Red Bull prezintă noul monopost pentru 2015 în culori temporare pentru teste

Publicat duminică, 01.02.2015 10:06 de Daniel Popescu

Red Bull Racing a publicat duminică primele imagini cu noul monopost RB11 pentru sezonul 2015, care beneficiază de culori alb-negru ce vor fi utilizate însă numai pentru sesiunile de teste.

Red Bull Racing a oferit duminică primele imagini oficiale cu noul monopost cu care va concura în sezonul 2015 al Formulei 1.

Marea surpriză este utilizarea exclusivă a unor nuanţe de alb şi negru cu un aspect de camuflaj în care sunt vizibile totuşi numele principalilor sponsori şi parteneri ai echipei, însă Red Bull Racing a confirmat că acestea vor fi folosite numai pentru sesiunile de teste premergătoare noului sezon. Cel mai probabil, echipa va reveni la culorile tradiţionale albastru şi roşu la debnutul în noul campionat. 

Din punct de vedere al designului, principala noutate se reflectă asupra nasului mai coborât, conform cu noul regulament tehnic. În schimb, modificările majore sunt la interior şi, în special, la nivelul unităţii de propulsie furnizată de Renault.

▶ Avancronica testelor de la Jerez 

Newey: "Ar fi fantastic să câştigăm câteva curse"

După patru titluri mondiale consecutive, Red Bull Racing a avut parte de un sezon 2014 modest în care a obţinut doar trei victorii, iar directorul tehnic Adrian Newey avertizează că sunt şanse mici ca echipa să revină în 2015 în lupta pentru titlurile mondiale.

"Trebuie să fim realişti. Mercedes are o unitate de propulsie foarte puternică şi estimăm avantajul lor la circa 60 de cai putere la sfârşitul sezonului trecut. Renault munceşte din greu pentru a elimina acest deficit, dar este nevoie de timp. Din cauza noii tehnologii, ritmul de dezvoltare este mai lent decât cel al şasiului. În acest an încercam să mergem mai departe şi să reducem deficitul suferit anul trecut. Dacă putem reuşi să câştigăm câteva curse, ca anul trecut, ar fi fantastic", a explicat el. 

Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:

▶ Williams FW37: primele imagini

▶ Lotus E23 Hybrid

▶ McLaren MP4-30

▶ Mercedes W06 Hybrid: primele imagini

▶ Sauber C34

▶ Ferrari SF15-T

▶ Force India: culorile monopostului

▶ Toro Rosso STR10

Ghidul lansărilor noilor monoposturi:

▶ Force India - 19 februarie

Ghidul sesiunilor de teste:

▶ Jerez - 4 februarie

▶ Barcelona - 19-22 februarie

▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie

Sesiunea de teste de la Jerez pe Automarket

▶ ştiri zilnice cu cele mai importante evenimente de pe circuit;

▶ cronicile fiecărei zile de teste, publicate în jurul orei 18:00;

▶ galerii foto şi rezumate video de la fiecare zi de teste, publicate în dimineaţa următoare;

▶ analiză legată de perspectivele fiecărei echipe, publicată la finalul sesiunii de teste.

  • 123, duminică, 01.02.2015 10:10

    Dar livery-ul acesta arata asa bine :(.

  • Marius, duminică, 01.02.2015 10:12

    Sper sa treaca testele de siguranta cu nasul asta scurt.

  • daniel.popescu, duminică, 01.02.2015 10:30

    @Marius: Au trecut deja testele de siguranta. Altfel nici nu puteau testa la Jerez.

  • CristianRus, duminică, 01.02.2015 12:20

    Risc si spun ca-i cea mai frumoasa de pana acum; si nu ma refer la culori.

  • ferr1, duminică, 01.02.2015 12:22

    1 Nico Rosberg Mercedes 1m23.106s 2 Daniel Ricciardo Red Bull 1m24.641s +1.535 3 Marcus Ericsson Sauber 1m24.804s +1.698 4 Sebastian Vettel Ferrari 1m25.764s +2.658 5 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.081s +2.975 Rosberg (Mercedes) 26 Ricciardo (Red Bull) 16 Ericsson (Sauber) 15 Sainz (Toro Rosso) 14 Vettel (Ferrari) 9 Alonso (McLaren) 1 Să ne vorbească Mircea puțin de imperii :)) Sau Ferrari despre revenire. Nimic nou sub soarele de la Jerez, până acum. Surprinzătoare poziționarea lui Ericsson.

  • @ferr1, duminică, 01.02.2015 12:35

    de unde ei informatia?

  • CristianRus, duminică, 01.02.2015 12:40

    Deci, unde vedem si noi niste ture/timpi, live? Please!

  • WickedSick, duminică, 01.02.2015 12:42

    Pe autosport e live text.

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 13:04

    @ferr1, HA?

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 13:05

    @CristianRus, Livetext: http://live.autosport.com/commentary.php/id/813?_ga=1.216009621.288571662.1412556361 http://www.f1today.net/en/live/2015/02/01/circuito-de-jerez http://www.gpupdate.net/en/testresults/1685/formula-1-test-at-circuito-permanente-de-jerez-1-february-2015/

  • WickedSick, duminică, 01.02.2015 13:26

    Mercedes in primele ore de teste a batut cel mai bun timp de anul trecut de le Jerez. Deja vu.

  • CristianRus, duminică, 01.02.2015 13:27

    @Ferrari ms

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 13:34

    Cu placere! 1. Rosberg Mercedes GP W06 1:23.106 60 PIT 2. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:24.641 +1.535 22 PIT 3. Ericsson Sauber C34 1:24.804 +1.698 29 PIT 4. Vettel Ferrari SF15-T 1:25.764 +2.658 9 PIT 5. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:26.081 +2.975 20 PIT 6. Bottas Williams FW37 1:28.479 +5.373 4 PIT 7. Alonso McLaren MP4-30 1:40.738 +17.632 6 PIT

  • Ha,ha,ha..., duminică, 01.02.2015 14:21

    Diferenta de anul trecut se va mentine intre Mercedes si restul,nu stiu daca va fi atat de mare cum arata dupa cateva ture,dar va fi.Nu trebuie sa fi mare geniu sa-ti dai seama de asta,singura conditie e sa cam stii cum au mers si merg lucrurile in F1 in ceea ce priveste performanta si posibilitatile de dezvoltare.Normal ca si ei au lucrat si imbunatatit ce aveau deja mult mai performant fata de restul...asa ca...mai ramane de vazut fiabilitatea,dar nici aici nu cred ca ei o sa aibe cele mai mari probleme. Pregatiti-va pentru inca un an in care vom urmarii mai mult bataliile pentru locurile 3 - 10,cu exceptia curselor sau momentelor din curse in care cei doi de la Mercedes se vor bate pentru locul 1 ! Speranta moare ultima,dar totusi...F1 nu este locul in care se intample "minuni".... :) !

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 14:30

    1. Rosberg Mercedes GP W06 1:23.106 84 2. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:24.641 +1.535 22 PIT 3. Ericsson Sauber C34 1:24.804 +1.698 30 PIT 4. Bottas Williams FW37 1:25.167 +2.061 9 PIT 5. Vettel Ferrari SF15-T 1:25.764 +2.658 9 PIT 6. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:26.081 +2.975 22 7. Alonso McLaren MP4-30 1:40.738 +17.632 6 PIT

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 14:35

    Deci Mercedes este tot acolo unde era si anu trecut...... restul testeaza, seteaza, modifica testeaza iar ei dau ture in timpul asta...... Tare imi este frica sa nu avem un sezon si mai anost anul acesta!

  • CristianRus, duminică, 01.02.2015 14:50

    @Ferrari Rabdare, rabdare. E doar prima zi de teste. Speranta moare ultima.

  • 123, duminică, 01.02.2015 14:50

    Mercedes folosesc PU de anul trecut c:..

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 15:13

    @123, nici pomeneala sunt cu PU de anul asta, cu masina de anu asta si cu pilotii de anu asta! http://www.f1today.net/en/news/mercedes-has-2015-engine-right-from-the-first-test

  • CristianRus, duminică, 01.02.2015 15:19

    1. Vettel - Ferrari SF15-T - 1:22.958 - 20 2. Rosberg - Mercedes GP W06 - 1:23.106 +0.148 - 102 3. Bottas - Williams FW37 - 1:23.906 +0.948 - 19 4. Ricciardo - Red Bull Racing RB11 - 1:24.641 +1.683 - 22 5. Ericsson - Sauber C34 - 1:24.804 +1.846 - 30 6. Sainz jr - Toro Rosso STR10 - 1:25.327 +2.369 - 34 7. Alonso - McLaren MP4-30 - 1:40.738 +17.780 - 6

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 15:30

    Un motor care chiar suna: https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422579428&v=jhrOh8XachE&x-yt-cl=85114404

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 15:42

    Suna, grohaie, urla rage si din cate am inteles inca nu este setat la putere maxima..... https://www.youtube.com/watch?v=fXaOeOvLcQg

  • 123, duminică, 01.02.2015 17:00

    Vettel lowers the benchmark for the day. He's gone even quicker out front, getting down to a 1m22.690s in the Ferrari.

  • tequilla11, duminică, 01.02.2015 17:46

    Daniel poti face un topic pentru sesiunea in sine caci inteligenta noastra a ingramadit toti desteptii in materie de timpi si laude peste topicul cu lansarea RB11, P.S. folosesc acelasi principiu precum constructorii care testeaza noile modele de masini pe strada pentru a nu li s e putea identifica formele, senzorii au probleme cu linii multe si carouri si nu pot focaliza

  • Ferrari, duminică, 01.02.2015 23:20

    Se poate ca senzorii termici din termostate sa aiba probleme cu liniile multe si cu carourile, senzorii foto sau video nu au absolut nici o problema sa focalizeze un vehicol in dungi si carouri si asta ii si motivul pentru caree pozele prezentate aici si pe oriunde sunt extrem de clare si detaliate! Asa ca inainte de a te da destept si a o face pe grozavul verifica daca ai conectat copita la creier sau macar la goagal!