Mercedes GP introduce noul deflector in Bahrain

Publicat joi, 25.02.2010 16:39 de Daniel Popescu

Mercedes GP a confirmat ca va introduce versiunea finala a dublului sau deflector la Marele Premiu al statului Bahrain din 14 martie.

Cele mai multe echipe s-au prezentat joi pe circuitul de la Barcelona cu upgrade semnificative pentru monoposturi ce vor fi utilizate in prima cursa a sezonului din Bahrain.

Chiar daca nu face exceptie de la aceasta regula, Mercedes GP pastreaza o arma secreta pentru cursa de pe circuitul de la Sakhir, acolo unde va aduce in premiera versiunea finala a dublului deflector.

Informatia a fost confirmata de seful Ross Brawn in cadrul unui interviu acordat publicatiei italiene Gazzetta dello Sport, britanicul admitand totodata ca rata de dezvoltare a monopostului W01 este mai mica decat cea inregistrata anul trecut.

"Stiam ca performantele de anul trecut nu puteau fi repetate. Nu putem inca sa spunem daca este un monopost capabil sa obtina victorii, insa stim ca nu este unul prost. Am avut cateva problemee, dar la Jerez am vazut deja imbunatatiri, in ciuda vremii proaste. Echipa a facut progrese pentru intelegerea monoposturilui si a pneurilor", a declarat Brawn.

Referindu-se la revenirea pe circuit a lui Michael Schumacher dupa o absenta de trei sezoane, Brawn a precizat ca germanul trebuie sa se adapteze noilor monoposturi de competitie, insa a remarcat si sprijinul tehnic oferit de acesta.

"Schumacher ne este de mare ajutor. A fost intotdeauna un punct de referinta pentru mine. Avem doi piloti noi, dar el nu este nou cu adevarat: este precis, clar, stie ce vrea si simte foarte bine masina. Totusi, a stat pe tusa trei ani si masinile s-au schimbat in acest timp. Trebuie sa intre in sistemul unei echipe complet noi, sa inceapa sa il cunoasca pe Rosberg si sa lucreze bine impreuna", a mai precizat Brawn.

Via | Autosport

  • sandufakeru, joi, 25.02.2010 20:04
    difuzor

    deflector? chestia aia se numeste difuzor..

  • rayn380, joi, 25.02.2010 20:21
    diffuser...

    Dispersor se foloseste indeosebi la chestiile de lumina, gen corpuri de iluminat, headlamp-uri, rearlamp-uri(ultimele doua sunt farurile fata si spate la masini), de obicei acolo unde se folosesc surse de lumina(bec, LED, tub fluorescent, etc). Rolul acestuia in domeniul luminotehnicii, intr-o exprimare generalista, este acela de a dispersa, uniformiza undele de lumina pe care de cele mai multe ori un reflector are rolul de a le capta(undele de lumina emise de catre sursa). La farurile de masini, dispersor este numit elementul din plastic transparent(pt headlamp) din cadrul farului care are aceeasi forma cu caroseria masinii. Asta a fost ca si offtopic.....ma gandesc ca si acest renumit diffuser(dispersor) are cam aceeasi definitie si in cazul masinilor de F1, in cazul de fata, disperseaza, uniformizeaza curentul de aer de sub masina, monopostul fiind mult mai stabil. Bineinteles ca stabilitatea monopostului depinde de geometria dispersorului. La fel este si in cazul corpurilor de iluminat/faruri, daca vrei sa indeplinesti anumite cerinte sau daca vrei un flux luminos cat mai bun al luminii, atunci trebuie sa-i creezi dispersorului o geometrie cat mai adecvata......Cam asta-i parerea mea despre acest diffuser, avand in vedere ca lucrez cu chestii de luminotehnica....

  • hasu, sâmbătă, 27.02.2010 00:27
    Declaratii de bun simt

    Anul acesta cred ca vor testa intens si vor profita de capacitatile lui Schumi in acest sens.A bia de anul viitor vor emite pretentii la titlu ,daca mosu se va simti bine.Cred ca surpriza va veni din partea lui Rosberg si Ross .