Audi A3 Ultra - consum de 3.2 litri pentru cel mai economic Audi din lume
Audi a dezvăluit astăzi noul A3 Ultra, o versiune extrem de economică a hatchback-ului său premium. Modelul deschide drumul pentru o viitoare gamă Ultra, similară celei BlueMotion de la Volkswagen, destinată versiunilor cu consum redus.
În condiţiile în care Volkswagen deţine în prezent o întreagă gamă BlueMotion, recunoscută pentru valorile sale scăzute de consum şi emisii, era oarecum logică decizia Audi de a călca pe urmele părintelui său. Constructorul din Ingolstadt a anunţat astăzi că va lansa o gamă dedicată numai versiunilor cu emisii reduse, botezată Ultra şi similară celei BlueMotion de la Volkswagen.
Gama Ultra va include motorizări eficiente TDI şi TSI, dar şi o serie de modificări de ordin aerodinamic şi structural. Primul membru al gamei Ultra va fi A3 1.6 TDI, în variantele cu trei şi cinci uşi. Hatchback-ul premium a primit indicativul gamei eficiente şi este gata să impresioneze prin valorile sale scăzute de consum şi emisii.
Mai exact, propulsorul cu patru cilindri, de 110 cai putere, este capabil să promită un consum mediu de numai 3.2 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 85 g/km. Aceste valori, combinate cu un rezervor de combustibil de 50 de litri, îi pot garanta viitorului proprietar o autonomie maximă de aproximativ 1500 de kilometri. Resursele TDI-ului garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 10.5 secunde şi o viteză maximă de 200 km/h.
Pentru a obţine aceste rezultate, Audi a folosit o combinaţie echilibrată: materiale uşoare, pentru ca masa totală să atingă doar 1205 kilograme, a adăugat un kit de caroserie S-Line, a coborât garda la sol cu 15 milimetri şi a instalat pneuri cu rezistenţă redusă la rulare, de dimensiuni 205/55 R16.
Cu un consum mediu de numai 3.2 litri, Audi A3 Ultra devine, oficial, cel mai economic produs din istoria constructorului din Ingolstadt.
via autonews
-
bujie, luni, 05.08.2013 20:06
Mafia, astea de pe site sunt masini reale, nu din alea de colectie la revista de care ai si la care te pricepi ff bine (nu contest). Dar se pare ca reusesti prin afirmatiile tale de mare inginer la automobile sa enervezi cam pe toata lumea pe aici.
-
H&M, luni, 05.08.2013 20:21
...si calu ce-o zis?
-
poate, luni, 05.08.2013 20:41
consum mediu 3.2 => sa inteleg ca in afara orasului consuma ~2.5 ? E hibrida cumva? nope, ca ar fi spus are si vreo baterie? nope, ca ar fi spus atunci => really, bullshit ! PS. o sa o faca atunci un priceput de-ala cu CHIP sa consume 2 :)))
-
rov, luni, 05.08.2013 23:58
Dupa 10000 km cu un vw 1.6 tdi blue m 2013, am tras urm. concluzii vis a visde consum (l/100km): Oras (Buc), start -stop si AC in functiune: - trafic aglomerat si stil de condus incisiv 7.5 - aglomerat si condus lejer 6,5 -trafic lejer, condus lejer 5.5-5.7 ; -trafic si traseu lejer + condus economic- 4.8-5 Exterior: -mers normal spre alert 4.2-4.4 - autostrada de exp. B-CT si retur mers alert 130-150 Km/h - 5.2 - Buc-Ploiesti Dn 1 = 3.8 Pentru a scoate un consum de 3.3 cum este dat in fisa tehnica trebuie sa mergi constant cu 80-90 Km/h in trafic lejer. Oricum pe cei 10000 de km contorul general( oras+exterior+autostrada) arata o medie de 5.6( s-a resetat o data dar tot de la aceasta valoare). PS La o compratie cu un LC 120 in aceleasi conditii am tras urm. concluzie: in oras Golful este de cam de 2.2 ori mai economic, iar in afara cam de 1.8 ori pe DN si de 2-2,2 ori mai economic pe autostrada. (acelasi stil de condus, aceleasi trasee, aceleasi viteze medii, acelasi sofer si in fine pentru pretentiosi aceiasi incarctura a masinii) :) sper ca nu v-am plictisit...
-
rov, marţi, 06.08.2013 00:04
completare: Golf 1.6 TDI B.M. manuala 5 trepte - trend Toyota LC 3.0 D Automata 4 trepte, TEMS- 163 cp
-
Andi, marţi, 06.08.2013 08:18
@poate, in afara consuma cu minus :))
-
Vasilica, marţi, 06.08.2013 09:43
Nare' cum sa consume atat pt ca a zis nimeni de pe AM. Inginerii P...i
-
andrey11, marţi, 06.08.2013 11:54
Eu cred ca se poate scoate un consum ca asta. Daca eu cu al meu Stilo 1.9 JTD am reusit consum extraurban de 4.3, si nu o data, ci de mai multe ori pe trasee diferite, de ce nu s-ar poate scoate un consum de 3l/100km cu o masina care e "burdusita" de tehnologie?
-
eu, marţi, 06.08.2013 12:26
Am si eu un diesel si poti scoate consumuri din astea, doar daca motorul a ajuns la temperatura optima, ai in anvelopele presiunea de minim 2.4, nu folosesti nici un alt consumator (aer conditionat, lumini, radio) si mergi pe undeva la 1300 rpm, mers constant. Am incercat intr-o zi pe distanta de 25 km si la final aveam un consum de 3.5 % . Au fost cei mai plictisitori km parcursi. Nu cred ca a fost foarte benefic pt motor/turbina ceea ce am facut. Nu cred ca voi mai repeta experienta cu masina actuala. De curiozitate as face un test in conditii similare cu acest Audi. Se ofera careva sa imi dea masina pt un weekend. :D
-
newton, marţi, 06.08.2013 12:33
Consumul acesta este scos in conditiile ideale, incepand cu densitatea traficului, traseul ales si dispozitia soferului. Am reusit sa scot consum minim, pe un traseu extraurban de vreo 60 de km, undeva pe la 3.6l/100km, dar, o singura data. In rest, la fel ca si andrey, in nenumarate ocazii, si pe trasee complet diferite, ma situez de pe la 4.1 pana pe la 4.6. Dar sunt cazuri exceptionale. Totul sta in corelarea turatiei motorului cu treapta de viteza selectata, si, in finetea cu care se apasa pedala de acceleratie. Mai mult se recomada "abuzarea" franei de motor (la coborari, inainte de curbe unde necesita reducerea vitezei), si mai mult, de constanta deplasarii. Nu in fiecare curba trebuieste neaparat de pus frana. La fiecare franare si accelerare, consumul creste. Trebuie anticipat traficul. SI ca sa nu va mai plictisesc, pot sa va spun ca am un drum de 1800 km, respectiv Pitesti-kusadashi (turcia) si retur, cu doar 200 km de autostrada, 4 oameni, clima pornita non-stop, portbagajul burdusit, si 2 soferi. Cosum mediu dus-intors 4.3 (motor de 100cp) (44 de ore de condus, dintre care cate 22 una intr-una).
-
da, marţi, 06.08.2013 13:07
Audi A2 3L....parca ala a fost cel mai economic Audi din istorie....
-
Vasilica, marţi, 06.08.2013 13:08
Eu am incercat sa merg legal 20km si nu am putut. Cand iesc cu focusul meu 1.8 tdci ii dau de ii sar pistoanele si am media de 7.5 in conditiile in care abuzez de clima.
-
sef, marţi, 06.08.2013 13:32
@newton:ce masina ai?...mi se pare exagerat de mic consumul pt ce ai spus tu acolo(4persoane si ac)...al meu 1,6 hdi intre 3.8(condus la "consum") si 10/100(la 200 pe autostrada)
-
set, marţi, 06.08.2013 13:36
ps :si vb cuiva sa scoti MEDIA de 3 si ceva aia inseamna vreo 2 afara si vreo 4 si ..la oras...nu prea cred.....si daca totusi e asa nici nu vreau sa stiu cit costa masina
-
Gelu, marţi, 06.08.2013 14:56
Nu sunt minciuni,eu am mers cu peug.206 1.4 TDI ,Slatina-Alba Iulia si retur cu 3,7% cu 90-110 in afara si cu 60-70 in localitate.
-
Flavius, marţi, 06.08.2013 15:52
Masina a preluat tehnologia existenta in gama VW Bluemotion , prin urmare are sistem start-stop.La aceste masini , diferenta intre consumul urban si cel interurban este mai mica decit cea cu care suntem obisnuiti . Pentru a obtine 3,2 mediu nu are nevoie sa circule cu 2% in intertraurban. De exemplu in cazul lui Renault Clio Zen Energy dCi 90 eco2 consumul declarant este de 3,0 extraurban si 3,6 urban , media declarata fiind la fel ca in acest caz - 3,2 l/ 100km. Consumul real obtinut pe o distanta de peste 1000 km in un test in conditii reale de trafic , mixt urban si extraurban a fost de 4,22 l/100km. Tot cam pe-etat ma astept sa consume siA3-ul , in jur de 4,2 -4,3mediu.E posibil.
-
Flavius, marţi, 06.08.2013 16:03
@ Newton - Sunt curios , ai cumva masina echipata cu motor diesel din gama PSA -1.4 , 1.6 ( Peugeot hdi 206,7,8 ; 306,7 ; C3 , C4 , C5 , Ford tdci Fiesta , Focus , Mondeo , Mini moris 1,6 ) ?
-
sef, marţi, 06.08.2013 20:35
am eu 1.6 hdi si la concediul din vara asta (1700km in grecia) media a fost 5.9) facuta la pompa..4 persoane +junioru+bagaj+un drum cu clima pornita(returul)...talpa si de 170m/h dar si 30km/h la restrictii in orase(drumul a fost pe serbia)
-
Flavius, marţi, 06.08.2013 21:35
@ sef- Cand mai faci drumul asta , rezerva-ti doua zile pentru o pauza la Ohrid sau Struga .Merita
-
sef, miercuri, 07.08.2013 00:04
ok
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
#%$@##$@#%#@bullshit!