McLaren testează flexibilitatea aripii faţă cu un senzor inedit
McLaren utilizează un senzor proeminent în forma unui bulb pentru a evalua flexibilitatea aripii faţă în cadrul testelor de la Barcelona.
Sesiunea de teste de la Barcelona tinde să capete o importanţă majoră, echipele de top întrecându-se în inovaţii pentru monoposturile cu care vor concura în sezonul 2011 al Formulei 1.
În prima zi de teste, McLaren evaluează flexibilitatea aripii faţă a monopostului MP4-26 prin intermediul unui senzor proeminent în formă de bulb poziţionat pe nasul monopostului conectat la aripa faţă printr-o serie de cabluri care asigură transmiterea datelor.
Decizia inedită luată de McLaren vine ca urmare a faptului că britanicii testează o nouă aripă faţă la Barcelona, ce include câteva modificări vizuale semnificative comparativ cu versiunile precedente.
Flexibilitatea aripii faţă este un element important din punct de vedere aerodinamic, Red Bull Racing fiind acuzată pe parcursul sezonului precedent că încalcă regulamentul tehnic în această privinţă. O altă echipă care a introdus inovaţii la Barcelona este Ferrari, care utilizează un sistem de evacuare asemănător cu rivalii de la Red Bull şi McLaren.
Via | Sutton Images
Abia dupa ce-am citit titlul mi-am dat seama ca nu e un alt update ;)) insa pana atunci eram foarte mirat, botul samanand cu avionul de supraveghere al celor de la NATO Northrop Grumman RQ-4 Global Hawk. Foarte bine fac, in felul asta scad posibilitatea aparitiei unor acuzatii privind flexibilitatea aripi fata asa cum a fost in cazul celor de la RB.