Acesta este afisul oficial al Salonului Auto de la Geneva 2009!
Posterul Salonului de la Geneva din 2009 subliniaza atasamentul emotional dintre masina si sofer.
Organizatorii Salonului Auto de la Geneva au scos la iveala astazi afisul oficial al evenimentului care va avea loc in luna martie a anului viitor. Primul eveniment auto european important al anului viitor se bazeaza pe trei elemente stilistice care formeaza imaginea Salonului de la Geneva 2009: masinile, culoarea rosie si inima.
Conform comunicatului oficial, rosul reprezinta pasiunea care sta in spatele lumii auto, inima fiind simbolul atractiei pe care vizitatorii salonului o au pentru acest eveniment. Emotia care reiese din afisul oficial este ideea agentiei Polyconsult din Berna, care a castigat competitia de creare a acestuia pentru a doua oara consecutiv. Afisul va fi utilizat in intregul proces de comunicare interna si externa a evenimentului, sponsorii urmand sa completeze locurile libere de pe poster.
"Automobilul este, pentru multi, mai mult decat un mijloc de transport. A devenit un prieten loial care ne acompaniaza zilnic si de care ne atasam in timp. Din acest motiv, o vizita la Salonul Auto de la Geneva inseamna, pentru multi, inceputul unei noi iubiri - si probabil fiecare se va lovi de sentimentul dragostei la prima vedere. Afisul din 2009 urmareste aceasta idee si ilustreaza atasamentul emotional dintre masina si cel de la volan, un sentiment care nu s-a schimbat in era iPhone si a internetului", sustin oficialii Salonului de la Geneva in comunicatul oficial atasat posterului.