Alfa Romeo renunță la o parte din planurile care anunțau extinderea gamei: GTV și 8C nu vor fi relansate

Publicat vineri, 01.11.2019 17:26 de Cornel Șocariciu

Până la finalul anului 2022, portofoliul Alfa Romeo va include doar patru modele. Alături de Giulia și Stelvio, italienii vor lansa Tonale și un SUV de segment B. Renașterea modelelor 8C și GTV dispare din planurile constructorului italian.

La începutul anului trecut, Alfa Romeo a anunțat o nouă strategie de piață. Italienii spuneau că în următorii cinci ani au ca obiectiv triplarea vânzărilor. În acel moment, italienii erau pregătiți să aducă pe piață generații moderne pentru legendarele 8C și GTV.

Dar în urmă cu doar câteva zile, Mike Manley, șeful FCA, a anunțat investitorii că planurile cu privire la extinderea portofoliului Alfa Romeo au fost schimbate. În aceste condiții, gama producătorului italian va include doar patru modele: versiuni îmbunătățite pentru Giulia și Stelvio, viitorul Tonale și un nou SUV de segment B al cărui nume nu a fost anunțat.

SUV-ul Alfa Romeo Tonale ar urma să fie lansat în 2020, o serie de imagini fiind deja "scăpate" pe internet. Modelul va intra anul viitor pe linia de asamblare, urmând ca debutul comercial să aibă loc în 2021.

Alfa Romeo Giulia facelift și Stelvio facelift vor ajunge pe piață tot în 2021, în timp ce noul SUV de segment B este pregătit pentru anul 2022. Conform planurilor producătorului italian, acesta din urmă va fi disponibil și într-o versiune electrică.

Via | Autocar

  • dan_grc, vineri, 01.11.2019 18:12

    Ce surpriza, iar Giulia si Stelvio face lift vor ajunge pe piata in 2021 ?! Cand Alfa vinde in Europa mai putin decat Lancia Ypsilon in Italia ? Mai bine Fiat ar vinde Alfa si Maserati, pentru ca-si bat joc de ele, sa ai tu la Ghibli butoane de la Dodge...in viitor poate vor avea de la Peugeot, iar Alfa de la Opel.

  • DLP, vineri, 01.11.2019 18:34

    Design frumos, motoare interesante...din pacate intregul ansamblu la Alfa Romeo sufera din motive "italienesti" - n.b. am avut acum 3 ani, in Itailia, o Alfa Giulietta inchiriata,, cu 3000 km la bord, am mers vreo 2000km si tot scartzia ceva acolo prin bord. In rest ok, statea bine pe drum (chiar mai bine ca un golf 5), motor 1.4 150/170CP benzina, dar cand ai greierasi prin masina iti piere pofta,,,

  • tzenu_bmw, vineri, 01.11.2019 20:32

    Nu a trecut nici macar o saptamana si deja se vede cum PSA incepe sa faca legea in aceasta 'fuziune' Grupul FCA sa vandut singur mai pe nimica si prostia e ca viitoarele incasari vor ajunge in portofelul francezilor... Nu stiti la ce ma refer??? intrebati pe cehii de la Skoda despre incasarile lor(unde se duc:))) on topic acum... Nu am eu sperante la o noua generatie Mito....dar de Giulietta nimik?? Deja modelul are 9 ani pe piata.....aceeasi prostie fac din nou....vechiul 147 a fost fortat 10 ani ....prea mult... Saraca Alfa..pur si simplu sta ghinionu de marca asta...

  • LEE, sâmbătă, 02.11.2019 05:06

    @tzenu_bmw = toata vina o poarta sergio macaroana, blestemul LANCIA :( A omorat acest brand si de atunci tot ce a vrut sa faca nu s-a legat. cel mai slab manager din domeniul auto, ma refer la cei care au condus grupuri auto de minim 3-5 marci............. pacat, firme cu mare potential. daca dupa revolutie romanii mergeau in italia, nu aveam acuma tara plina de tractoare germane.................. si ghici, cine face tractoare in italia? exact ! nu-mi place nici mie fuziunea cu PSA, dar daca in 3-4 ani ii salveaza cum au facut cu opel, DA ! e mai greu, dar nu imposibil................ Doamne-ajuta !

  • @DLP, sâmbătă, 02.11.2019 07:29

    Adevărul este ca Golf 5 este și un etalon legat de cât de bine "sta" și bine pe drum. Ha ha ha....Golfurile (toate generațiile) pe lângă design-ul tern mai au o hiba: zero feed-back pentru șofer. Și sa compari Alfa, o marca superioara triplet ei premium germane la plăcerea condusului cu tristețea aia de Golf mi se pare noaptea mintii.

  • Yo, duminică, 03.11.2019 08:05

    Prostia mare a grupului Fiat a fost menținerea prea mult timp la conducere a lui Marchione. Acesta era genul de manageri care reduce costuri, simplifică proceduri etc, dar nicidecum un dezvoltator de game/produse. Stelvio este un Maserati simplificat, platforma fiind adaptată/mutată și berlinelor. Că de obicei au plecat la vânătoare cu tolba goală, neavând faruri led in nicio versiune, in timp ce Corsa sau Clio au. Și exemplele pot continua la fiecare marcă in parte. Să faci Giulia și să nu vii cu o Lancia cu un design mai pătrățos și mai încăpătoare?! Să o tot tragi cu variantele de 500 când Grande Punto s-a vândut în draci? Sincer, au nevoie de psa să-i scoată din mentalitatea asta

  • schumi, duminică, 03.11.2019 19:58

    @Yo Stelvio nu are nici o legatura cu vreun model Maserati. Este facut pe noua platforma "Georgio", ca si Giulia. Are caracteristici dinamice, (manevrabilitate, etc.) cum mult peste suv-ul Maserati sau concurenta. De fapt, asta e "problema" cu noile modele Alfa. Exceleaza la caracteristici care nu prea mai intereseaza pe clientii obisnuiti.

  • DLP, luni, 04.11.2019 13:01

    Pentru colegu' chibitzar: am condus foarte multe autovehicule, mare parte din grupul VW, cel mai mult deja mentionatul Golf5 (peste 250.000 km) si imi asum comparatia de mai devreme vs Alfa - cei ce au condus un G5 cred ca stiu despre ce vorbesc. PS Nu am fost/sunt fan VW, drept pentru care de 4 ani am trecut la Mazda