Sistemul DRS va fi interzis în tunelul de la Monaco şi în acest an
Piloţii nu vor putea utiliza sistemul DRS în tunelul de la Monte Carlo nici la ediţia din acest an, iar tehnologia va putea fi activată în cursă pe linia dreaptă de start-sosire.
FIA a stabilit regulamentul sistemului Drag Reduction System (DRS) pentru Marele Premiu al statului Monaco de la sfârşitul săptămânii viitoare.
Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia britanică Autosport, forul mondial a decis ca nici în acest an piloţii să nu poată utiliza tehnologia Drag Reduction System (DRS) în tunel, chiar dacă regulamentul prevede că sistemul poate fi activat oricând în timpul antrenamentelor şi calificărilor.
Decizia a fost luată în special ca urmare a accidentului suferit de Sergio Peres în calificările de anul trecut, când pilotul echipei Sauber a pierdut controlul volanului şi s-a izbit de glisierele de protecţie chiar şi fără să utilizeze tehnologia. Principala îngrijorare este că tunelul este în curbă, iar pierderea controlului volanului ar echivala în mod aproape sigur cu un accident major, chiar dacă suprafaţa de la ieşirea din tunel a fost nivelată.
În cursa de duminică, piloţii vor putea activa sistemul DRS pe linia de start-sosire, însă eficienta tehnologiei va fi limitată din cauza distanţei relativ reduse şi a faptului că linia nu este una perfect dreaptă.
Via | Autosport
Monaco nu monte carlo !!! Cred ca pt voi nu este diferenta.....