Adio V6 și V8. Noul Mercedes-AMG GLC Coupe 43 și 63 debutează cu motor cu 4 cilindri

Publicat marţi, 26.09.2023 11:00 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noile versiuni de performanță Mercedes-AMG GLC 43 și 63. Ambele vor fi echipate cu un motor cu 4 cilindri.

Așa cum bine știi deja, era motoarelor V6 și V8 în cazul câtorva modele de performanță de la Mercedes-AMG este cam apusă.

După ce Mercedes-AMG GLC a renunțat la cele două propulsoare pentru un agregat electrificat de 2.0 litri, aceeași rețetă a fost aplicată acum și versiunii coupe a SUV-ului.

FĂRĂ V6 ȘI V8

Așadar, fă cunoștință cu noile Mercedes-AMG GLC 43 Coupe și GLC 63 Coupe.

Din punct de vedere estetic, a preluat majoritatea elementelor de design ale fratelui său, una dintre excepții fiind, desigur, plafonul plonjat. Și la interior, cele două modele seamănă.

Mercedes-AMG GLC 43 Coupe ascunde sub capotă un motor de 2.0 litri și un sistem mild-hybrid. Ansamblul dezvoltă 421 CP și 500 Nm, iar cel de la volan are la dispoziție, pentru câteva secunde, un surplus de 14 CP.

Tracțiunea integrală și transmisia automată cu 9 rapoarte sunt standard.

Suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.8 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

De partea cealaltă, Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance Coupe este echipat tot cu un motor de 2.0 litri. Dar, în cazul său, acesta lucrează alături de un motor electric, o baterie și o tracțiune integrală AMG Performance 4Matic+.

Sistemul dezvoltă în total 680 CP și 1.020 Nm. În aceste condiții, repriza 0 - 100 km/h durează 3.5 secunde, iar viteza de top este limitată la 275 km/h.

Prețurile noilor versiuni de performanță ale lui Mercedes-AMG GLC Coupe nu au fost anunțate.

via Mercedes-AMG

  • Nici ICE clasic, Nici Electric, marţi, 26.09.2023 11:05

    Cum e mai rau :-))))

  • Nsrei, marţi, 26.09.2023 22:00

    Până la urmă ok, oricum n am bani sa mi cumpăr...dar daca as avea mi as cumpăra Macar mașina va fi mai ușoară decât cu motor v8 sau V6 iar asta până la urmă contează? pentru repriza 0.100. Cu cât mașina e mai ușoară cu atât are inerție mai mica , sta mai bine pe drum, frânarea este mai buna. Mașinile alea sport britanice până la urmă aveau până Intr o tonă și cred că până în 100 cp dar senzația era mișto. Din cauza greutății mici cred.