Anvelopele de vară Continental: excelenţă obţinută la testele de specialitate ale revistelor Auto Zeitung şi AutoBild
PUB: ContiSportContact 5 ocupă primul loc cu un scor de 137 de puncte dintr-un posibil de 150 si se califica cu titlul "Exemplar" in primele 15 din cele 50 de modele testate de AutoBild.
Revistele de specialitate Auto Zeitung si AutoBild au testat 12, respectiv 50 de modele de anvelope pe dimensiunea 225/50 R17.
Continental SportContact 5 ocupă primul loc cu un scor de 137 de puncte dintr-un posibil de 150 si se califica cu titlul “Exemplar” in primele 15 din cele 50 de modele testate de AutoBild.
“Distanţa cea mai mică de frânare, rezerve de siguranţă, viteza atinsă dar şi rezistenţa mică la rulare” sunt categoriile la care ContiSportContact 5 a obtinut cel mai mare scor.
În cel mai recent test realizat de revista Auto Zeitung (ediţia 6/14), 12 modele de anvelope de vară au fost testate în 13 discipline. Anvelopa ContiSportContact 5 a ocupat prima poziţie, cu un scor de 137 de puncte dintr-un maxim posibil de 150. Concluzia revistei: "La fel de capabilă atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat, câştigătorul nostru – anvelopa Continental SportContact 5 – combină viteza mare cu siguranţa totală în orice situaţie".
După primele teste pe carosabil ud, anvelopa dezvoltată la centrul de cercetare de la Hanovra ocupa primul loc, cu 44 de puncte. La următoarele teste, efectuate pe carosabil uscat, anvelopa ContiSportContact 5 a obţinut de asemnea rezultate de top. Jurnaliştii au parcurs în jur de 1,400 km în timpul acestor teste, iar anvelopele au fost montate pe un BMW 320i Efficient Dynamics Edition.
Performanțele de top ale anvelopelor Continental SportContact 5, atât pe carosabil ud cât și pe carosabil uscat, au fost recunoscute și de către revista de specialitate AutoBild, care a publicat recent rezultatul testelor realizate pe cele 50 de modele de anvelope de vară cu dimensiunea 225/50 R17. Doar primele 15 modele s-au calificat pentru testele următoare. Experţii au descris rezultatul obţinut de anvelopa ContiSportContact 5 ca fiind "exemplar". Cu o distanţă de frânare de doar 35.4 metri pe carosabil uscat şi doar 47.5 metri pe carosabil ud – ambele măsurate de la o viteză de 100 km/h – anvelopa dezvoltată la Hanovra a trecut cu uşurinţă în etapa următoare.
Anvelopa Altimax UHP din gama de produse General Tire, și aceasta produsă de Continental, a trecut de asemenea de testele de frânare pe carosabil ud şi uscat, obţinând calificativul "bine" per total. Vehiculul pe care s-au efectuat testele a fost un BMW Seria 3.
Eu cumpar Auto Zeitung de vreun an si ceva de zile. Nu stiu cum se face, dar in toate testele lor, invingatoare ies doar masinile nemtesti sau cele care se produc acolo (cazul Focus, produs la uzina din Koln). Cam asa si cu anvelopa asta. Sunt prea subiectivi. Asta nu inseamna ca anvelopa nu e de locul1, poate chiar e, dar...