Horner: "Red Bull şi-a depăşit aşteptările pentru sezonul 2014"
Christian Horner consideră că Red Bull a obţinut rezultate peste aşteptări în sezonul 2014, însă admite că urmează doua curse dificile pentru echipă în Belgia şi Italia.
Red Bull Racing este singura echipă care a spart monopolul impus de Mercedes în acest sezon, întrucât a obţinut două victorii în Canada şi Ungaria prin Daniel Ricciardo.
Echipa şi-a consolidat astfel locul doi în clasamentul constructorilor şi, chiar dacă este la 174 de puncte în spatele rivalilor germani, performanţa este văzută cu ochi buni de şeful Christian Horner.
"Standardul nostru din acest an nu este la fel de puternic ca în anii precedenţi, dar suntem singura echipă cu excepţia Mercedes care a câştigat curse, suntem pe locul doi la constructori şi am avut multe podiumuri cu dezavantajul unui motor care are mai puţini cai putere comparativ cu rivalii noştri. Aş spune că ne-am depăşit aşteptările în multe privinţe, aşa că imediat ce vom reduce decalajul de cai putere vom fi capabili să luptăm cu Mercedes", a declarat el.
Pe de altă parte, Horner anticipează că Red Bull nu va putea repeta aceste performanţe în cursele de la Spa-Francorchamps şi Monza, acolo unde monoposturile echipate cu motor Mercedes vor fi avantajate.
"Cred că în următoarele două curse va trebui să limităm daunele, pentru că cei de la Force India vor reapărea dintr-o dată, iar Williams, McLaren şi Mercedes vor fi rapizi, aşa că trebuie să adunăm cât de multe puncte putem în următoarele două curse, iar apoi, în cursele din afara Europei, vom încerca cu adevărat să aşezăm lucrurile", a adăugat el.
Via GPUpdate, Adam Cooper
-
Sumi7, marţi, 29.07.2014 21:26
Avand in vedere rezultatele testelor din iarna, da rezultatele celor de la RBD sunt "bune", traiasca lui Rici.
-
da da da..., marţi, 29.07.2014 23:16
mai bine zis traiasca acele teste ilegale efectuate inainte de cursa de la Melbourne pe circuitul A1 Ring din Austria cu monopostul celor de la S Toro Rosso. e ciudat cum in testele din iarna au fost varza, abia parcurgeau 7 tururi si culmea la Melbourne s-au batut pt podium.
-
Ha,ha,ha..., miercuri, 30.07.2014 07:12
Asta da tupeu: "dar suntem singura echipă cu excepţia Mercedes care a câştigat curse...."nop,sunteti a doua echipa,alaturi de Mercedes,care ati efectuat teste in afara regulamentului,primi anul trecut,voi anul asta !Asa ca mai usor cu "marile realizari"!
-
ovidiu15081982, miercuri, 30.07.2014 09:14
noroc cu ricci si cu problemele mercedes din cele doua curse, plus ploaia ca altfel erau in porumbi..cu vitelul pe aratura ! pe circuitele asiatice cred ca vor strange ceva puncte.. dar in urmatoarele doua curse nicio sansa de podium !
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 30.07.2014 11:26
Un articol remarcabil semnat de Joe Saward despre aroganta celor de la Ferrari si incorectitudinea ca ei primesc acele sume enorme. O sa dau paste la partea din articol cea mai relevanta http://joesaward.wordpress.com/2014/07/15/arrogance/ "OK, not great poetry but these are wise words and rather similar in tone to General de Gaulle’s pointed remark about the graveyards of the world being filled with irreplaceable men. Times moves ever onward and empires rise and fall. It was ever thus. If one applies this thinking to Formula 1 it is clear that Ferrari needs Formula 1 rather more than Formula 1 needs Ferrari. The Italian super car manufacturer is a good brand to have in F1. The red cars incite passion, just as once the powder blue Bugattis did, but do no longer. Ferrari does not advertise its products, allowing the sport to do that on its behalf. In addition to providing incalculable free advertising, the sport pays the Italian team for the privilege of having its red cars running around in the midfield. It is wrong and will remain wrong until someone comes along and fixes it. This underlying imbalance in finance is the root cause of many of F1’s stresses and strains. If all the teams were treated in a similar fashion, with their importance based on their results alone and none of them being favoured by a commercial rights holder who cares only about profit margins, then there would be a great deal more opportunity for unity and growth. Injustice is divisive. To hear that Ferrari boss Luca Montezemolo is now going around saying that it is his duty to fix the sport is galling. Yes, he can fix the sport if he gives back the estimated $120 million that Ferrari gets each year BEFORE any prize money is divided between the teams. That would be a good start. Then he could get his team performing on a level that does not make Ferrari fans feel awkward and finally, when he has achieved all of this, then perhaps his voice would carry more weight. All that he is achieving at the moment is annoying people who love the sport. If he does not like what he has now – to which at some point he must have agreed, because Ferrari has also had veto rights to the rules for almost a decade – then he should do the right thing: pack up all the red paraphernalia and post it to Le Mans, where the Automobile Club de l’Ouest would laugh when the Ferrari begging bowl was thrust towards it. Montezemolo has been banging on about the new rules all season and all it has caused so far is a red face. He complains that the drivers are being held back by fuel limits and tyres. Has not racing always been about driving to the limits of the rules and/or the equipment? It has never been about equal equipment. Did Ferrari dominate in the summer of 1961 because it had the best drivers? Why are the Mercedes not being held back by the same things? F1 is still about the best man winning in the best car. Vedeti de ce Ferrari reprezinta raul suprem in F1?
-
De ce stergi ce nu ar trebuii?, miercuri, 30.07.2014 13:14
Ma tot intreb de ce imi sunt sterse postarile la adresa acestui....postac Mclaren_Mircea_1984?!Nu erau injurii sau jigniri...parca e neam sau chiar admin-ul acestui...sit ???!!!Nu e destul ca abereaza si jigneste mai mult decat oricare de pe aici,dar la adresa lui,nu prea sunt lasate replicile....curios... !!!
-
Soxy, miercuri, 30.07.2014 13:24
@Mircea e o parere subiectiva ... si este irrelevant uite o alta parere de la cineva mai prestigios din sports media ce zici? "Formula One without Ferrari would be like Major League Baseball without the New York Yankees or the English Premier League without Manchester United. Ferrari is the sport's most prestigious team, having won the most races and championships, by far." Matthew Walthert bleacher report http://bleacherreport.com/articles/1961839-does-ferrari-need-formula-1-more-than-f1-needs-the-scuderia
-
Sumi7, miercuri, 30.07.2014 13:47
Avand in vedere faptul ca Joe Saward este un ziarist englez lingau si ca pe pagina lui de FB ii are doar pe Eric Boullier, Martin Whitmarsh sau Frank Williams, cu tot "respectul" meu fata de un paparazo, parerile lui despre Scuderia Ferrari pot fi subiective. Totusi ar trebui sa tina cont macar de Pat Fry care a activat la McLaren in perioada 1993-2010 la McLaren , pe care ii pupa si acum in "spoiler".
-
Soxy, miercuri, 30.07.2014 14:35
@Alonso haters o lectura interesanta pentru toti cei care il cred "overrated" pe Alonso "the Budapest race did not confirm Alonso's credentials as a fighter and a racer (we were reminded of those earlier this month at Silverstone), but it did demonstrate that Alonso is the best driver on the grid. Even at 33 years old, in his 13th F1 season, Alonso is a world-champion-calibre driver" Matthew Walthert bleacher report http://bleacherreport.com/articles/2145510-fernando-alonsos-hungarian-gp-performance-shows-his-talent-is-wasted-at-ferrari
-
@Soxy, miercuri, 30.07.2014 16:08
Da, e cel mai bun dintre seniori!
-
Alex, miercuri, 30.07.2014 18:03
Nando este o nulitate la fel ca si fanii lui. Gura mare, rezultate zero.
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 30.07.2014 18:42
@Soxy Ii bun mai Alonso, oricat de antipatic mi-ar fi e cel mai complet. Nu are viteza si talentul lui Hamilton, dar nu este foarte departe de el, in schimb este mult mai inteligent, mai calculat si gestioneaza mult mai bine cursele. Sunt de acord ca Ferrari e brandul nr 1 din Formula 1, dar totusi nu poti sa le dai 100 de milioane doar pentru asta si sa aiba drept de veto. De ce Manchester United nu are drept de veto in Premier League, de ce Real Madrid nu are drept de veto in competiile europene sau Stooaia la noi? Faptul de a fi cel mai puternic brand iti aduce oricum strict prin asta sponsori mai multi, bani mai multi din contractele individuale pe care le are datorita numelui. De ce o alta echipa ca Mercedes trebuie sa depuna un efort de 2 ori mai mare si resurse proprii mult mai mari ca sa tina pasul cu Ferrari. Lasa sportul sa isi urmeze cursul natural, poate cu sanse egale o alta echipa un alt brand ar egala si depasi Ferrari in urmatorii 20 de ani. Scuzama dar nu sunt nici maritati nici insurati cu locul 1 si cu toate care li se cuvin si cand sunt valoric echia de pluton. Uite ce zice Dieter Zetche intr-un interviu dat in urma cu cateva zile: "Zetsche also criticised Ecclestone's income distribution model,with the newspaper claiming that while Ferrari receive $100m, Mercedes gets just $12 million. We were able to strengthen our performance a lot, which compensates for some of the imbalance. Nevertheless, Mercedes does not race on the basis of 'whatever it costs'. The goal is to achieve economic efficiency." Singura anomalie de genul acesta este in Primera Division cu Real si de aceea fotbalul spaniol de la locul 3 in jos este in situatia financiara in care este doar pentru ca Real sa beneficieze de 50% din tort iar restuls a isi imparta celelalte feliute. Modelul acesta incorect, imoral si nesanatos pe termen lung pentru restul competitoarelor. Premier League, Bundesliga si acum si Seria A ofera mai multi bani granzilor dar totusi este intr-un mod echilibrat si echitabil. Mereu cel mai puternic si mai bun va avea usoare avantaje, dar daca vezi ca acea echipa este de 10 ani o echipa ce nu este in stare sa faca nici macar a doua masina valorica indiferent de cine domina, lasa-i pe ceilalti sa se ridice si sa respire aerul tare al celui mai bun, pentru ca o fac pe munca lor, nu le mai da totul la Ferrari pentru ca ei sunt Ferrari. Mercedes trebuie sa scoate mai multi bani de la Daimler sau Red Bull de la Materschitz ca sa poata avea aceleasi posibilitati sa lupte cu Ferrari desi au o structura organizationala infinit superioara celor de la Ferrari, dau dovada de un profesionalism superior in tot ce fac, isi dramuiesc resursele mult mai chibzuit. Nu merita atunci acesti oameni sa poata sa creeze si ei o istoriela fel de glorioasa cum a fost a celor de la Ferrari in urma cu 2-3 decenii si in final sa fie de facto pe termen lung vioara 1? De ce trebuie toti sa se lupte cu fantoma asta a unei echipe a trecutului si a numelui Ferrari. Intr-o zi sunt sigur ca se va termina.
Citeste si
-
FORMULA 1 | marţi, 19 decembrie(P) Predicția lui Lewis Hamilton pentru Formula 1 2024: britanicul nu este deloc optimistBritanicul Lewis Hamilton nu este tocmai optimist înaintea noului sezon din Formula 1. El este convins că circuitul va fi dominat în continuare de Red Bull, după ce Max Verstappen și-a apărat fără emoții titlul în stagiunea precedentă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | duminică, 2 aprilieFormula 1 Australia: Max Verstappen câștigă după o cursă fragmentată. Hamilton pe 2, iar Alonso pe 3Max Verstappen și-a trecut în palmares prima victorie în Marele Premiu al Australiei, după o cursă fragmentată, în care steagul roșu s-a fluturat des, din cauza accidentelor. Citeste tot
-
FORMULA 1 | vineri, 11 martieMercedes-AMG GT Black Series este noul Safety Car în Formula 1Noul Mercedes-AMG GT Black Series va fi noul Safety Car în Campionatul Mondial de Formula 1. Modelul îl înlocuiește pe vechiul AMG GT R și, la fel ca în 2021, va alterna rolul său cu Aston Martin Vantage. Citeste tot
-
FORMULA 1 | sâmbătă, 26 februarieFormula 1: Marele Premiu de la Soci, anulat temporar de către FIAOficialii de la FIA au decis, la sfârșitul săptămânii, anularea Marelui Premiu de la Soci, din Rusia, în urma declanșării războiului din Ucraina. Decizia nu pare, însă, definitivă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 8 iulieFernando Alonso revine în Formula 1: spaniolul a semnat cu Renault pentru 2021Fernando Alonso se va întoarce în Formula 1 după o pauză de doi ani și va concura în 2021 pentru Renault, potrivit unui anunț oficial făcut de constructorul francez. Astfel, Alonso revine la echipa cu care a câștigat două titluri de campion mondial în 2005 și 2006. Citeste tot
Roaga-te sa ploua in curse tata si hamilton sa plece de pe 21, nu ai spart niciun monopol, iluzii taica, iluzii....