Accidente exotice: Poleiul rastoarna un BMW X5 M

Publicat luni, 04.01.2010 12:53 de Bogdan Mirică

Conditiile meteo nefavorabile au facut ca un exemplar BMW X5 M, cu 555 de cai putere sub capota, sa se rastoarne intr-o statiune montana din Europa.

Vreamea capricioasa a dat multe batai de cap si europenilor nu numai romanilor. Zapada si poleiul au favorizat accidentele pe drumurile europene, neatentia fiind aspru taxata. Un exemplu nefericit a fost surprins de aparatul de fotografiat al unui turist intr-o statiune montana.

Se pare ca posesorul unui BMW X5M, versiunea de performanta a SUV-ului bavarez, a pierdut controlul masinii si s-a izbit cu putere de parapetul de pe marginea drumului. Impactul a facut ca SUV-ul sa se rastoarne, insa fara urmari grave pentru pasageri.

via | gtspirit

  • ian, luni, 04.01.2010 13:33

    lumea-i plina de prostie:stiti care-s cele doua lucruri omniprezente? va spune murfy :hidrogenul si prostii.

  • Alex Radoi, luni, 04.01.2010 13:42
    Comentarii tipic romanesti...

    Habar n-aveti in ce conditii s-a petrecut accidentul si voi, ca majoritatea romanilor cu capul plin de ... va apucati sa va dati cu parerea. De unde stiti ca ala cu X5-ul nu a iesit in decor incercand sa evite impactul cu o masina intrata pe contrasens? Erati de fata? Mi-e sila...

  • Lexas, luni, 04.01.2010 13:46
    prostul clasei

    Daca ai cutie si din clasa M de la BMW inseamna ca esti si destept..? in general complexatii cumpara astfel de masini.. si 2..masina aia e pt soferi nu pt purtatori de carnet... logic era iarna logic putea gasi polei...nu s-a rasturnat decat dintr-un singur motiv..neadaptarea vitezei la conditiile de drum . PUNCT = sofer neam de traista posesor de X5M...cel mai prost posesor de carnet de sofer ever! Asa merita!

  • bentley, luni, 04.01.2010 13:49
    Sa moara si capra vecinului...:)

    Parca mi-a mai trecut din supararea ca n-am si eu X5 M...:))

  • Gog, luni, 04.01.2010 13:58
    BMW- masina de showroom

    BMW-ul e masina de vreme frumoasa. Cand e zapada afara e mai bine sa-l tii in garaj, altfel devii penibilul strazi.

  • MCD, luni, 04.01.2010 14:12
    yxz

    unde sunt sistemele ale super-extraordinare yxz-drive de la bmw ? aaaaa da de fapt ale in proportie de 90% tin de marketing sau de prostit prostii. Un singur lucru e clar daca e polei de nu te "sistemul" tau in picioare masina ta "'smechera" cu enspe sisteme tot in parapet intra PS. acu' m-am prins de fapt asta avea cauciucuri de vara de aia a intrat in parapet ca daca avea anvelope de "iarna" nu se intampla sa ceva :)

  • io, luni, 04.01.2010 15:07
    pt MCD

    prietene,legile fizicii se aplica la orice masina indiferent de sistemele pe care le are , asa ca nu mai abera degeaba

  • MCD, luni, 04.01.2010 15:21
    @io

    wow bv. ai descoperit apa calda pai tu ce ai inteles din ce am zis eu mai sus, exact asta am zis si eu dar tu esti "greu" de cap. Apropo la ce fizica te refereai la educatie fizica, nu? :))

  • gtrazvan, luni, 04.01.2010 15:26
    @comantarii

    Ce usor este sa recunosti din comantarii fanii VAG care gandesc cu materia "maronie" din cap :))

  • BMW-M, luni, 04.01.2010 15:50
    BMW

    Cine scrie despre BMW ca e masina de garaj e prost rau. R8 rasturnat am vazut , LandCruisser , intrat pe gooogle si cautati , RAV4 , DISCOVERY ce numai BMW s-a rasturnat ? Datimi mie orice masina si va arat cum se rastoarna. Daca soferul e prost vai de masina.

  • DRAKo, luni, 04.01.2010 16:36
    4x4

    Majoritatea celor care conduc un 4x4 au "stralucita" senzatie ca masina lor este cea mai tare pe un drum alunecos. Intradevar la demaraj in conditii de iarna un 4x4 e mai bun decat o tractiune simpla pe 2 roti, dar pentru viraje si franare "jepul" e la fel ca celelalte masini! De aici, probabil, majoritatea celor dotati cu "16" (4x4) se incred prea mult in capacitatile masini lor.

  • ..., luni, 04.01.2010 18:42
    ...

    Ce are orice SUV din ziua de azi se numeste circuit integrat sau "un calculator mai destept" si nu 4x4. 4x4 are Aro, Land Rover, H1, G-Class si cateva Jeep-uri. Asta e motivul pt care atunci cand compari electronica cu mecanica in materie de 4x4 "X"-ul se duce la vale dupa serpentina. La multi ani!

  • gtrazvan, luni, 04.01.2010 19:42
    @...

    cap ai minte ce-ti mai trebuie!?

  • andr3i, luni, 04.01.2010 22:09
    bmw

    daca era dotat cu aceleasi siteme pe care le avea si x6-le care l-a test Jeremy Clarkson, imi dai seama de ce X5M cu rotile in sus.

  • vlad, marţi, 05.01.2010 10:15
    normal

    ce mare smecherie sa rastorni un suv? 4x4 nu inseamna ca are stabilitate mai buna; centrul de greutate este mai ridicat decat la o berlina - cine vrea siguranta absoluta sa-si cumpere o berlina 4x4

  • ignis, marţi, 05.01.2010 11:39
    cauciucuri

    Dacă nu ai cauciucuri potrivite poţi să ai şi mama 4x4. 4x4 nu face minuni, este foarte bun să ai tracţiune, dar pe gheaţă şi în curbe, dacă nu ai cauciucuri speciale, poţi pierde rapid controlul. Dacă maşina e grea şi înaltă, distracţia e garantată. X5M-ul o avea sisteme de control al tracţiunii, dar pe polei cuplul foarte mare al motorului şi masa mare nu te ajută deloc. Pierzi extrem de repede aderenţa. Adaugi la asta o pantă şi un spaţiu redus de manevră, plus cauziucuri nepotrivite sau uzate şi te uiţi la poza de mai sus. Eu am văzut cu ochii mei Touareg care nu putea să urce un drum în pantă cu zăpadă (pe DN1A), pentru că avea cauciucuri de vară. Omul credea că dacă are Touareg diesel 4x4 merge cu el şi pe lună. Era un slogan de marketing foarte inspirat şi înţelept "Power is nothing without control"

  • adi marior, sâmbătă, 01.05.2010 15:06
    replica inteleapta

    da fratilor, e sloganul P*relli, ca acolo am lucrat si eu 2 ani si macar atata sa mai stiu...