Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris
Renault Clio a primit un facelift fără schimbări majore, însă modelul francez va beneficia acum şi de nivelul de echipare Initiale Paris.
Prezent deja de o perioadă lungă pe piață, Renault Clio, modelul care a inaugurat noua față a modelelor Renault, primește un binemeritat facelift. Se întâmplă la fix 26 de ani de la debutul primei generații și la peste 13 milioane de exemplare vândute.
Comparativ cu designul din 2012, faceliftul adaugă o nouă grilă frontală, în mijlocul căreia logo-ul Renault rămâne la fel de mare și de bine centrat.
Nu a fost uitat nici interiorul, care beneficiază acum de materiale noi, dar și de un program de personalizare ceva mai complex. Habitaclul este presărat acum și cu inserții cromate cu un aspect mat și de plastic cu o granulație diferită. Nivelul tehnologic a fost și el îmbunătățit, pentru că noul Clio vine acum standard cu sistemul multimedia R&Go.
Pentru nivelurile de echipare superioare există Media Nav Evolution (similar cu cel de pe modelele Dacia) și deja celebrul R-Link. De asemenea, noul Clio este primul model de segment B disponibil cu un sistem audio semnat de Bose. Pe lista noilor sisteme de siguranță se regăsesc senzori de parcare față și spate, cameră pentru marșarier, un asistent la parcare,
Sub capotă, cea mai importantă noutate o reprezintă introducerea bătrânului motor 1.5 dCi într-o variantă de 110 cai putere, asistată de o transmisie manuală cu șase trepte. Asemeni lui Captur, fratele său cu o gardă la sol ceva mai înălțată, noul Clo facelift beneficiază și el de motorul 1.2 TCe de 120 de cai putere, conectat acum la o cutie manuală, tot cu șase trepte. În total, noul Clio este disponibil cu 11 combinații de motoare și transmisii.
Renault Clio facelift va fi disponibil şi cu nivelul de echipare Initiale Paris, care include o culoare exclusivă gri cu finisaj metalic, volan îmbrăcat în piele Nappa, dar şi sistem audio Bose, lumini LED de zi Pure Vision şi asistentă la parcare. Echiparea va veni cu două motoare pe benzină (90 CP şi 120 CP) şi două unităţi diesel (90 CP şi 110 CP), iar transmisia este manuală sau automată EDC cu dublu ambreiaj.
LED-uri pe spate și câteva modificări minori în față. Nici nu avea nevoie de altceva mai mult.