Accident cu Pagani Zonda F la 320 km/h

Publicat sâmbătă, 19.02.2011 13:25 de Cornel Șocariciu

Un cetăţean de origine germană în vârstă de 28 de ani a distrus un Pagani Zonda F. Acesta a pierdut controlul volanului la 320 km/h şi s-a lovit de gardurile de protecţie.

Săptămâna aceasta, un exemplar al modelului Zonda F şi-a găsit sfârşitul pe autostrada A10 din Italia. Şoferul, un tânăr de 28 de ani de cetăţenie germană, a pierdut controlul maşinii la 320 de km/h şi s-a răsucit. Conform declaraţiilor oferite de autorităţile venite la faţa locului, supercar-ul a lovit mai întâi gardul de protecţie de pe partea dreaptă a autostrăzii, a pierdut una din roţi, s-a răsucit pe şosea şi a lovit un Mercedes, după care maşina s-a oprit în gardul de protecţie opus.

Atât şoferul lui Zonda F, cât şi pasagerul de 21 de ani au scăpat nevătămaţi. Mai mult decât atât, poliţiştii îl cunoşteau pe cetăţeanul german, întrucât, acum un an acesta a fost prins mergând tot cu 320 km/h la volanul unui Lamborghini Gallardo.

Via | Jalopnik

  • Costi9b, sâmbătă, 19.02.2011 14:06
    320km/h si a scapat nevatamat...

    "Atât şoferul lui Zonda F, cât şi pasagerul de 21 de ani au scăpat nevătămaţi." la 320 km/h... doua lucrui putem spune: au avut noroc si tehnologia si'a spus cuvantul.

  • Hadouken, sâmbătă, 19.02.2011 16:35

    tehnologia si faptul ca se afla pe autostrada.

  • kinetic, sâmbătă, 19.02.2011 17:29
    mania

    mai bine murea...

  • carcotasu, sâmbătă, 19.02.2011 17:59
    sa luam aminte

    inca o dovada ca nu viteza ucide ci conditiile de trafic. Daca era pe un drum european de la noi...era praf si pulbere norocosul sofer. In consecinta, autostrazile si drumurile cu nivel inalt de siguranta sunt solutia la un numar mic de accidente si morti, nu radarele ce stau pitite ca poate poate mai fac un banut.

  • gelu, sâmbătă, 19.02.2011 18:40

    n-am sa-i pricep niciodata pe viteomanii gica. Dincolo de indiferenta pentru propria viata ma deranjeaza cumplit iresponsabilitatea acestor CRIMINALI ce pot fi acuzati fara nici un fel de probleme de purtare de arma letala. - n-am sa-i pricep nici pe RETARDATII ce eu o singura teorie: Nu viteza ucide, ci conditiile de drum. Mi-ar place sa intalnesc un figurant de genu asta sa-l trantesc cu capul de drum (proaspat asfaltat si autostrada daca se poate) sa-i demonstrez ca se poate muri si la 20Km/h in conditii atmosferice si de carosabil perfecte. PS. scriu din alta localitate si azi pe drum intr-un viraj fara vizibilitate un DOBITOC CU VITEZA a intrat pe contrsens aproape intrand in mine. Faptul ca NU AVEAM viteza mi-a permis sa strang si mai mult virajul si sa evit sa scriu acum din rai.

  • Gaby, sâmbătă, 19.02.2011 23:53
    @gelu

    Iti dau adresa? sa ma dai cu capu de drum? ti-ai luat permisu sa te lauzi, de condus, praf esti.. daca tu consideri ca viteza ucide, esti un prost. nu viteza ucide, ci soferul ;)

  • Paul, duminică, 20.02.2011 03:25
    Creste valoarea masinilor Pagani Zonda.

    S-a mai dus unul. A crescut pretul celorlalte modele! Doar 120 de exemplare au fost facute. Din cele 120 de exemplare de Pagani Zonda Pagani Zonda F au fost...40 cred, deci a crescut pretul masinilor!

  • Taco, duminică, 20.02.2011 04:06
    Critica adusa lui gelu!

    Stii ma ce inseamna arma mortala? Foloseste si tu cuvinte romanesti ca nu esti superior daca folosesti cuvinte importate care au sinonime actuale in romana! Daca depasesti si tu viteza legala as vrea sa te vad cum te baga la zdup ca fiind un criminal inarmat. Stai asa..de fapt te vor impusca! Normal ca se poate muri, mai ales daca il omori tu pe figurantul ala. deci nu o sa moara in trafic sau datorita masinii sau pentru ca a condus prea repede ci din cauza ta! Daca nu intelegi nu trage concluzii! Pentru situatia in care ai fost, sa stii ca reflexele bune si viteza dereactie mare faceau la fel ca si viteza scazuta pe care o aveai. Multi taie curba asa, asa ca este bine sa fi tot timpul cu ochii in 4. Conteaza soferul! Multi merg cu viteza insa nu fac accidente pentru ca au reflexe si stiu unde sa o calce si unde nu, invata sa controleze masina.

  • C-G-C, duminică, 20.02.2011 10:04
    @Gaby

    @Gelu se referea la viteza pe frumurile publice. In orice caz datorita vitezei au murit si piloti de curse, asa ca nu te mai da tu mare pilot.

  • babyzette, duminică, 20.02.2011 10:45
    @baietii

    1. Gelu, tu chiar ai nevoie de o pasiune, se pare ca nu sunt masinile. :) Si mersul pe strada te poate ucide... De ce va uitati toti la masini de sute de cai putere cu infinita admiratie daca ar fi toate limitate la 90km/ora si cu acceleratia 0-90 in 20 sec?!?! 2. Gaby, esti un nesimtit, omul chiar a fost meserie de si-a salvat viata, tu presupun ca inchideai ochii si intrai in ala de venea pe sensul tau... Soferul ucide, true... dar hai sa scoatem limitele de viteza din lege si sa interzicem teribilistii la volan prin lege ca doar "nu viteza ucide" :) 3. Pilotii de curse mor din cauza vitezei ca asta e meseria lor; VITEZA. Ca si cum ai spune ca un scafandru a murit inecat!!!

  • gelu, duminică, 20.02.2011 22:24
    @C-G-C & @babyzette

    probabil ca n-am fost destul de clar, cu toate ca speram ca problemele pe care le-am ridicat vor fi usor identificate. Cum ziceam nu sunt de acord cu ideea extrem de simplista ca "viteza ucide" Din cate stiu eu, aceasta "componenta" a ecuatiei este generata de alta: SOFERUL. Pe de alta parte asa cum am mai spus de murit se poate muri si la 20km/h (sau cand treci strada) deci apare ideea de responsailitate si de adaptare a vitezei la conditiile de drum. E exemplul dat de mine in cazul dobitoacei ce a taiat virajul. Nu aveam viteza (cu toate ca imi place sa abordez tare virajele dar am facut ce ar face oricare dintre noi am ADAPTAT VITEZA LA SITUATIA DATA: viraj fara vizibilitate. Ce este interesant, e ca sunt destui afafici ce ajung sa gaseasca in aceastea (conditiile de drum/trafic) principalul "vinovat". E tipic pentru romanasii ce s-au trezit cu mai mult de 65CP sub capota si au senzatia ca sunt piloti dand intodeauna vina pe zapada, ceata, ploiae, guvern, birocratie, lipsa autostrazilor, lipsa unui circuit de F1 in Romania, gaurile din asfalt, gaurile... negre, exploziile solare orice ei fiind , asa, un fel de supraoameni ce sunt scutiti de a face erori. Concluzia e simpla (pentru mine) Individul este cel ce da tonul sarabandei. Capacitatea acestuia de a adapata viteza (nu excesiva) la conditile de drum diferentiaza un nebun la volan de un sofer ce face n-shpe km/an fara mari evenimente. @babyzette...am avut o pasiune...extrema. Din sportul ala extrem am invatat ca VIATA are o valoare. Iar daca eu vreau sa o atarn de un fir de atza o voi face fara sa iau dupa mine suflete nevinovate.

  • babyzette, luni, 21.02.2011 19:59
    @gelu

    Sublim frate, sublim :)