Ferrari vrea să "pună presiune pe Mercedes" în Austria

Publicat marţi, 16.06.2015 14:19 de Daniel Popescu

Ferrari şi-a stabilit ca obiectiv să pună presiune pe Mercedes în Marele Premiu al Austriei şi consideră că obţinerea unui rezultat bun în calificări va fi crucială în această direcţie.

Ferrari a dezvăluit că va introduce noi update-uri pentru monopost cu ocazia Marelui Premiu al Austriei de la sfârşitul acestei săptămâni. Acestea se adaugă noutăţilor aerodinamice aduse anterior la Barcelona şi completează îmbunatăţirile pentru motor din Canada.

Cu ajutorul acestora, Scuderia are ambiţia de a pune presiune pe Mercedes, iar Riccardo Adami, inginerul de cursă al lui Sebastian Vettel, consideră că obţinerea unui rezultat cât mai bun în calificări este esenţială în acest sens.

"Este foarte important să punem presiune pe Mercedes. Vom încerca să înţelegem foarte bine pneurile în antrenamentele de vineri şi să pregătim strategia pentru duminică. Trebuie să ne concentrăm mai mult pe calificări decât pe cursă, să începem în frunte şi apoi să facem mutarea cu pneurile supersoft", a declarat el.

Până în prezent, cel mai bun rezultat obţinut de Ferrari în calificări a fost locul doi în Malaysia şi Bahrain prin Vettel. Adami a refuzat să dezvăluie natura noilor update-uri, însă afirmă că acestea vizează îmbunătăţirea generală a performanţelor monopostului.

"Dezvoltarea are loc la toate cursele. La fiecare cursă avem noi părţi pe care le aducem pe circuit. Încercăm să remediem principalele slăbiciuni ale monopostului conform cu indicaţiile piloţilor, prin dezvoltarea aerodinamicii şi a şasiului. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem dacă aceasta dezvoltare va da rezultate în următoarele curse", a adăugat el.

Via Ferrari (inreg.)

  • Nae, marţi, 16.06.2015 14:37

    Doamne ....parca vad aceleasi si aceleasi apisoade ca in epoca Alonso. Declaratii peste declaratii, imbunatatiri aduse, presiune pe adversar si la final locul 2 cu o promisiune puternica de razbunare in sezonul urmator. Nu se mai invata minte odata sa taca si sa faca.

  • Radu, marţi, 16.06.2015 14:43

    @Nae Realizezi ca nu se duc ei in piata sa dea declaratii, ci vine presa si-i intreaba, da?

  • sa, marţi, 16.06.2015 17:02

    Eventual presiune in anvelope. Ca de ritm de cursa nu poate fi vorba.

  • McLada, marţi, 16.06.2015 17:17

    noi de la McLada suntem mai penibili decit FERRARI :))))mortaciunile competitiei

  • VJohann, marţi, 16.06.2015 19:30

    @mclada , cred ca sunt penibili dar "mortaciunile competitiei" e deplasata espresia, eu sunt fan McLada dar m-am impacat cu faptul ca anul acesta e mai greu, e dificil, dar au resurse, au piloti, Mclada tot timpul a revenit in f1, mai rau e pentru cine iese tot pe 2 si 3, in toate sporturile locul 1 e felicitat restul e consolare. eu zic sa privim ce e bun si faptul ca toti aduc imbunatatiri si incearca sa opreasca masina dominanta. in rest concediu placut sau vacanta placuta

  • daniel, marţi, 16.06.2015 21:40

    Mai ca as pune pariu ca nici in calificari si nici in cursa Ferrari nu vor fi pe podium. Anul trecut Merc a castigat cam la mustata in dauna Williams. Asa se va intimpla si acum.

  • Ha,ha,ha..., miercuri, 17.06.2015 08:08

    Astia care va uitati la locul 2-3 ca la struguri si spuneti ca sunt acrii pt ca nu ajungeti la ei: locul 2 e mai mult decat nimic sau abandonuri cursa de cursa,asa ca nu o mai tot dati cu cei ce ies pe aceste locuri si minimalizati performanta,ei sunt acolo!Locul 1 in competitiile cu motor se obtine greu si "scump" ,mai rau cand investesti mai mult decat castigatorii si nu ai rezultate.Mercedes a investit triplu in acel sistem de recuperere a energiei fata de oricare alta echipa,asa ca performanta lor este justificata,de data asta le-a iesit investitia!

  • AHAHAH, miercuri, 17.06.2015 11:03

    "Încercăm să remediem principalele slăbiciuni ale monopostului conform cu indicaţiile piloţilor, prin dezvoltarea aerodinamicii şi a şasiului". Imi place asta, acum inteleg de ce castigau in a doua cursa iar acum sunt.....la zeci de secunda distanta. Dezvolta fetel cu kimi.

  • Ha,ha,ha..., miercuri, 17.06.2015 12:21

    Este normal ca pilotii sa contribuie cu un feedback despre monopost,dar asta nu inseamna ca inginerii/mecanicii pot modifica dupa "preferintele" fiecaruia monopostul,nu poate nimeni face asta! Daca asta s-a inteles...e bine,suntem(ti) ok :)) ! Eu zic sa inscriem cateva capete "mari"de pe aici,si sa le facem o echipa celor ce au nevoie de performanta in F1,nu de alta,dar atati experti si interpretatori cati sunt pe aici...mai rar.Zic sa le dea si altora lumina,sa nu o tina doar pentru ei ! :)))