ACR a câştigat trofeul FIA pentru Inovaţie în Siguranţa Rutieră pentru campania #seatbeltb00bing
Campania de siguranţă rutieră #seatbeltb00bing a Automobil Clubul Român a fost premiată de FIA pentru rezultatele sale. Campania are rolul de a sublinia importanţa portului centurii de siguranţă şi foloseşte reţelele sociale pentru a-şi promova mesajul.
Automobil Clubul Român a fost premiat de FIA cu Trofeul pentru Siguranţă Rutieră. ACR a obţinut această distincţie în urma campaniei #seatbeltb00bing, care a devenit un fenomen internaţional cu ajutorul reţelelor sociale. Mecanismul campaniei iniţiate de ACR laureate cu Premiul I pentru Siguranţă Rutieră la categoria Inovaţie este simplu şi se bazează pe reţeaua socială Instagram. Participanţii trebuie să îţi facă o poză purtând centura de siguranţă într-un automobil şi să o distribuie pe contul propriu folosind hashtag-ul
Campania ACR-ului a fost lansată la 1 septembrie 2014 de ACR şi Publicis România. În doar câteva zile de la lansare, aceasta a ajuns să aibă peste 100.000 de vizualizări, fiind preluată de media TV ş ionline pe mai multe continente. Trofeul a fost înmânat reprezentantului ACR în prezenţa unor personalităţi de seamă în lumea automobilismului, cum ar fi Jean Todt, Preşedintele FIA şi Trimis Special pentru Siguranţă Rutieră al Secretarului General al ONU.
Campania FIA Action for Road Safety 2011-2020 are rolul de a reduce drastic accidentele rutiere şi pierderile umane asociate acestora într-o perioadă cât mai scurtă de timp. Realizatorii campaniei #seatbeltb00bing au descoperit că şase din 10 şoferi din Româina nu poartă centura de siguranţă. Acest dispozitiv esenţial de protecţie a pasagerilor, inventat în urmă cu mai bine de şase decenii, face diferenţa dintre viaţă şi moarte într-un accident, dar este adesea ignorat de şoferii din România şi din alte ţări ale lumii.
Reclama campaniei ACR #seatbeltb00bing
Via ACR
Citez: "în alte tari civilizate anunțul asta ar dispărea rapid pentru ca a folosi corpul femeii drept simplu obiect sexual într - un anunț care îndeamnă la responsabilitate este denigrant, atât pentru femei cat și pentru bărbați" Probabil e adevarat dar trebuie sa te orientezi catre publicul tinta:barbatii romani (care sunt experti in masini, bauturi si femei)