Alpha N Performance BT92, kit de caroserie din fibră de carbon pentru BMW 335i Coupe

Publicat luni, 11.06.2012 19:07 de Sebastian Toma

BMW 335i Coupe a primit un pachet aerodinamic din fibră de carbon de la Alpha N Performance. Pachetul BT92 îl face pe BMW 335i mai uşor cu 350 kilograme.

BMW 335i Coupe, cea mai puternică versiune a lui Seria 3 până la celebrul M3, a primit un pachet de tuning pe finalul duratei de producţie a generaţiei sale. De data aceasta, modelul a primit atenţia celor de la Alpha-N Performance, care au creat pachetul BT92. Deşi numele pachetului sună sec, acesta include un kit aerodinamic din fibră de carbon şi un motor care dezvoltă 450 CP. Suspensia, interiorul şi sistemul de frânare au fost şi ele modificate pentru peformanţe maxime.

Pachetul aerodinamic este construit în intregime din fibră de carbon, ceea ce reduce masa lui BMW 335i Coupe cu 250 kilograme. Astfel, vorbim de 1.430 kilograme şi 450 CP, cifre care l-ar face invidios până şi pe BMW M3 E92. Pachetul aerodinamic include aripi laterale, o nouă bară faţă, o bară spate cu difuzor integrat, o capotă redesenată şi un capac al portbagajului cu spoiler integrat. Capacul portbagajului are şi un eleron reglabil, menit să ofere un nivel superior de apăsare aerodinamică. Sistemul de frânare este asigurat de etriere cu şase pistonaşe pentru puntea faţă şi discuri de 380 de milimetri, în timp ce puntea spate are discuri de 355 milimetri. Suspensia lui 335i a fost înlocuită cu o reglabilă de la KW, iar noile anvelope ale modelului sunt Hankook de 225/35 ZR 19, respectiv 293/30 ZR19.

Motorul cu şase cilindri în linie al lui BMW 335i Coupe a primit două turbocompresoare mai mari, un intercooler mai eficient, pistoane noi, un nou arbore cotit, un sistem de evacuare reproiectat şi o unitate ECU reprogramată. Toate modificările duc la o putere totală de 450 CP, pusă în valoare de caroseria uşurată. Interiorul modelului are acum scaune scoică Recaro, volan sport din gama Performance, centuri în cinci puncte şi rollcage.

Via | BMWBlog

  • dan_grc, luni, 11.06.2012 19:57

    Masa este redusa cu 350 sau 250 de kg? in titlu apare prima masa iar in text a doua. O modificare radicala care-l face mai performant decat M3

  • chuck norris, marţi, 12.06.2012 11:32

    n-a iesit prea frumos tuningu asta,ca taranoi

  • west, marţi, 12.06.2012 21:03

    chuck norris!,tie oricum nu ti plac bmw-urile ,am observat asta in comenturile tale ,rapid scuipi tu pe munca si pasiunea altora,ar trebui sa inveti ce i respectu pt creatia altora chiar daca nu e pe placul tau mai bine te ai abtine numai unul ce nu stie ce inseamna munca vb asa de usor.

  • chuck norris, marţi, 12.06.2012 21:30

    a iesit mai rapid dar l-au uratit

  • gabi, miercuri, 13.06.2012 00:11

    Da, o masina barbateasca

  • unu, miercuri, 13.06.2012 12:27

    LUI CHUCK NORIS NU I PLAC BMW-URILE,BMW URILE IL PLAC PE CHUCK NORIS;-))))

  • chuck norris, miercuri, 13.06.2012 21:24

    West te inseli!imi plac bmw-urile dar nu tunate asa!

  • west, miercuri, 13.06.2012 22:12

    foarte bine chuck, apucate de treaba si fa tu un tuning mai pe placul tau si pe urma sa ni l areti si noua sa ne dam cu parerea,bafta

  • Okarina, luni, 12.11.2012 13:15

    Wow, beenveul asta arata ca o salupa. E chiar nasol asa. Ai dreptate chuck norris. O fi el rapid, dar i-au luat tot rafinamentul. Noi stim de ce ... ca nu suntem wannabees ca alti criticii. Chiar stim ce zicem.