Rosberg nu s-a acomodat cu sistemul KERS
Nico Rosberg a admis că nu s-a obişnuit încă cu utilizarea sistemului KERS, însă a remarcat progresele realizate recent de Mercedes GP pentru îmbunătăţirea monopostului.
Nico Rosberg a stabilit duminică cel mai bun timp în testele de la Barcelona, însă germanul susţine că nu s-a concentrat în mod deosebit pe performanţa pe un tur de circuit.
În schimb, misiunea pilotul echipei Mercedes GP a fost să se acomodeze cu noul regulament tehnic, iar germanul a admis că de multe ori a uitat să utilizeze sistemul KERS pe liniile drepte.
"Până acum testele au fost interesante datorită pneurilor, sistemului KERS sau aripii spate. Este vorba de acomodare şi de a învăţa cum să te descurci cu diferite situaţii. Uneori este foarte complicat, pentru că mintea mea se concentrează să testeze ceva şi în acelaşi timp cineva îmi striga în cască 'Ai uitat de KERS, ai uitat de KERS!' Odată ce uiţi, e deranj. Uneori există multe confuzii", a declarat el reporterilor prezenţi în paddock-ul circuitul de la Barcelona.
Pe de altă parte, germanul a remarcat progresele înregistrate de Mercedes GP în sesiunea de teste de la Barcelona, după ce la Valencia şi Jerez monopostul W02 a dat semne de slăbiciune.
"Cu siguranţă mai avem probleme, dar lucrurile merg în direcţia potrivită. Duminică am învăţat multe şi am înregistrat progrese, aşa că lucrurile se îmbunătăţesc. Ne aşteptam să ne chinuim în iarnă pentru că monopostul este construit în primul rând pentru a testa fiabilitatea şi nu performanţa. Performanţa va veni în următoarele săptămâni şi apoi va trebui să aşteptăm pentru a vedea unde suntem", a mai precizat el.
Testele de la Barcelona se vor încheia luni.
1. Webber Red Bull Racing RB7 1:23.442 22 pit 2. Buemi Toro Rosso STR6 1:23.550 + 0.108 40 pit 3. Sutil Force India VJM-04 1:24.226 + 0.784 29 pit 4. Maldonado Williams FW33 1:24.745 + 1.303 27 pit 5. Mass Ferrari F150th 1:25.676 + 2.234 51 pit 6. Perez Sauber C30 1:26.914 + 3.472 38 pit 7. Schumacher Mercedes GP W02 1:27.079 + 3.637 42 pit 8. Hamilton McLaren MP4-26 1:27.561 + 4.119 53 pit 9. Trulli Lotus F1 T128 1:29.992 + 6.550 18 pit 10. D'Ambrosio Virgin MVR-02 1:31.713 + 8.271 27 pit