Andres Iniesta şi Thiago Silva vor fi imaginea Nissan în Champions League
Nissan preia de la Ford poziţia de partener oficial UEFA Champions League începând cu acest sezon. Cu această ocazie, doi dintre cei mai cunoscuţi fotbalişti care activează în Europa vor promova imaginea mărcii.
Fundaşul brazilian Thiago Silva (Paris Saint Germain) şi mijlocaşul spaniol Andres Iniesta (FC Barcelona) vor fi ambasadorii mărcii Nissan în următorul sezon UEFA Champions League, primul în care brandul auto japonez va activa ca sponsor principal al celei mai importante competiţii europene intercluburi.
Prima apariţie Nissan ca partener UEFA va avea loc în această seară, într-un meci în care Real Madrid (deţinătoarea Champions League) şi FC Sevilla (câştigătoarea ultimei ediţii Europa League) îşi vor disputa Supercupa Europei.
Iniesta şi Silva vor apărea în spoturile dedicate de Nissan competiţiei europene, care vor marşa pe ideea inovaţiei pe teren şi în industria auto ca principal fenomen de suscitare a entuziasmului suporterilor.
Contractul dintre UEFA şi Nissan se întinde pe perioada următoarelor patru sezoane. Pe lângă apariţia ca partener oficial al Champions League, Nissan va avea libertatea de a utiliza însemnele Champions League pe o serie de modele speciale dedicate acestei colaborări.