Acesta este noul BMW M4 CS: 550 CP și cu 20 kg mai ușor decât M4 Competition

Publicat miercuri, 08.05.2024 11:02 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul M4 CS. Coupe-ul de performanță oferă 550 de cai putere și va putea fi comandat începând cu luna mai.

Să presupunem că nu vrei un BMW M4, inclusiv un M4 Competition, dar nici nu te afli printre norocoșii care pot să aibă în garaj un M4 CSL. Ei bine, de acum ai o variantă de mijloc, dacă vrei să-i spui așa. Este vorba despre noul BMW M4 CS.

Pentru că vorbim despre o mașină de performanță, pusă la dietă, fibra de carbon este la ordinea zilei. Noul M4 CS are mai multe elemente de caroserie confecționate din carbon, inclusiv plafonul, capota, capacele oglinzilor exterioare, difuzorul de aer și eleronul. Până și jantele sunt forjate pentru a fi mai ușoare.

Acestea din urmă pot fi comandate fie în negru mat, fie în nuanța Gold Bronze.

CU 20 KG MAI UȘOR DECÂT M4 COMPETITION

Grila frontală este foarte asemănătoare cu cea prezentă pe M4 CSL și are mai puține elemente, tocmai pentru a contribui la o masă mai scăzută. Că tot am pomenit, noul M4 CS este cu 20 de kilograme mai ușor decât un M4 Coupe Competition xDrive.

Așa cum bine poți observa din imaginile alăturate, farurile LED au elemente galbene, ca o trimitere la mașinile de competiție.

Cel mai nou model de performanță al producătorului din Munchen poate fi comandat în 4 nuanțe exterioare: Gri Brooklyn Metallic, Negru Sapphire Metallic, Albastru Riviera și Verde Isle of Man Frozen Metallic. Ultimele două fac parte din catalogul BMW Individual.

La interior, pasagerii vor regăsi același ansamblu care integrează instrumentarul de bord digital, de 12.3 inch, și display-ul central de 14.9 inch al sistemului multimedia. Acesta din urmă rulează sistemul de operare iDrive 8.5 și are o grafică specifică modelelor M.

Centurile de siguranță au cusături în nuanțele BMW M. Mai departe avem ornamente din fibră de carbon, un plafon în nuanța Anthracite și scaune M Carbon îmbrăcate în piele Merino bicoloră (negru/roșu). Nu lipsesc cusăturile contrastante și logo-urile M4 CS iluminate integrate în tetiere.

550 CP ȘI 0-100 KM/H ÎN 3.4 SECUNDE

Sub capota noului BMW M4 CS regăsim bine cunoscutul motor de 3.0 litri twin-turbo, dar care livrează ambelor punți 550 de cai putere și 650 Nm cuplu. Singura transmisie disponibilă este una automată cu 8 rapoarte.

În aceste condiții, coupe-ul de performanță atinge 100 de km/h în 3.4 secunde și o viteză maximă de 302 km/h.

Pentru un comportament cât mai dinamic, suspensia M adaptivă și direcția M Servotronic au fost reglate special pentru acest model.

Noul BMW M4 CS va intra în producție în luna iulie 2024, la uzina din Dingolfing, Germania. Lista de comenzi va fi deschisă, însă, la finalul lunii mai.

via BMW

  • porno, miercuri, 08.05.2024 11:08

    e o bijuterie dar parca o vila la banii aia e mai frumoasa

  • Diana Șosoacă, miercuri, 08.05.2024 11:27

    Asta-i o declinare care vine în sprijinul celor mai puţin înzestraţi cu tainele volanului, dar care tind la supremație. Iată, BMW se dovedeste milostiv in Săptămâna Luminată, oferindu-le ajutorul cuvenit si pe caroseria coupé, sistemul AWD, spre deosebire de CSL, care-i destinat celor care detesta compromisul, RWD only.

  • Snow, miercuri, 08.05.2024 12:04

    20 kg mai putin la o masa proprie de circa 1840 kg ... tot foarte mult inseamna ! Apreciez mai mult modelul anterior cu masa proprie de circa 1655 kg si 460 CP, tractiune spate. Ce-i drept, asta ar trebui sa fie mai 'safe'. Dar mai putin 'fun' .

  • Diana Șosoacă, miercuri, 08.05.2024 12:34

    Snow Pentru a avea o dimensiune reală a situației, chiar se impune sa constați diferenta de greutate amplă intre M4 CS (G82) si M4 CSL(G82). Am convingerea ca Alex Monenciu n-a oferit aceste cifre voluntar, cu intentia de a nu ostraciza inca de la debut nou-venita declinare. Concluzia-i lesne de oferit: Varianta de mai sus este destinată băiețeilor, M4 CSL se adreseaza exclusiv bărbaților.

  • @ Diana Sosoaca, miercuri, 08.05.2024 13:19

    Dar pentru "fetite" ca tine (ca vad ca ai nume de femeie) ce BMW e mai potrivit? Unul cu pedale?

  • Diana Șosoacă, miercuri, 08.05.2024 14:32

    Snow Nu sta ancorat in trecut, actuala gamă BMW M de segment D nu te lasă baltă, M4 G82 este dispus sa ofere valori pe cântar demne de semnalat, 1625 kg. inregistrati de M4 CSL. Vina este a mea, am intrat in dialog cu cerbi pe cât de neștiutori intr-ale detaliilor, pe atât de reticenți si molatici la vestitul slogan bavarez: "Plăcerea de a conduce".

  • @ Diana Sosoaca, miercuri, 08.05.2024 14:46

    Cerbii sunt maiestuosi. Tu esti un asin (ass-in). Dar "Placerea de a fi hidos" (cu grila aia oribila)?

  • Silvestru, miercuri, 08.05.2024 17:22

    Mai sosocule ești cam nesuferit

  • BMW M GmbH, miercuri, 08.05.2024 17:58

    Aşa-i pe circuite, variantele dolofane plătesc scump ! BMW M4 CSL 7:18.14 BMW M4 CS 7:21.99 BMW M3 CS 7:28.76 [Nürburgring Nordschleife Full]

  • Diana Șosoacă, miercuri, 08.05.2024 18:23

    @Automarket & Alex Monenciu, Faceți-i un uriaş bine năucului de la ora 14:46, eutanasiaţi-l de pe acest site.

  • George Simion, miercuri, 08.05.2024 22:26

    grila aia de cernobal trebuie sa dispara! da un pic a mustang, dar tot au nevoie de un artist, de vreo 20 de ani fac numai strambaturi...

  • @ Diana Sosoaca, vineri, 10.05.2024 10:25

    Dar cine esti tu pe aici sa interzici libertatea de exprimare a altora? Adica tu poti sa spui ce vrei, dar altii nu (mai ales cand tu incepi cu jigniri)... Unde te trezesti,nazistule?

  • Andrei, vineri, 10.05.2024 21:46

    Pacat de cateva lucruri: greutate prea mare, xDrive, automata, urata exterior si neinspirata la interior. M2 CS manual (F87) e ultimul CS adevarat. Si e o bestie. Astea noi sunt niste GT-uri, cu benzina si sofer au doua tone!