Secretele victoriei Mercedes la Monaco: frânele şi suspensiile spate
Mercedes a remediat parţial problemele cu degradarea pneurilor prin introducerea unor noi frâne şi suspensii pe puntea spate, care au contribuit la victoria de la Monaco.
Mercedes a obţinut pe circuitul de la Monaco prima victorie din acest sezon la cel de-al patrulea Mare Premiu consecutiv în care a plecat din pole position.
Parţial, victoria s-a datorat circuitului de la Monaco, unde depăşirile sunt dificile, lucru ce i-a permis lui Nico Rosberg să piloteze mai încet decât rivalii săi fără să piardă poziţii.
Totuşi, publicaţia germană Auto Motor und Sport a dezvăluit alte două motive pentru succesul germanilor. Primul se referă la introducerea unor noi frâne pe puntea spate, care au asigurat o temperatură a pneurilor spate cu 10 grade mai mică decât în cursele precedente.
"Acum putem să controlăm mai bine căldura emisă de pneurile spate prin intermediul frânelor", a declarat şeful Ross Brawn.
În plus, echipa a introdus şi o inovaţie la suspensia spate, însă de data aceasta Brawn a refuzat să facă orice comentariu pe marginea acestui subiect. "Nu spunem nimic despre acest subiect", a adăugat el.
Mercedes speră să înregistreze noi progrese începând cu Marele Premiu al Marii Britanii, atunci când este programată introducerea noilor specificaţii pentru pneurile spate.
Ce sa zic... Au facut teste cu Pirelli si hop au gasit franele. E ca si cum ai gasi pe strada numerele de la Lotto, iar a doua zi te-ai lauda ca tu le-ai ghicit si ce tare esti ca ai reusit asta...