evacuare, care reprezintă o versiune îmbunătăţită a componentei introduse pe monopost în testele de la Jerez premergătoare noului sezon.
Fernando Alonso şi Felipe Massa au evaluat vineri în antrenamente atât nouă configuraţie, cât şi cea folosită în ultimele curse, iar directorul tehnic Pat Fry a dezvăluit că intenţia echipei este ca noul sistem de evaluare să rămână pe monopost pe tot parcursul weekendului.
"Am adus două configuraţii diferite pentru evacuări: cea pe care am folosit-o în ultimele două curse şi altă care reprezintă ultima interpretare a conceptului care a făcut parte din monopostul care a debutat la Jerez. Ultima configuraţie pare să fie pozitivă în termeni de performanţă, chiar dacă trebuie să analizăm cu mare atenţie datele pentru a face alegerea corectă pentru cursă", a declarat britanicul într-un comunicat de presă.
Afirmaţiile sale vin şi pe fondul impresiilor pozitive obţinute de Alonso, chiar dacă spaniolul crede că este prea devreme pentru o concluzie finală.
"Sunt mulţumit de modul în care au decurs lucrurile. Dimineaţă ne-am concentrat pe evaluarea unor update-uri. Primele indicaţii sunt pozitive, dar este prea devreme să tragem concluzii, pentru că timpii de vineri nu trebuie luaţi niciodată aşa cum sunt", a precizat spaniolul.
În schimb, Massa a fost mult mai categoric şi solicită Scuderiei să păstreze noul sistem de evacuare pe monopost.
"Cred că putem fi mulţumiţi că update-urile funcţionează. Intenţia este să păstrăm monopostul în această configuraţie. Monopostul pare echilibrat şi consistent în termeni de performanţă. În concluzie, aceasta a fost cea mai bună zi de vineri din 2012 şi sperăm să continuăm aşa sâmbătă şi duminică", a explicat brazilianul.
Via | Ferrari
incet incet cei de la Ferrari se apropie de performanta normala a masinii cea pe care trebuiau sa o aiba la inceputul seznului