Red Bull vrea sa inchida revista The Red Bulletin

Publicat miercuri, 19.11.2008 18:34 de Daniel Popescu

Red Bull intentioneaza sa reduca drastic cheltuielile in 2009, printre masurile vehiculate fiind si inchiderea popularei reviste din paddock The Red Bulletin.

In contextul crizei financiare, concernul Red Bull, care detine echipele Red Bull Racing si Toro Rosso, pregateste cateva masuri care vizeaza scaderea cheltuielilor in Formula 1.

Printre masurile vehiculate se numara si inchiderea publicatiei The Red Bulletin, care apare la fiecare Grand Prix.

Revista este una de umor si ironica, facand deliciul tuturor celor din paddock. Costurile asociate publicatiei sunt insa ridicate, de ordinul milioanelor de dolari, din cauza faptului ca cele 10.000 de exemplare sunt distribuite gratuit si sunt tiparite cu o tehnologie portabila numita Heidelberg.

De asemenea, Red Bull intentioneaza sa restructureze programele de marketing prin reducerea petrecerilor, dar si prin lansari oficiale mai mici si renuntarea la programul Formula Una, topul prezentelor feminine din paddock.