Actualizări pentru Opel Mokka Electric: mai multă putere și autonomie mai mare cu 20%
Opel a introdus o actualizare importantă pentru versiunea electrică a SUV-ului Mokka. Modelul cu zero emisii primește un nume nou, Mokka Electric, alături de un propulsor mai puternic, de 156 de cai putere și autonomie mărită cu 20%.
Opel Mokka-e, versiunea cu zero emisii a constructorului german devine acum Mokka Electric, odată cu introducerea unei actualizări importante. SUV-ul compact al germanilor primește acum un propulsor mai puternic, alături de o autonomie mai mare cu 20% față de până acum.
Astfel, propulsorul noului Opel Mokka Electric dezvoltă acum 156 de cai putere și 260 Nm, față de 136 de cai putere, cum era până în prezent. Acest lucru este posibil datorită unui acumulator mai mare, de 54 de kWh, care oferă la rândul său și o autonomie mai mare.
Cu noul propulsor și acumulator, Mokka Electric promite o autonomie de până la 406 kilometri în regim WLTP, o îmbunătățire substanțială față de vechea autonomie de până la 338 de kilometri. Noul model accelerează de la 0 la 100 de km/h în mai puțin de 10 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 150 de km/h.
Bateria poate fi încărcată până la 80% în 30 de minute la o stație de încărcare rapidă de 100 de kW. Modelul vine echipat și cu un încărcător onboard trifazat de 11 kW.
Noul Opel Mokka Electric va fi disponibil în curând pe piața din Europa. Începând din 2024, fiecare model al mărcii germane va primi o versiune electrificată, urmând ca Opel să devină o marcă electrică din 2028.
via Opel
Se dezmorţesc electricele. Aşteptăm versiunea cu încărcare rapidă 150/300 kw și pentru acasă versiunea de 22 kw, iar bateria de 77 kwh Totuşi la un consum real de 22-25 kw pe 100 km să ai uj range sigur minim de peste 310-350 km (desigur în anumite condiţii poţi ajunge şi la cei 500 km, este posibil, dar pe clienţi îi interesează minimul) Nu că nu ar face faţă şi bateria de 56 kwh dar totuşi vorbim de ceva serios la 75kw-80kw în sus.