Alpina prezintă noul B8 Gran Coupe: motorul V8 dezvoltă 620 de cai putere
Alpina a publicat primele imagini și informații despre B8 Gran Coupe. Mașina este bazată pe versiunea M850i Gran Coupe, iar motorul V8 twin-turbo de 4.4 litri dezvoltă 621 de cai putere.
După o campanie de provomare destul de activă și câteva imagini scăpate mai devreme pe internet, Alpina a lansat oficial noul B8 Gran Coupe. Așa cum spuneam în articolele anterioare, proiectul companiei germane este bazat pe versiunea BMW M850i Gran Coupe.
MODIFICĂRI ESTETICE SPECIFICE ALPINA
Din punct de vedere estetic, modelul german a primit modificările specifice tunerului de casă al producătorului din Munchen. Spoilerele au fost ușor revizuite, în partea din spate și-a făcut apariția un difuzor de aer negru și o aripă spate discretă.
Pachetul este completat de un set de jante, forjate, Alpina Classic cu diametrul de 21 de inch. Nu lipsește un sistem de evacuare, din inox, cu patru terminații.
Paleta de culori include două nuanțe: Verde Alpina Metallic și Albastru Alpina Metallic.
Alpina a pregătit pentru interior un volan îmbrăcat în piele, ornamente iluminate pentru praguri, ornamente din lemn și o plăcuță inscripționată cu numele modelului.
Lista cu dotări include scaune față încălzite și ventilate, sistem de climatizare pe 4 zone, plafon îmbrăcat în Alcantara, sistemul audio Harman Kardon cu 16 incinte, instrumentar de bord digital de 12.3 inch și un ecran de 10.25 pentru sistemul multimedia.
MOTOR V8 CU 620 DE CAI PUTERE
Fiind bazat pe BMW M850i Gran Coupe, noul Alpina B8 este echipat cu un motor V8 twin-turbo de 4.4 litri. Unitatea dezvoltă în cazul său 620 de cai putere și 800 Nm cuplu, o variantă de mijloc, dacă vrei, între BMW M8 și M8 Competition.
Transmisia automată cu 8 rapoarte a fost îmbunătățită și oferă acum schimbări mai rapide. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.4 secunde, iar viteza de top este de 323 km/h.
Alpina a revizuit sistemul de răcire, suspensia are arcuri Eibach și bare antiruliu întărite, iar diferențialul cu alunecare limitată lucrează împreună cu sistemul de direcție integrală pentru o manevrabilitate cât mai bună.
Frânele sunt furnizate de Brembo și au discuri de 396 milimetri pe puntea față și de 399 mm pe spate. Etrierele sunt cu patru pistoane.
COSTĂ 161.000 DE EURO ÎN GERMANIA
Noul Alpina B8 Gran Coupe poate fi deja comandat în Germania. Prețul anunțat pentru această piață pornește de la 161.000 de euro.
via Alpina
acelasi motor, aceeasi putere, alpina are cuplu mai mare decat orice M echipat cu motorul de 4.4 exclusivitatea se plateste, de la 160k in sus