A şaptea generaţie Volkswagen Golf ajunge în showroom în noiembrie
Noua generaţie a modelului Volkswagen Golf, a şaptea la număr, va intra în producţie la începutul lunii următoare, debutul în showroom-urile europene fiind pregătit în luna noiembrie.
Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Volkswagen marchează un nou moment istoric anul acesta, în cadrul Salonului Auto de la Paris, când va dezvălui a şaptea generaţie a best-seller-ului Golf.
Până la sfârşitul lui septembrie însă, constructorul german trebuie să demareze producţia modelului compact. Potrivit unor informaţii obţinute de Automotive News, fabricile Volkswagen din Wolfsburg şi Zwickau, ambele germane, vor demara producţia în perioada imediat următoare, la începutul lui august. Debutul în showroom-uri şi pe piaţa europeană va avea loc abia în luna noiembrie, după ce Golf îşi va fi cules laurii în cadrul salonului parizian.
A şaptea generaţie a celui mai popular model Volkswagen din toate timpurile are la bază noua platformă MQB, folosită deja şi de colegul său de concern, Audi A3. Designul va marca o nouă evoluţie în istoria Volkswagen, fără a afecta însă valorile brandului.
Pe lângă deja cunoscuta gamă de motorizări cu patru cilindri diesel şi benzină, şi pe lângă versiunile sportive, noul Golf ar putea aduce cu sine şi derivate cu propulsie hibridă sau pur electrică.
via carscoop
-
ian, joi, 12.07.2012 12:42
...in orice domeniu de viata, generatia tanara si-a cladit faima si renumele pe istorie si inainasi...iar cum totu se strica de la o vreme...nu de alta...dar setea de bani....duce la cele mai oribile si cumplite fapte...nu cred ca vw golf va mai fi ce a fost pana la a3-a generatie...deacum se merge pe......peturi,frate.
-
ian, joi, 12.07.2012 13:10
@automarket...de stergeti comentariile obiective...daca ziceam ca ma inchin in fata acestui golf l-ati fi lasat cu siguranta...romanica.ce sa mai...zici
-
JULIANKKK, joi, 12.07.2012 13:34
facelift la faelift la.....etc
-
vw, joi, 12.07.2012 14:04
O ''noua'' masina pentru prostime....
-
sandman, joi, 12.07.2012 14:31
abia asteptam noul golf. cred ca o sa arate la fel de bine ca si actualul.
-
TIKA, joi, 12.07.2012 14:53
Eu nu inteleg de ce investesc in platforma noua, deoarece nu exista la ora actuala nimic care sa il egaleze.Nu spun eu asta ci presa de specialitate!
-
LauCalin, joi, 12.07.2012 15:25
Cei care zic ca VW lanseza un Golf din 3 in 3 ani sau din 4 in 4 ani, oare au sesizat ca de-a lungul timpului Golf nu a avut aproape niciodata un facelift? S-au intrebat vreodata de ce? Un facelift adus unui model actual, plus imbunatatirea tehnicii si un design nu foarte diferit duce la o noua generati in ograda VW. Cam asta e artificiul prin care VW Golf seamana mult intre generatii. Si nu e neaparat un lucru rau, piata il accepta foarte bine asa. Motiv pentru care... de ce sa aduci design inovator cand oricum conservatorismul pe care te bazezi ca identitate, merge?
-
Mircea, joi, 12.07.2012 15:31
LauCalin tu ai idee ce vorbesti ? Golf 7 nu e un facelift , va fi produs pe o platforma noua iar despre design de unde sti tu ca nu este schimbat prea mult ? l-ai vazut tu cumva? golf nu este degeaba un best-seller in toata europa si nu numai , este un model de succes si asa va fi in continuare
-
ACF, joi, 12.07.2012 15:45
Super Vw! Cred ca o sa mature pe jos cu modele precum Astra sau Focus (cu care face acelasi lucru prin generatia actuala chiar daca concurentii au lansat noi modele!)
-
LauCalin, joi, 12.07.2012 15:45
Mircea, e suficient sa vezi linia de design pe care merge VW pentru modelul Golf de muuulti ani si poti deduce cam cum va arata. VW nu face cu Golf cum a facut Renault cu Megane, Opel cu Astra, Citroen cu C4 sau Ford cu Focus, atunci cand le-a schimbat designul total de la o generatie la alta. Iar in privinta motoarelor, atunci cand s-a trecut de exemplu de la Golf V la Golf VI motoarele s-au cam pastrat. Bine... era si firesc, VW tocmai isi lansase noile motoare. Iar motoarele care sunt acum pe Golf s-au dovedit a fi bune... si conform traditiei e posibil ca VW sa nu faca modificari prea mari.
-
JULIANKKK, joi, 12.07.2012 16:40
PENTRU SANDMAN...STAI LINISTIT O SA FIE PRACTIC ACEEASI MASINA! :)))
-
@laucalin, joi, 12.07.2012 17:08
...ai dreptate si nu...ia numara sa vezi cate editii a avut...doar asa sa mai scoata publicul din monotonie..,evident,o alta stratagema de-a lor.
-
andrey11, joi, 12.07.2012 21:44
@LauCalin are dreptate in felul lui, VW prefera sa lanseze o generatie noua decat sa apeleze la un simplu facelift. Si aici lucrurile sunt dicutabile: -pentru a controla cat mai bine costurile, schimbarile nu sunt atat de drastice(atat tehnologic cat si la capitolul design) -pentru a mentine Golful pe primul loc in vanzari, un model nou va avea avea impact mai mare decat un eventual facelift - gama de modele compacta e cea mai diversificata, astfel ca modele noi apar in fiecare an, asa ca pentru a'si pastra titulatura de etalon in clasa, cei de la VW lanseaza cate o asa zisa generatie noua, la fiecare 4.
-
AP, vineri, 13.07.2012 00:20
Aveti dreptate cu partea cu model nou, nu face lift, dar daca imi amintesc bine Golf 6 s-a lansat la sf de 2009, inceput de 2010, deci nu o sa fie 4 ani pana lanseaza Golf 7.
-
real value, vineri, 13.07.2012 07:04
golf are, va avea si a avut una din cele mai proaste forme aerodinamice posibile, formatul de compacta nu e f versatil vezi focus, mazda 3 etc, stalpii spate sunt f f lati=iau multa vizibilitate, designul e anost si cam acelasi de la vechi la nou, la motoare au mancat bataie de la japonezi, ford si fiat, exista ecoboost si twinair plus honda vtec si 1.4 turbo opel ar fi probleme pt golf si aici fiabilitate iar prost, iar preturi peste cei mentionati, maine poimaine nu va mai fi dif de pret intre golf si seria 1 where IS the innovation?
-
@AP, vineri, 13.07.2012 13:06
Golf 6 a fost prezentat la paris 2008(septembrie-octombrie) iar in Romania a ajuns la inceputul lunii noiembrie.Deci sunt 4 ani.Sper primele poze oficiale sa apara tot la inceputul lui august.
-
CRBL, vineri, 13.07.2012 14:56
fara suparare sa nu mai incepem aiurea... doar o intrebare pentru cunoscatori... dc vw golf costa la SH mai mult ca restul...?? dc se devalorizeaza foarte incet...simplu e bun
-
LauCalin, vineri, 13.07.2012 16:51
Poate si pentru ca are (probabil) cea mai buna imagine de marca dintre toti concurentii directi.
-
ady., vineri, 13.07.2012 19:29
Sa fin seriosi parca in 2011 a aparut golf 5, deci le cam scoate din an in an... nu mai e facelift, e direct model nou:)). Nu prea imi plac masinile cu caroserie hatchback, dar daca ar fi sa imi iau un hatchback, as alege golful.
-
kk, sâmbătă, 14.07.2012 20:51
daaaa al de sandman sunt in extazz k si alti fani ai marcii insa.....are o alta masca in fata...
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
MMMMM....Interesanttt!!!!!Sunt curios cu ce probleme de fiabilitate va veni si modelul viitor.