Raikkonen da vina pe motorul sensibil

Publicat miercuri, 11.04.2007 17:43

Kimi Raikkonen spune ca motivul pentru care nu a putut sa ruleze la maximum in Malaezia este motorul sau, care daduse semne de slabiciune in Australia si care nu a fost schimbat inainte de Sepang de frica declasarii cu 10 pozitii.

Faptul ca urmatoarea cursa il va gasi pe finlandez cu un nou motor face ca optimismul acestuia sa ajunga la cote ridicate.

"A trebuit sa facem compromis dupa compromis din cauza grijilor legate de motor. Acest lucru ne-a pus intr-o situatie in care nu vroiam sa ne aflam. Intotdeauna vreau sa ma bat pentru victorie", a declarat Kimi Raikkonen pe site-ul sau oficial.

  • Giannig, miercuri, 11.04.2007 19:37
    Sa-i ia naiba pe Mclaren...si pe Ferrari, ce sa mai!

    Imi place ce zice Kimi! Mi-a placut de el cand si-a facut praf suspensia la Nurburgring, desi putea sa ia un loc 2 destul de sigur daca schimba cauciucul. Cu aceeasi ocazie il injuram pe Alonso ca a mostenit victoria acolo, ca e un profitor , si asta imi aducea aminte de Schumacher. Dar cand Alonso nu poate sa castige, el vine al doilea si nu pierde puncte.Stie cand sa forteze si cand nu. Aceasta tarie de a decide i-a adus 2 titluri. Dupa 2005 am vazut ca nu se multumeste doar cu locul 2; are destula motivare sa caute sa castige de fiecare data, dar isi asuma intotdeuna un risc calculat, spre deosebire de Kimi, care conduce pana la distrugere. Sunt sigur ca Ferrari nu i-au zis decat duminica dimineata ca vor reduce puterea motorului. In sensul asta Kimi seamana cu Nigel Mansell, pe cand Alonso cu Prost, iar cand vream, sau are deja titlul aranjat, un pic cu Senna. Alonso desi calculatm, are prin conexiunea spaniola, pasiunea pe care Prost nu o arata. Mi-a placut in penultima cursa in 2005 cum l-a depasit pe Schumacher fara sa stea pe ganduri; titlul era al lui. Lewis este insa foarte spectaculos, si pana sa-l faca praf pe Massa, nu stiam daca poti face cu o masina de F1 ce poti face in GP2. Daca Bruno Senna nu o fi urmatorul Senna, atunci cu siguranta Lewis are drept sa ceara descendenta.

  • joeadrianblack, miercuri, 11.04.2007 21:57
    pe zi ce trece...

    pe zi ce trece -mi schimb parerea in rau despre Raikkonen... Ar fi distractiv sa-i vad pe amandoi zburand de la Ferrari si sa vina Schumi inapoi... de pe la jumatatea sezonului :)))

  • Giannig, joi, 12.04.2007 11:25
    oare?

    Ferrari ne vinde gogosi...si m-am lasat si eu prostit; Sunt speculatii ca Kimi ar fi avut cu 75CP mai putin in cursa, si ar fi redus rpm pana la maxim 17500. Un inginer Renault ne spune ca un astfel de minus de putere l-ar fi facut pe Kimi cu pana la 2sec pe tur mai lent, nu o zecime cat estima Todt. Kimi s-a plans tot weekendul de 2 lucruri: ca la cutie ar fi zgomote, si ca nu e multumit cu setarea aero. Si Massa a avut probleme cu cutia de viteze la Melbourne (cica software-ul a fost de vina acolo). Poate ca totusi Ferrari sta pe o problema mai mare decat se asteptau si decat sunt pregatiti sa dezvaluie.

  • joeadrianblack, joi, 12.04.2007 11:44
    hmmm

    intrebarea cu -75 CP e buna, dar atunci Massa? si el a avut cu -75 CP mai putin din compasiune? Massa nu parea cu 75 CP mai rapid decat Kimi, cel putin mie nu mi sa parut... (din contra :))) CRED ca totusi probleme RADICALE nu au... se promite un an bun in F1...

  • aphelyon, joi, 12.04.2007 11:59
    kimi

    GIANNIG!!! kimi chiar a avut probleme intre 17500 si 19000 rpm si asta l'a costat 70 cp (din sursa sigura stiu)

  • Giannig, joi, 12.04.2007 12:08
    vom vedea la Bahrain

    Massa era mai rapid cand se chinuia sa treaca de Hamilton; Dupa turul cand a iesit in decor moralul lui Massa s-a rupt iar el a devenit catatonic-dar Kimi era in spatele lui Lewis pana la primele realimentari, si nu schitat nimic. Tocmai de asta imi ziceam ca s-ar putea sa isi fi pierdut acel avantaj aero al podelei flexibile, macar pe linii drepte sa fi parut amentintator. Dar Alonso m-a contrazis, nu e din cauza podelei. Apoi Ferrari ne-a atras atentia ca motorul lui Kimi nu era chiar sanatos; dar probabil nici asta nu era. Sunt curios cum o sa se comporte masina lui Massa acum la a doua cursa. Pentru Bahrain echipele au setarile facute si au facut fiecare cam 4000km de teste. Dar testele au fost facute pe temperaturi mai scazute, in februarie. Testele s-au terminat cu Massa in top. Jean Todt ne zice de pe acum ca strategia lor e sa fie in fata si sa aiba un start mai bun. Singurul mod de a face asta este sa se califice cu benzina putina. Dar oare pista mai calda ii va favoriza pe ei sau Mclaren? si vor putea sa-si faca un avantaj substantial? Eu il anunt pe Kimi in pole position, dar nu e sigur ca vor castiga cursa.

  • Giannig, joi, 12.04.2007 12:12
    un contact ceva?

    Din sursa sigura? atunci am o mare mare rugaminte la tine, te rog cum pot sa iau si eu legatura cu Jean Todt sa-i trimit CV-ul meu? Cred ca as lasa animozitatile legate de Ferrari, daca as lucra pentru ei, ca doar nu poti sa-ti injuri propria munca.

  • joeadrianblack, joi, 12.04.2007 12:18
    ...

    sigur o sa faca tot posibilul amandoi (de la Ferrari ) sa fie in Pole. Daca o sa reuseasca pozitiile 1 si 2, o sa se ajute ore intre ei? adica cel de pe poz 2 sa tina plutonul pt celelalt? sau o sa se ciondaneasca reciproc? Stim ca plutonul o sa insemne McLaren (si poate BMW). Daca iese asa o sa fie in start demential...