Americanii pregatesc un rival bazat pe Camaro pentru Nissan GT-R

Publicat marţi, 11.08.2009 15:42 de Sebastian Toma

Tunerii de la East Texas Muscle Cars vor realiza un kit turbo pentru Chevrolet Camaro V6, care ii va conferi 500 CP acestui model. Rezultatul va alerga pe Nurburgring cu scopul de a realiza un tur de circuit mai rapid decat cel al lui Nissan GT-R.

Un tuner american pregateste o versiune supraalimentata a lui Chevrolet Camaro V6, care are scopul de a rivaliza modelul Nissan GT-R pe circuitul german de la Nurburgring. Pachetul de tuning pentru versiunea V6 a lui Camaro va crea un model cu drept de circulatie pe sosea care va oferi circa 500 CP. Tunerii din Texas au preferat versiunea V6 a lui Camaro deoarece propulsorul are o masa mult mai scazuta, element care poate fi folosit cu usurinta in avantajul musclecar-ului american.

Modelul va avea un pret atragator si va beneficia de interne schimbate, cum ar fi pistoane si biele forjate, precum si de un nou arbore cotit. Camaro V6 bi-turbo va beneficia de doua turbine de la Squires Turbo Systems, care il vor ajuta sa ofere o curba de cuplu deosebita si un nivel de performanta cel putin la fel de ridicat precum cel la lui Nissan GT-R.

Pentru a dovedi faptul ca noul Camaro nu va fi doar un monstru al curselor in linie dreapta, tunerii de la East Texas Muscle Cars vor echipa acest model cu un sistem de franare mai performant si vor inlocui numeroase elemente ale suspensiei. Spre deosebire de Nissan-ul GT-R care a realizat un tur de Nurburgring in doar 7 minute, 26 de secunde si 70 de sutimi, Camaro-ul americanilor va folosi pneuri Bridgestone de strada. Astfel, tunerii americani insinueaza ca inginerii japonezi au trisat cand au echipat GT-R-ul cu alte anvelope pentru a realiza turul record mentionat mai sus.

Via | TuningCentral

  • Stelian_Opincariu, marţi, 11.08.2009 15:51

    Un muscle car, care iti face "pielea gaina" doar cand il privesti. American cars rulezzz!

  • george, marţi, 11.08.2009 16:08
    AMERICAN CARS SUCK!

    @ Stelian_Opincariu Asta vroiai sa spui de fapt, nu? Daca erau asa de tari, presupun ca nu ajungeau in faliment cu capu` spart si cu picioarele rupte...

  • gtrazvan, marţi, 11.08.2009 16:09
    Frumos

    Frumos din partea lor dar irealizabil cu 500 CP.

  • Stelian_Opincariu, marţi, 11.08.2009 16:12
    @ george

    Domnul meu george, GM a intrat sub protectia Chapter 11, care nu reprezinta in america dizolvare.Ci reorganizare. Asta inseamana eliminarea factorilor mai putin profitabili, plus un buget enorm din visteria guverrnului Obama. Sper ca te-am facut inteles acum, prietene.

  • val, marţi, 11.08.2009 16:25
    tot GT-R

    TOT GT-R !!!!!!!!!!!

  • ytbu, marţi, 11.08.2009 16:32
    american varza

    poate o sa ajunga la puterea lui GT-R dar ca stabilitate, manevrabilitate si multe altele, poate sa se uneasca toate marcile americane si tot nu au cum sa-i ajunga macar ce sa mai vb de depasit pe japonezi. oricum stilul amrican lasa de dorit si nu numai la masini la tot

  • george, marţi, 11.08.2009 16:44
    TE-AM FACUT INTELES?

    @ Stelian_Opincariu Asta din ce limba e? In sfarsit, Chapter 11 este o gaselnita americana specifica mai degraba unei societati comuniste prin care o firma care intra IN FALIMENT scapa de deznodamantul pe care ar trebui sa-l aiba intr-o adevarata economie de piata si primeste niste multi banii din buzunarele platitorilor de taxe. Indiferent de terminologia folosita, tot o anomalie este.

  • roland_st, marţi, 11.08.2009 16:56
    george ...al junglei.

    In comunsim nu exista termenul de faliment. nici macar conceptul pentru simplu motiv ca in comunism nici macar economia nu e...economie. Anyway tu vorbesti aici de un liberalism cam...libertin. O doza protectionism trebuie sa existe din partea statului. Motivele prin care o companie ajunge in stare de faliment sunt multiple si, uneori, merita sa o scoti din KKT. Nu le iau partea americanilor dar salvand GM-ul si nu numai isi salveaza pielea. Nu vorbim aici de un butic de la coltul strazii ci de firme cu milioane de angajati. BTW...ce inseamna "niste multi bani"?...just kidding...:D

  • george, marţi, 11.08.2009 17:14
    OPRESTETE PRIETENE!

    @ roland_st Ca ai luat-o drept prin ciulini si esti in pantaloni scurti si papuci... Cine a zis ca in comunism exista conceptul de faliment? Reciteste cu atentie ce-am scris si nu mai vorbi prostii. Liberalismul de care vorbesc este doar liberal nu libertin pentru ca ceea ce face America acum nu mai este nici macar comuism ci de-a dreptul bataie de joc. Motivele pentru care GM este falimentar (si nu ma mai lua cu prostia aia de Capitol 11) sunt extrem de numeroase si grave!!! Si DA, NU MERITA SA-I SCOTI DIN...NOROI. Salvand GM, nu fac altceva decat sa intre si mai adanc in noroi. Lasand GM sa se duca naibii, TOATA LUMEA are de castigat. Ma astept sa nu intelegi aceste lucruri... No kidding, niste multi bani inseamna cam 80 de miliarde de dolari. Probabil ca tu ai doar intr-un buzunar de doua ori mai mult si de-asta ti se pare putin...

  • george, marţi, 11.08.2009 17:15
    *OPRESTE-TE PRIETENE!

    A little typo...

  • Stelian_Opincariu, marţi, 11.08.2009 17:28
    @george

    Stimabile domn George, ma faci sa cred ca esti total "pe spate" in ceaa ce priveste lumea auto.Aveam o parere asa de buna despre dumneavoastra.................. In comunism nu a existat niciodata cuvantul----------faliment.

  • Etienne, marţi, 11.08.2009 18:49
    Retro - nu atat de cool

    Poate tehnic ar putea face 500 cp si restul pentru un timp foarte bun pe Nurburgring; dar tot ca o masina din anii '60 arata Camaro. Desi aspectul retro a fost unul intentionat, mie nu-mi arata decat lipsa de idei a americanilor, faptul ca nu pot privi spre viitor (la fel ca si in cazul lui Mustang)

  • AndreiRN, marţi, 11.08.2009 19:06
    Camaro

    O masina superba si am admirat-o pe strazi de curand. Ideea este buna si vom vedea rezultatul curand. Multi uita ca Renault a fost salvat de guvern si VW este inca o firma de guvern care nu are cum sa piarda bani pe hartie. Cum multi uita ca in europa vi se ia din buzunar 50% mai mult decat face o masina sau benzina.

  • roland_st, marţi, 11.08.2009 20:10
    george

    citez din "opera" ce iti apartine: "este o gaselnita americana specifica mai degraba unei SOCIETATI COMUNISTE prin care o firma care intra IN FALIMENT..." so, daca nu inteleg ce ai scris tu aici insemna ca tu nici macar NU STII ce ai scris. Iar daca eu sunt in panataloni scurti da-mi voie sa mi te imaginez (fara placere) in cucu gol. Believe me, liberalismul de care vorbesti tu (denumit de mine libertin) este liberalism in stare pura. O stare de agregare dovedit a fi falimentara. Principiul laisser faire, laisser passer nu este o solutie moderna ci doar una experimentata acu 'nshpe ani.Ma astept sa nu intelegi aceste lucruri... Si inca ceva, preferi ca banii sa se duca pe industria auto sau pe inarmare si sustinerea unor razboaie inutile? Cand am intrebat ce inseamna "niste multi bani" a fost doar o gluma generata de inversarea de termeni. Ma asteptam sa nu intelegi aceasta gluma. respira adanc n-am vrut sa te "pun in priza" Have a nice day!

  • semtex, marţi, 11.08.2009 21:15
    Delireaza...

    e bine cand iti fixezi teluri inalte, dar trebuie totusi sa pastrezi contactul cu realitatea... americanii n-au facut asta si s-au cam lasat purtati de val... sa fim seriosi... Nssan GT-R ?!! puteau sa se gandeasca si ei la altceva...

  • roland_st, marţi, 11.08.2009 22:09
    AndreiRN

    ai vreo dovada ca ni se scot din buzunar cu 50% mai multi bani pentru o masina?

  • 2-10, marţi, 11.08.2009 23:40
    @roland_st

    AndreiRN e antieuropean; george e antiamerican; nu te mai lupta cu morile de vant, nu ai ce sa le faci

  • my, marţi, 11.08.2009 23:45
    no way....

    sa fim seriosi, nu va ajunge niciodata la performantele de circuit ale gtr-ului

  • Florin, miercuri, 12.08.2009 00:12
    "American cars rulezzz!"

    @Stelian LOL in linie poate, dar pe un drum normal virajat , NICIODATA...daca si asta are foi in locul arcurilor pe puntea spate... Pentru design si putere motor, da, jos palaria, dar atat!

  • AndreiRN, joi, 13.08.2009 00:01
    REALITATEA

    AndreiRN conduce Mercedes in ultimi 10 ani. Si Iveco. Cand Camro facea Muscle Cars Nissan nu stia ce este un motor cu mai mult de 100cp. Traditia este de partea Camaro dar vom vedea ce vor face in prezent si viitor.

  • george, joi, 13.08.2009 11:09
    TRADUCERE DIN ROMANA IN ROMANA

    @ stelian_opincariu & roland_st Baieti, eu stiu ca limba romana este o provocare pentru voi si va inteleg. Nu va inteleg totusi de ce va treziti vorbind prostii in conditiile in care habar n-aveti de capu` si de viata voastra. Este vorba de o constructie extrem de simpla in cazul careia se aplica o logica elementara. Am crezut ca nu e prea mult nici macar pentru voi. Deci, eu am spus asa: “…Chapter 11 este o gaselnita americana specifica mai degraba unei societati comuniste prin care o firma care intra IN FALIMENT scapa de deznodamantul pe care ar trebui sa-l aiba intr-o adevarata economie de piata…” Daca faceti o analiza de bun simt a frazei, veti constata ca NU FALIMENTUL este specific societatii comuniste CI GASELNITA numita CHAPTER 11. Pe vremea comunistilor nostri, daca o “intreprindere” nu mai producea bani sau mergea in pierdere si nu mai putea fi sustinuta de la buget (cum se intampla acum in America), se “reorganiza” sau “restructura”. Adica exact ce se intampla acum cu GM (daca ati auzit de bullshit-ul cu “New GM will emerge leaner, meaner, greener & stronger”). Acum ati inteles? @ stelian_opincariu Se pare ca m-am inselat in ceea ce te priveste…Pacat… In comunism a existat cuvantul faliment. Era folosit cu referire la economia de piata din societatea “decadenta”…Tu n-ai cum sa stii din astea pentru ca atunci cand se folosea terminologia asta, tu erai mic sau nu erai deloc… @ roland_st “Iar daca eu sunt in panataloni scurti da-mi voie sa mi te imaginez (fara placere) in cucu gol.” Tine-ti fanteziile bolnave pentru tine. Sau pentru un site de profil. “Believe me, liberalismul de care vorbesti tu (denumit de mine libertin) este liberalism in stare pura. O stare de agregare dovedit a fi falimentara. Principiul laisser faire, laisser passer nu este o solutie moderna ci doar una experimentata acu 'nshpe ani.Ma astept sa nu intelegi aceste lucruri...” Daca America ar fi aplicat un liberalism moderat (care presupune interventia limitata a statului) si completau cu aplicarea CORECTA A UNOR PRINCIPII DE BAZA ALE ECONOMIEI DE PIATA (concurenta loiala, performanta si meritocratie), acum nu aveau problemele astea. Din pacate, tara aia e condusa de prea multa vreme de niste cretini si de niste jepcari de n-a vazut Rumanica nici macar in perioada fanariotilor. “Si inca ceva, preferi ca banii sa se duca pe industria auto sau pe inarmare si sustinerea unor razboaie inutile?” Mi s-au sters amprentele de pe buricele degetelor de cate ori am scris impotriva razboaielor de jefuire purtate de americani in ultima vreme. Nu-mi mai pune intrebari de copil de scoala speciala… “Cand am intrebat ce inseamna "niste multi bani" a fost doar o gluma generata de inversarea de termeni. Ma asteptam sa nu intelegi aceasta gluma.” Ai un simt al umorului slab dezvoltat/atrofiat…lasa glumele celor care si stiu sa le faca. “respira adanc n-am vrut sa te "pun in priza"” Cainele moare de drum lung… @ 2-10 AndreiRN e antieuropean fara discernamant. Eu sunt antiidioti. In cazul de fata era vorba de idiotii din America. Simpla coincidenta. @ AndreiRN TRADITIA = FALIMENT Daca nu erau zecile de miliarde de dolari de la tovarasii Bush si Obama, Chevrolet era amintire acum cu traditia lui cu tot. Apropo, banii astia cine-i da inapoi? Ca am inteles ca noul GM a fost curatat (de cine?) de “activele toxice” (cum li se spune in mod elegant banilor risipiti aiurea de managerii cretini)…

  • roland_st, joi, 13.08.2009 11:46
    george

    tu esti romancier, pe cuvant!