Theissen explica directia de dezvoltare a monopostului BMW
Intr-un interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1, seful BMW-Sauber, Mario Theissen, apreciaza ca noul computer CFD (Computational Fluid Dynamics) utilizat de germani va reprezenta un mare pas inainte pentru progresul general al echipei.
“Am facut un mare pas inainte la inceputul acestui an cand am imbunatatit puterea calculatoarelor. Cred ca avem cel mai mare computer CFD si am avut grija sa corelam munca experimentala din tunelul de vant cu munca teoretica de pe calculator” , a declarat Theissen. “Tunelul de vant este inca mai mare decat computerul, dar computerul ne da informatiile de baza pentru a analiza mai bine datele. Este nevoie de amandoua si este o arta sa corelezi datele pentru a profita cat mai mult de ele”.
Germanul admite ca acesta modul in care echipa va actiona in viiotor pentru dezvioltarea masinii. “Nu are niciun sens sa dublezi sau sa triplezi timpul petrecut in tunelul de vant fara sa intelegi ce se intampla. Asta ar fi o eroare intr-un domeniu in care computerul iti ofera informatiile”, a mai precizat Theissen.
Acesta a refuzat sa isi spuna punctul de vedere in legatura cu verdictul din scandalul de spionaj. “Cred ca a fost o amenda mare. Din moment ce nu suntem implicati in acest caz nu detinem toate informatiile, asa ca nu pot judeca daca verdictul este corect. Insa cu siguranta a fost cea mai mare amenda.Sunt convins ca FIA nu a luat o decizie rapida sau usoara”, a afirmat el.