Alt Golf 5 dopat!

Publicat joi, 02.11.2006 15:22 de Mircea Meșter

Numele aratarii albe de alaturi este Thunder Bunny, este un Golf 5 modificat si a fost prezentata alaturi de versiunea Golf R GTI la Salonul de Tuning din Las Vegas.

Este clar. Divizia nord-americana a celor de la Volkswagen a muncit ceva vreme pentru Salonul de Tuning care se desfasoara in aceste zile la Las Vegas. Dupa ce azi dimineata v-am prezentat Golf R GTI, iata imagini si informatii cu Thunder Bunny, numele oficial al acestui Golf 5 modificat genetic.

Putina istorie: Bill Neumann, fondatorul companiei de tuning californiene Automotive Performance Systems (APS), suferea din cauza faptului ca Golful GTI din 1976 exista doar in Europa si s-a hotarat sa isi modifice dupa gusturile sale Golful pe care il avea in garaj (si care, va reamintim,

in Statele Unite se numeste Rabbit). Ei bine, modificarile lui Bill Neumann au fost atat de apreciate incat revistele auto americane din acea perioada au testat versiunea americanului si au redactat materiale legate de primul Golf sportiv prezent pe pamant american. Desi entuziasmul lui Neumann s-a mai domolit in 1982, cand valul GTI a lovit America, americanul reusise deja sa vanda numeroase kituri de carosorie sub marca Neuspeed.

Thunder Rabbit revine astazi in actualitate cu ocazia SEMA Show, iar coincidenta face ca acest lucru sa se intample in acelasi an in care Golf V GTI intra pe piata de peste ocean. Noua versiune este rezultatul cooperarii dintre Neuspeed si derek Jenkins, seful sectiei de creatie a Volkswagen Design Center California. Sub capota intalnim motorul cu 5 cilindri de 2.5 litri ale carui performante au fost imbunatatite cu ajutorul unei turbine Garrett, al unui pachet sport de racire si al unui nou sistem de evacuare. Rezultat: Thunder Bunny dezvolta cu 75 de cai putere mai mult decat la inceput, adica 225 CP.

Noua versiune dispune, de asemenea, de un diferential nou semnat Quaife si de un pachet de suspensii ajustabile Bilstein acestea avand tolul de a imbunatati durabilitatea si performantele. Franele nu au scapat nici ele de avantul laboratoarelor de dopaj auto, acestea venind de discuri de 328 mm pe fata si de 310 mm pe spate. De notat etrierele vopsite elegant, argintiu.

Stilul exterior iese in evidenta prin nuanta alb candy pe care sunt dispuse subtil motive “topografice” argintii, prin spoilere voluminoase si prin tevile cromate de esapament. Jantele Neuspeed RS Line de 19 inch sin aluminiu forjat nu lipsesc nici ele de la raport, pe acestea fiind montate pneuri Michelin Pilot Sport Cup de 235/35.

In interior observam volanul preluat direct de la versiunea GTI insa acoperit cu piele Alcantara, o tapiterie care combina materialele textile cu pielea, manerul Neuspeed al schimbatorului sau insertiile de carbon semnate Osir

  • dan, vineri, 03.11.2006 15:02
    pret

    cine are idee cat costa asta in america

  • tare rau, miercuri, 29.11.2006 00:22
    tare

    cred ka daca ai unu ...o iei cu kapu

  • pfff, duminică, 18.10.2009 19:47
    masina

    arata bn'e golfu ..bv lor