Sedinta fara rezultat in problema "masinilor-satelit"

Publicat sâmbătă, 14.04.2007 20:10

Bernei Ecclestone a convocat o sedinta cu sefii tuturor echipelor din Formula 1 in care s-a discutat celebra problema a echipelor Toro Rosso si Super Aguri legata de utilizarea unei "masini-satelit" creata de echipele principale Red Bull, respectiv Honda.

Intalnirea de doua ore nu a adus insa la niciun rezultat, Ecclestone promitandu-le sefilor echipelor in cauza ca va gandi o solutie de compromis pana la Marele Premiu al Spaniei, de la mijlocul lunii mai.

Colin Kolles, boss-ul Spyker, cel care a lansat teoria masinilor-copii, spune: "Nu stiu cat de aproape suntem de o solutie. Insa cel putin devine din ce in ce mai evident ceea ce noi afirmam in plangerile noastre".

"E foarte greu sa ajungi la o concluzie care sa ii multumeasca pe toti", a declarat Bernie Ecclestone la finalul sedintei.

  • crion82, duminică, 15.04.2007 10:46
    Re

    Mai fratioare de ce mai exista GP2??? Nu pentru masinile satelit??? Parerea mea este ca trebuie sa existe un singur furnizor unic pentru fiecare echipa. 11 echipe = 11 producatori de motoare.Ca sunt destui producatori.

  • weegee, duminică, 15.04.2007 11:48
    Ete na!

    Hai ca ai zis-o si tu... ceea ce defineste o echipa si masina ei e faptul ca fiecare isi face SASIUL propriu. motorul (si cutia de viteze evident) poti sa il iei de la cine vrei tu, daca te tine buzunarul si daca aia vor sa vanda. Asa a fost de cand lumea in F1, mai ales ca de abia de vreo 10-15 ani maxim au inceput sa dispara echipele "de client" deoarece F1 papa mult mai multi bani de un deceniu incoace decat pe vremuri. Bani pe care nu prea are cum sa ii aiba un om de capul lui, chiar si cu sponsori, tataia Williams ce mai reuseste sa se descurce... erau alte vremuri cand echipele erau Lotus, Brabham, Surtees, Tyrell ca sa numesc numai cateva, si chiar si Beneton sau McLaren. Acuma avem Renault (care e de prin 78 in F1 dar au stat si pe bara ca constructor), BMW, mai mult Mercedes decat McLaren, Honda, Toyota etc. desigur, au fost si constructori care au "murit" cum ar fi Maserati, Alfa sau BRM... c'est la vie. in 1975 de exemplu erau vro 12-13 echipe si 2 motoare. Ferrari si Cosworth care furniza motoare tuturor celorlalte echipe... daca ar fi dupa cum zici tu, ar fi aratat cel putin ciudat campionatul... iar unii ar trebui sa treaca de la facut zeama galbena la facut motoare...cam greu! Problema aici e ca Torro Rosso si S.A. nu au sasiuri proprii, ci au Red-Bull (conceput de Newey care mai stie ceva inginerie, to say the least) respectiv Honda... si Spyker sufera. Probabil ca daca nu ar fi codasi nu ar face atata gura dar e dreptul lor si sincer cred ca au dreptate... cum o sa o scoata la capat, numai ei cu tataia Bernie si Max stiu. May we have a good race today!

  • meehootz, duminică, 15.04.2007 12:13
    producatori

    eu zic ca sunt producatori de motoare cat cuprinde, asa ca si sasiul si motorul ar trebui sa fie unice pentru fiecare echipa. daca producatorii nu vor sa intre in circ, atunci sa fie mai putine echipe, ca sunt satul ca cei din frunte sa fie incurcati de pilotii intarziati. castigatorul unei curse n-ar trebui sa fie decis de niste gunoaie care ii impiedica sa concureze la potentialul maxim. daca TR si SA nu sunt in stare sa-si faca masinile proprii, sa vanda locul altora care sunt in stare. si la fel sa fie si cu toate celelalte care cumpara motoare (spyker, williams, daca nu ma insel...)