Raikkonen a avut o infectie la ureche in Bahrain

Publicat joi, 10.04.2008 13:45 de Daniel Popescu

Kimi Raikkonen nu a reusit sa se lupte pentru victorie in Marele Premiu al statului Bahrain din mai multe motive, atat medicale cat si tehnice.

Campionul mondial nu a reusit sa impresioneze prin prestatia de la Sakhir, ramanand in umbra coechipierului sau, Felipe Massa. Desi Raikkonen nu a reusit niciodata sa invinga in Bahrain, publicatia Motorsport Aktuell a descoperit si alte cauze pentru evolutia mai putin convingatoare decat cea a lui Massa din weekendul trecut.

Astfel, sursa citata a dezvaluit ca Raikkonen a avut o infectie la ureche. De asemenea, finlandezul a fost lovit de ghinion la prima intrare la boxe, cand noul sistem de lumini de la pitstop nu a functionat corespunzator.

La ultimele curse, Ferrari au utilizat un sistem de led-uri care informeaza pilotul cand este momentul potrivit pentru a parasi boxele, insa sistemul a avut o mica defectiune la prima intrare la boxe a pilotului Scuderiei Ferrari. "A existat o problema la sistem, asa ca oprirea a fost putin mai lunga, dar nu a schimbat prea mult lucrurile", insista Raikkonen.

  • stefank13, joi, 10.04.2008 14:27
    Punctare

    Bravo frateee!!!..ca n-au mers 3 led-uri scadem 2 puncte la Ferrari. Dar pentru ca Renault l-a pierdut pe Kubica castiga 3 puncte..Buuuun asa..:)))))) Propun ca punctajul stirilor sa fie punctat de useri. Faceti un poll de la -5 la 5..dupa 100 de voturi se stabileste rezultatul final. E clar ca in acest moment punctele atribuite stirilor nu au nici o legatura cu stirea in sine.

  • daniel.popescu, joi, 10.04.2008 14:54
    @stefank13

    Punctele sunt acordate conform unei grile de punctare prestabilita. daca punctele ar fi acordate de useri, toti cei care au pilotul X vor vota punctajul lui maxim, toti cei care nu au pilotul vor vota punctajul minim :)

  • stefank13, joi, 10.04.2008 14:58
    Punctare

    Daca sunt prestabilite, atunci cum s-a depunctat Ferrari? (A existat o problema la sistem, asa ca oprirea a fost putin mai lunga, dar nu a schimbat prea mult lucrurile). Iar Renault care a pierdut un pilot de top a primit puncte? Are vreo logica?

  • daniel.popescu, joi, 10.04.2008 15:15
    @stefank13

    Pentru ca era vorba despre un eveniment petrecut cu cativa ani in urma.

  • stefank13, joi, 10.04.2008 15:34
    Punctare

    Da, dar cu rezultate actuale, Kubica castiga puncte pentru BMW nu pentru Renault. Chiar nu vad legatura. Inteleg ca nu s-a depunctat pentru ca era un eveniment mai vechi..dar de ce s-a punctat? Daca tot exista acele reguli prestabilite, de ce nu se publica pe site? Cred ca punctarea stirilor este subiectiva. Daca nu se fac niste reguli clare pe care sa le stie si userii mai bine nu se puncteaza.

  • paperboyro, joi, 10.04.2008 15:40
    punctare

    subscriu si eu, stefane. acum, va rugam sa scrieti mai multe articole din anii trecuti de cand castiga Shumi, poate recuperam si noi. cum? nu are nici o legatura cu anul competitional 2008? ce pacat...

  • stefank13, joi, 10.04.2008 15:54
    Pentru ADMIN

    Pentru stirea: Theissen: "Nu am blocat venirea lui Hamilton la Williams", Williams a pierdut 3 puncte. Stirea este 100% asemanatoarea cu cea in care Renault l-a pierdut pe Kubica. De ce nu s-a punctat Williams dupa "regula prestabilita" la stirea cu Renault/Kubica, citez: "Pentru ca era vorba despre un eveniment petrecut cu cativa ani in urma." Este cel mai bun exemplu ca stirile sunt punctate dupa reguli prestabilite aiurea (sau cu alte scopuri). Rog ca toti userii care vor ca stirile sa nu mai fie punctate sau sa se faca niste reguli transparente sa posteze aici mesaje.

  • daniel.popescu, joi, 10.04.2008 16:18
    @stefank13

    Williams a fost depunctata pentru ca Mario Theissen l-a contrazis pe Patrick Head (Williams) ca ar fi blocat venirea lui hamilton la Williams.

  • catalinul, joi, 10.04.2008 16:20
    stire de bine sau de rau ?

    poate ca ar fi trebuit punctata Ferrari cu +2 puncte.... pt ca in ciuda faptului ca Raikkonen a avut o infectie....a reusit sa puncteze pt echipa...... Daca i-ar fi picat urechea lui Kimmi , Ferrari lua - 10 pct ? Oricum, Ferrari merita puncte multe... care nu se prea dau cum ar fi normal........dar sa nu fiu eu subiectiv..... ii las pe altii !

  • stefank13, joi, 10.04.2008 16:43
    Punctare

    De ce nu doriti sa faceti reguli transparente? Si catalinul are dreptate.

  • stefank13, joi, 10.04.2008 16:49
    Punctare

    Stirea: Bell: "Renault au nevoie de imbunatatiri majore" este punctata pozitiv cand este clar ca Renault nu este unde isi doreste din cauza problemelor tehnice. De ce este punctata pozitiv? Macar motivati cu argumente punctarea sau depunctarea.

  • daniel.popescu, joi, 10.04.2008 16:52
    @catalinul

    Ferrari nu au fost depunctati pentru infectia la ureche a lui Raikkonen, ci pentru problemele la sistemul de semnalizare.

  • daniel.popescu, joi, 10.04.2008 16:56
    @stefank13

    Regulamentul este foarte clar si transparent. La stiri se puncteaza in primul rand declaratiilor pesonajelor implicate

  • stefank13, joi, 10.04.2008 17:12
    Punctare

    "A existat o problema la sistem, asa ca oprirea a fost putin mai lunga, dar nu a schimbat prea mult lucrurile" - deci nu s-a intamplat nimic. A fost o defectiune care nu a afectat rezultatul. Renault au nevoie de imbunatatiri la masina pentru a ajunge in top, deci au recunoscut ca masina este slaba fata de BMW, Ferrari, McLaren..dar au primit puncte.

  • speedyro, joi, 10.04.2008 17:36
    driverX

    deci no comment.. raikkonen a avut pe viziera o musca beata.. va rog sa scadeti 2 puncte echipei ferrari .. SUNTETI PENIBILI .. mi se pare ca si alonso a avut o problema la calcaiul stang .. serios !!! :))))

  • whiskyman, joi, 10.04.2008 18:54
    :))))))))

    eu sunt de acord cu administratorii, chiar va rog sa o tineti tot asa...:))deja ati devenit sursa mea no.1 de amuzament, nu ma mai intereseaza concursul, nu merita sa deschizi un browser pentru el...insa amuzamentul?:)))va multumesc sincer:) si driver x, daca era o musca beata pe viziera lui Raikkonen ar trebui sa-i suspende licenta de pilot...pa' ce cauta cu indivizi in stare de ebrietate la bord?:))...guys, keep up the good work!:)

  • angusyoung, joi, 10.04.2008 19:58
    sistemul de punctaj

    stefank are dreptate.acest sistem de punctaj trebuie revizuit.

  • nfaadi, joi, 10.04.2008 21:57
    sistemul de punctaj

    acesti administratori sa dea o adreesa de mess sa putem discuta cu ei , poate reusesc sa faca un concurs calumea pana la sfarsitul marelui circ. si eu ca si ceilalti sunt nemultumit de procedura de punctare a evenimentelor si cred ca trebuie revizuit. cati administratori suntei va rog?????

  • Mircea Mester, joi, 10.04.2008 22:20
    Punctaje

    Punctarea se face foarte strict, dupa o grila prestabilita care are 10 pagini. Pentru orice plangere va rog sa cititi regulamentul (pe care l-ati acceptat la inscriere) si sa actionati in spiritul acestuia. Multumesc.

  • stefank13, joi, 10.04.2008 22:46
    Punctare

    Spuneti ca exista un regulament pe care l-am acceptat, da, dar aceste reguli prestabilite nu au fost mentionate nicaieri in acel regulament. Doar punctul 4.2.1. face referire la punctarea stirilor. Nu am vazut nicaieri cele 10 pagini de reguli prestabilite si cu atat mai mult nu am fost de acord cu ele. Dupa cum vedeti, mai multi useri sunt nemultumiti de punctarea stirilor. Incercati sa fiti mai obiectivi in acordarea punctelor (Renault recunoaste faptul ca are o masina slaba si castiga puncte - este o stire care trebuia punctata negativ).

  • stefank13, joi, 10.04.2008 22:52
    Punctare

    Concursul trebuie sa se desfasoare corect, pentru aceasta, punctele trebuie acordate obiectiv - in urma rezultatelor obtinute in curse. Banuiesc ca Max Mosley primea punctaj pozitiv in urma scandalului sexual..dar noroc ca nu i se acorda puncte si lui.

  • m33rlin, joi, 10.04.2008 23:22
    ilogic

    imi este greau sa cred ca la 5 zile de la terminarea cursei...Massa primeste doar 8 puncte- din 2 stiri. Doar 2 stiri ati gasit cu castigatorul cursei??? .....greu de crezut In schimba alti piloti au fost mult mai bine punctati...

  • petros, vineri, 11.04.2008 09:52
    Comentariu de la mine

    sunt si eu de acord ca stirile sunt punctate subiectiv si ca numai anumite stiri sunt prezentate. De exemplu saptamana asta s-au bagat la stiri la greu BMW, Alonso si Renault cu toate ca Ferrari a facut prima dubla a unei echipe anul asta.

  • stefank13, vineri, 11.04.2008 11:53
    Punctare

    ADMIN..de ce nu este punctat Grosjean? A castigat seria GP2 Asia. Este mai importanta infectia lui Kimi decat titlul GP2? Mai spuneti ca exista transparenta si reguli prestabilite de 10 pagini?!? Pe ce baza sunt selectionate stirile?! Publicati cele 10 pagini pe site!

  • paperboyro, vineri, 11.04.2008 12:36
    intrebare

    "Punctele vor fi acordate pe baza unei grile secrete prestabilite","care are 10 pagini". de cate ori s-au facut modificari in cele 10 pagini? sper ca niciodata. ea este prestabilita.