Alfa Romeo mai are de așteptat până să ajungă la profit: “Pierderile sunt tot mai mici, dar avem nevoie de volume mai mari”

Publicat luni, 29.01.2018 09:00 de Petre Barac

Alfa Romeo nu va avea profit în acest an, după cum a anunțat Sergio Marchionne, șeful grupului Fiat-Chrysler, cu toate că pierderile constructorului s-au micșorat în ultima perioadă.

După lansarea modelelor Giulia  și Stelvio, italienii au sperat că vânzările lor vor înregistra o creștere substanțială care să le aducă și profitul.

Acest lucru nu s-a întâmplat în 2017, iar șefii companiei nu sunt optimiști în această privință nici pentru 2018.

“Încă reconstruim acest brand (Alfa Romeo). Pierderile sunt tot mai mici, dar avem nevoie de volume mai mari”,

a declarat Sergio Marchionne, CEO al Fiat-Chrysler.

Grupul auto nu a dezvăluit date oficiale privind performanța financiară înregistrată de Alfa Romeo în 2017 și nici nu a oferit o estimare pentru intrarea pe profit a constructorului italian.

Totuși, unele date prezentate de JATO Dynamics arată că Alfa Romeo a avut vânzări globale de 118.000 de unități în 2017, față de cele 71.700 mașini din 2016.

Conform planului stabilit de Marchionne în 2014, Alfa Romeo ar trebui să ajungă în 2018 la vânzări totale de 400.000 de unități la nivel global.

Via Autonews

  • valentin, luni, 29.01.2018 09:30

    O singura mare problema exista la alfa romeo ,tabla e varza ,acum 15 ani veneam de la Bistrita ,posedam un alfa romeo 145 ,cu 2 usi fabricat in anul 2000,accidentul producandu-se in 2003,asflatul uscat cauciucuri de iarna chit ca atunci nu erau deloc obligatorii ,dar le aveam ,intr-o linie dreapta pur si simplu derapez si ma opresc intr-o casa si un stalp ..in consecinta 2 luni de spitalizare ,piciorul drept facut franjuri, motorul pur si simplu a intrat in masina bordul s-a spart ca o sticla ,si m-a taiat ,asta este de atunci evit masinile italiene ,si vad ca si altii le evita din moment ce nu au profit clar ceva este cu ele

  • unu, luni, 29.01.2018 11:06

    cu o floare nu se face primavara, pardon cu un trifoi,

  • dan_grc, luni, 29.01.2018 11:45

    @ valentin Alfa 145 este un model conceput în anii "90, deci destul de slab la siguranță, dar cea mai gravă eroare pe care poți să o faci este să crezi că tabla unei mașini trebuie să te protejeze în orice tip de accident.

  • @dan_grc, luni, 29.01.2018 14:06

    Chiar daca nu te bazezi in totalitate pe tabla unei masini, masinile italiene stau foarte prost la acest capitol. A se vedea testele revizuite Euro NCAP, unde masinile italiene obtin de obicei 3 stele, ca sa nu mai numim Punto, care a obtinut contraperformanta de a primi 0 stele. Pe de alta parte, am cunoscuti (iresponsabili daca ma intrebi pe mine), care au suferit accidente la 200 km/h, conducand limuzine premium germane, si au scapat nevatamati. Nu inseamna ca trebuie sa conducem foarte repede, dar este mai sigur sa conduci o masina mai robusta.

  • zuzu, luni, 29.01.2018 16:15

    @valentin & @dan_grc - Alfa 145 este din 1900 toamna, normal ca avea alte standarde de calitate. Testele EuroNCAP nu testeaza tabla, care are rol doar in aerodinamica, etansarea masinii impotriva apei si a vantului, rest pauza. Drept exemplu foarte multe elemente se fac acum din plastic sau aluminiu, ele neavand rol structural decat intr-o masura f mica(tin stopurile si faruruile pe loc). P.S. Din cate am vazut la noile teste EuroNCAP, Alfa matura cu germanele pe jos, doar Volvo fiindu-i superioara, asa ca nu inteleg plangerile astea

  • arhitect, luni, 29.01.2018 16:20

    @dan_grc https://www.euro cap.com/en/results/alfa-romeo/giulia/24849 https://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/stelvio/27419 pana una alta noile modele Alfa sunt, alaturi de Volvo, cele mai sigure masini ...vezi link-urile

  • Proprietar, luni, 29.01.2018 17:48

    @valentin Eu am o Alfa Romeo 159 din 2006 si nu am avut nici o problema cu tabla sau in general cu masina. Acum nu stiu ce sa cred...cei 11 ani experienta cu masina mea sau faptul ca tu cu un model de la Alfa ai avut o problema. Pana atunci drumuri bune si sigure la toti.