Red Bull: "Senzorul pentru combustibil nu a funcţionat nici la Sepang"
Red Bull Racing a dezvăluit că senzorul FIA care măsoară debitul carburantului în rezervor nu a funcţionat deloc în cursa de la Sepang. Echipa nu a fost însă exclusă pentru că a primit acordul forului mondial de a utiliza propriul dispozitiv de măsurare.
Red Bull Racing a întâmpinat probleme cu senzorul de combustibil şi în Marele Premiu al Malaysiei, potrivit unor dezvăluiri făcute de şeful Christian Horner.
După ce senzorul a nu a funcţionat în mod corespunzător în prima sesiune de antrenamente, un alt senzor a cedat complet înaintea cursei. Echipa a primit acordul forului mondial de a folosi propriul instrument de măsurare, aceasta fiind de altfel şi explicaţia pentru care Red Bull nu a mai fost exclusă din cursă, aşa cum s-a întâmplat în cazul lui Daniel Ricciardo în Australia.
▶ Povestea excluderii lui Ricciardo de la Melbourne
"A cedat înainte de cursă. Am informat FIA despre asta şi am întrebat dacă îl putem restarta pe grila de start. Am făcut asta înainte de start, dar nu şi-a revenit. Aşa că senzorul nu a funcţionat pe parcursul cursei. Cred că asta demonstrează că există probleme cu aceşti senzori", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Red Bull nu înţelege de ce alte echipe nu au probleme
Pe de altă parte, Horner nu are o explicaţie concretă pentru care Red Bull Racing şi Toro Rosso, echipă deţinută de asemenea de producătorul austriac de băuturi energizante, sunt singurele care au defecţiuni majore la senzorul care măsoară debitul carburantului în rezervor.
"Nu am nicio idee. Evident, avem multe date de analizat. Teoretic nu ar trebui să existe un motiv, dar trebuie să analizăm şi să înţelegem. Aparent, ceilalţi sunt mulţumiţi de senzor. Dar şi Toro Rosso a avut două defecţiuni în weekend şi au fost unele probleme în tot paddock-ul. Toro Rosso sunt singurii despre care ştim, dar cu siguranţă problema nu este unică pentru Red Bull", a adăugat el.
Pe parcursul Marelui Premiu al Malaysiei, Red Bull a solicitat chiar renunţarea la limita de 100 de kilograme pe oră pentru debitul carburantului. Apelul formulat de echipă împotriva excluderii lui Ricciardo din cursa de la Melbourne urmează să fie judecat la Paris în 14 aprilie.
Via Autosport
HAI MAI MAI LASATI-NE, DEJA SI ASTIA SUNT PAPAGALI, II ADMIRAM PANA ACUMA PENTRU MODESTIE SI SERIOZITATE DAR DEJA INTREC ORICE MASURA, SA II SUSPENDE. LA TOATE CELELALTE ECHIPE FUNCTIONEAZA LA EI NU . MIE SCARBA DE "TAGANIE"