Aston Martin Cygnet a ieşit din producţie

Publicat luni, 30.09.2013 12:37 de Sebastian Toma

Englezii de la Aston Martin au renunţat la producţia modelului Cygnet, o versiune personalizată la extrem a lui Toyota iQ, anunţă cei de la The Supercar Kids.

Aston Martin Cygnet, probabil cel mai criticat model din istoria mărcii din Gaydon, a ieşit din fabricaţie. Vestea vine de la publicaţia The Supercar Kids, care a discutat cu un reprezentant al mărcii britanice, care a confirmat zvonurile privind ieşirea din producţie a lui Cygnet. Însă, dealerii Aston Martin încă mai au modelul pe stoc, pentru excentricii care vor să aibă în colecţie un model neobişnuit pentru celebra marcă britanică.

Cu excepţia modelului Virage, fabricat doar un an, Cygnet este modelul cu cea mai scurtă perioadă de producţie din istoria Aston Martin. Într-un fel, acest lucru asigură exclusivitatea celui mai ieftin model oferit vreodată de Aston Martin. Anunţat în 2010, Cygnet a intrat în producţie în 2011 şi a fost produs puţin peste doi ani.

Cygnet este exclusivist şi poartă toate atributele pentru un nume special. Designul şi trăsăturile sale îl fac avansat, iconic şi individualist. Ne propunem să vindem aproximativ 3000 de unităţi Cygnet în fiecare an, cu un preţ de 30.000 de euro”, declara Ulrich Bez, CEO-ul Aston Martin, la lansarea modelului Cygnet.

Bazat pe Toyota iQ, Aston Martin Cygnet beneficia de o motorizare de 1.33 litri, care livra 98 CP şi 125 Nm. Cel mai puţin performant Aston Martin oferit vreodată accelera de la 0 la 100 km/h în 11.6 secunde, dar asigura un consum mediu de 5.2 litri la sută în regim mixt. Spre deosebire de Toyota iQ, Cygnet venea cu un interior construit de mână şi o restilizare la nivelul părţii frontale.

Via TheSupercarkids | Carsuk | Autoevolution

  • Scorpionul.negru, luni, 30.09.2013 13:24

    O masina de fite care nu isi merita banii. Vrei Aston iti cumpeir Aston nu Toyota ! Nu ai bani de unul renunti si alegi altceva. La 30-50 de mii cat era unul se pot cumpara masini mult mai bune chiar si de oras. Mini Cooper S full de ex.

  • gelu, luni, 30.09.2013 13:55

    ca fan a lui Aston, iti pot spune ca orice model de Aston e o masina de fite. Aproape niciodata aceasta companie nu a bifat nimic special. Ci doar un nume si un design. Iti dau un exemplu concret: Lagonda. Priveste pozele si spune-mi daca interiorul acestei masini nu este altceva decat o foarte mare greseala din p.d.v. stilistic si al calitatii materialelor. ai aici linkul...... http://www.thegallerybrummen.nl/en_EN/autobedrijf/collectie/2147752/details.html revenind la pishcotul asta de masina. Va deveni o rara avis peste 20-30 de ani. Si pretul va fi pe masura.

  • Vasilica, luni, 30.09.2013 17:52

    Ce imi plac astia care iau decizii bune. Si-au dat seama ca nu merita si e posibil sa sfarseti ca SAAB vinzi platforme de serie ca premium.

  • ala, luni, 30.09.2013 17:53

    Cum se poate sa construiesti ceva asa de urat si la 30k de euro!! Tocmai cei care aveau dupa parerea mea cel mai frumos design!