Audi A4 primeşte o infuzie de performanţă: o nouă cutie de viteze manuală cu 6 trepte şi 5.7 secunde de la 0-100 km/h
Audi A4 primeşte în această toamnă o nouă cutie de viteze manuală cu 6 trepte, iar scăderea masei permite modelului german să ajungă de la 0-100 km/h în numai 5.7 secunde, cu 0.7 secunde mai repede decât până acum.
Audi a anunţat că modelul de segment mediu A4 va primi începând cu aceasta toamnă o nouă cutie de viteze manuală cu 6 trepte.
Potrivit constructorului german, aceasta va fi singura cutie de viteze manuală cuplată în standard la un model 4x4 din segmentul premium, în timp ce pachetul Sport plus va oferi designul şi performanţă unui model din gama S în cadrul unei versiuni entry-level.
În urma acestor noutăţi, dar şi a utilizării unor materiale precum magneziul şi a unui ambreiaj de dimensiuni mai mici, masa trenului de rulare este cu circa 15 kg mai mică. Acest lucru are un efect direct asupra performanţelor, întrucât motorul TFSI de 2.0 litri, 252 CP şi cuplu de 370 Nm permite acum modelului să ajungă de la 0-100 km/h în numai 5.7 secunde, o îmbunătăţire de 0.7 secunde comparativ cu actualele performante.
Interesant este că versiunea de echipare Sport plus este disponibilă exclusiv cu noua cutie de viteze manuală, care include printre altele şi jante de 18 inch, interior cu piele, suspensie sport adaptiva şi o reducere a gărzii la sol de 23 mm.
Via Leftlane News
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 12:46
WOOOWWW ....fratiwaree......... cutie de viteze manuală.... 6 trepte....5.7 secunde de la 0-100 km/h....... wowww da e de-a dreptul extraterest si ultra-hai-tec in spirat de pe planeta Marte....... punte rigida conventionala pt reducere de costuri o fii si acolo ? Merge ....merge ca oricum majoritatea sunt afoni si habar n-au de diferenta comportamentului rutier intre tipurile de suspensii. Mai mila mi-e de saracii pasageri care vor fi transportati in spate ca pe cartofi . La Speed bumps puntea rigida va reactiona precum in microbuzele de transport atunci cand calatoresti pe ultimele locuri din spate, simti ca sari de pe scaun ( rau e sa fii mancat bine inainte ) , si asta fiindca puntea rigida amortizeaza egal saritura, chiar daca speed bump-ul il ''fentezi'' incalecand-ul ( prima roata dr/st apoi cealalta roata dr/st ) ....... dehhh osia-i de vina :)))
-
@Leo, joi, 22.09.2016 12:50
Pacat ca nu te-au luat pe tine ca inginer, ca ar fi castigat cei de la Audi de 13 ori; dar ia stai, chiar au castigat deja de 13 ori; deci n-au nevoie de tine sa le explici cu suspensia spate rigida; ai o obsesie cu ea? ca te-am mai auzit pe aici cu kuga ta; un suv care e mai sportiv decat un sedan :P
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 12:56
@@Leo Kuga mea are suspensie Multi-link la fel ca toate modelele incepand cu Focus . Acum fuguta si cumpara-ti un Audi cu osie ca pe microbuze la 4jj de mii .....ah stai ca nu ai bani nici de entry-level.
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 12:58
PS: Audi nu castiga de 13 ori, ci de 156485643287 de ori cu afoni ca tine. Gratie noii lor ''inovatii'' -MQB/MLB acum poate oferii fara probleme parti tehnice care reduc costurile .
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:04
Pai daca n-ar fi si prosti ca noi, tu n-ai mai p[utea fi destept. Ca sa existe caldura, trebuie sa fie si frig; altfel nu le-ai putea constientiza. Oricum eu imi iau masina pt mine, pt sofer; nu ma intereseaza locurile din spate; atunci mi-as lua un monovolum.
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:08
Daca ai avea un Focur RS sau macar ST as mai intelege; Dar sa vii cu aberatii ca un suv e mai stabil pe curbe ca o berlina... poate avea multi-link, ca are centrul de greutate prea sus.
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 13:10
''eu imi iau masina pt mine, pt sofer; nu ma intereseaza locurile din spate; atunci mi-as lua un monovolum'' :))))))) . Si uite asa fraza citata a confirmat din nou ceea ce am sustinut sus : ''Merge ....merge ca oricum majoritatea sunt afoni si habar n-au de diferenta comportamentului rutier intre tipurile de suspensii'' , m-am citat pe mine. Adevarul ca nu oricine este capabil si are taria sa faca diferenta. Altii au muscat momeala iar, ca si cel de sus :))))))
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:17
Eu oricum am un Seat Leon 1P TSI 220 CP cu suspensie spate independenta; asa ca nu ma impresionezi cu kuga ta cu multi link :DDD
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 13:21
@@Leo Prietene draga. Iti suna ceasul, fuguta la culcarica de dupa-masa ca nu-i de tine aici. E vorba de feelingul propriu-zis in cazul suspensiei care reprezinta 98% din tinuta de drum al unui autoturism ( restul de 2% - 1 % reprezinta izolarea fonica 1%- sunetul motorului in rulare). Nu cred ca am facut o comparatie vreodata cu SUV vs sedan ( sunt clase diferite ) . Am comparat doar Multi-link vs Punte rigida conventionala pe clase aseamanatoare . Chiar si asa , un Suv cu Multi-Link va avea un comportament superioar d.p.d.v al confortului fata de un sedan ''biznis'' cu punte . In ceea ce priveste centrul de greutate este exclus aici. Conteaza trasa ideala . La punte rigida: rotile sunt fixate intre ele pin intermediul unei grinzi rigide .....cand iei o curba, distanta dintre roti si caroserie se modifica.....intr-o parte ai distanta mai mica, iar in cealalta parte ai distanta mai mare. La independenta: rotile sunt fixate de sasiu prin diferite sisteme de brate , care permit unei roti sa se ridice sau sa coboare independent de cealalta roata, adica permite ca masina sa stea pe trasa ideala. Daca le comparam pe ambele pe un traseu accidentat sau virajat : In cazul puntii rigide masina va derapa cu puntea spate in curba, deoarece toata puntea se va misca, evident ca nu cu aceeasi intensitatea, dar derapajul se va face simtit foarte bine de la 60-70 km/h. In cazul suspensiei multi-link NU va misca toata puntea spate, facand posibil ca cealalta roata sa fie in permanenta lipita de sosea si sa mentina traiectoria corecta. Ma indoiesc ca ti-a intrta la taraboanta.
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:26
Bine prietene; Tu pana ajungi la 160km/h cu tractorul tau, eu ajung la 230km/h; asa ca eat my dust
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 13:27
PS: N-ai inteles mesajul meu . Este vorba de simt de raspundere si calitatea perceputa . Degeaba imi ofera Multi-link pe modelele superioare . Nu ma forta pe mine ca consumator sa-ti dau inca pe atat din suma pentru a avea parte de tot confortul si feelingul pe care alti producatori concurenti ti-l ofera din entry-level . Asta inseamna manipulare . Pt tine e greu de inteles.
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 13:28
@@Leo Din care film vorbesti ? Compari mere vs pere . Ce treaba are Seat Leon de performanta cu un SUV ? Cine a vorbit ceva de acceleratii ? Mergi prin RO cu 230 la ora ? Iar nu ti-ai facut temele ?
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:30
Sa vezi ce feeling am cand te las cu kuga ta la juma de kilometru in urma dupa 30 secunde :DDD Tu chiar ai impresia ca te tii de mine pe curbe? A mea a fost special creata sa fie hot-hatch cu suspensie sport, nu tractor inaltat.
-
@Leo, joi, 22.09.2016 13:31
M-am dus cu 250km/h in RO :PP Tu ai comparat mere cu pere. SUV cu Sedan; Kuga cu A4
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 13:50
Da, da, da . Si cand te-ai trezit erai in NFS :)))))))) . Copii asta.......
-
@Leo, joi, 22.09.2016 14:25
De ce crezi ca daca tu nu ai avut ocazia sa faci anumite chestii, nici altii nu au ocazia. Daca ma aberam, asa fi zis 300km/h. Mai informeaza-te si o sa vezi ca un Seat Leon de 220cp prinde lejer 250km/h. 0-100
-
someone, joi, 22.09.2016 14:47
hellooooo, cna-ul nu face nimik ? pentru ca un singur comentariu , primul, a fost cat de cat despre cutia de viteze, restul injurii si jigniri ( camuflate , ce-i drept )
-
@Leo, joi, 22.09.2016 14:53
Leon 1P are suspensie spate multi brat
-
Coco, joi, 22.09.2016 17:40
Domniilor poate nu ați văzut tema articolului Audi A4. Lăsați polemică cu alte modele, de la alte clase și din alt spectru auto ca nivel, care nu are legătură cu articolul. Ca fapt divers nici nu este cazul să vă contrati prea tare că ambele modele despre care vorbiți nu sunt top la clasele lor, deci sincer...nu are rost.
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 19:05
@Leo. Serios ? 1.5 Ecoboost 150CP iti spune ceva ? @someone. CNA-ul nu are nici o legatura cu com-urile auto, ba chiar incurajeaza libertatea de exprimare . Nu cred ca a jignit nimeni cu nimic la acest topic, ba chiar nu stiam ca feedback-ul negativ la adresa unui brand auto inseamna jignire sau acuzatie injurioasa. Dar fiecare crede ce vrea ;)
-
inexorabil, joi, 22.09.2016 20:26
Incorigibilul Mafia…Probabil că o să ajungi la ritmul: ziua și identitatea nouă. Da, da, dă-i și invocă libertatea de exprimare, ca să se adeverească (a câta oară?) ipoteza lui Goethe: “După libertatea presei nu țipă decât cel care vrea să abuzeze de ea”. Lasă punțile și suspensiile (ne-ai făcut creierii franjuri) și lămurește-ne odată de ce Lexus ES 350 pierde bătălia “cifrelor” cu Buick LaCrosse sau de ce Nissan GT-R a avut nevoie de niște americani (ETS) – și ȋncă de două ori – pentru a putea doborȋ recordul pe sfertul de milă al altor americani (Buick Regal Grand National). Cât să mai aștept ca să-mi oferi aceste două explicații solide (musai cu o osie ȋntre ele :D) ? După aceea, poți să fii nu Leo Rusu, ci Leo Messi al mecanicii, măi “nou-venitule” (logat chiar astăzi), fost Madalescu Georgian, pilot profesionist de Lexus la venerabila vârstă de 17 ani (cel puțin așa reieșea din declarațiile sale / tale). PS: Și cam repede ai făcut 27 de ani; cumva tu crești (inclusiv d.p.d.v. telectual) ȋntr-un an cât restul ȋn zece?
-
inexorabil, joi, 22.09.2016 21:37
Acum chiar că ar trebui să intervină cenzura: pe vremea când Audi și Lancia se ocupau cu experimentarea unor motoare atât de puternice, că ȋi speriaseră chiar și pe mahării de la FIA, Lexus nu exista nici măcar ȋn visele microbilor care ȋși făceau veacul prin toaletele sediului Toyota. Sau ce zici de următoarea imagine: http://modernolds.net/wp-content/uploads/2012/09/olds-toronado-1986-interior.jpg Parcă ar fi fost o mașină special proiectată pentru profesori din universități tehnice, ingineri și genii ale informaticii. Nota bene, ȋn urmă cu 30 de ani, ȋn zorii epocii “crappy cars”, deci ȋți dai seama de ce erau ȋn stare americanii ȋn deceniile ȋn care puneau mai mult preț pe calitate decât de la jumătatea anilor ’80 ȋncoace. Ia și de-aici, că, slavă Domnului, avem destule surse la dispoziție: http://autosofinterest.com/wp-content/uploads/2012/06/1991-Oldsmobile-98-interior-buck-b1.jpg Apropo, un exemplar al inestimabilului tău Lexus l-am văzut parcat lângă platforma de gunoi a unei piețe; probabil că vreun meltean a cărat pepeni cu acest “luxury sedan”. Sau: o pipiță s-a dat jos dintr-un RX ca să-și facă “șopingăreala la mol”. Numai oameni cu vază…
-
Leo_Rusu, joi, 22.09.2016 22:21
Salutare domnisorule inexorabil ! Chiar asteptam sa iesi din barlog de la hibernare si sa te incalzesti pe aici ( cert e ca s-a cam lasat frig ''la bucale'' ) . Voiam sa-ti reprezint unul din etalonul industriei auto americane -favorizata ta . Ford Mustang 5 oferea o suspensie spate tip punte rigida conventionala, adica ceva penibil de ieftin pt un muscle-car american cu valente sportive, intelegi tu :)))). Nu cred ca pot lasa puntile si suspensiile- este un comentariul la urma urmei cu care poti fi sau nu de acord. In ultima vreme am devenit destul de exigent in analizarea unui autovehicul de tot ce tine de punctele forte : tren de rulare ( suspensie ), fiabilitate , emisii poluante, confort, dinamicitate ) , iar cand vine vb de marci premium exigenta se solidifica. In cazul ''inestimabilului'' Lexus, afla ca ofera un subansamblu premium ( suspensie adaptiva ) asa cum era de asteptat de la o marca premium, spre deosebire de Audi-BMW- Mertz care ofera suspensii low-cost pe modele accesibile si de intrare ca si cele de volum, iar cele de volum ca Dacia , ulterior toate in aceeasi oala - Down Quality. Ce inseamna suspensia low-cost ? Nu de putine ori am circulat cu masini cu astfel de suspensie , multe din ele conduse de mine. Acum 4-5 luni ( nu mia sitiu exact ) intamplator am ales sa circul in spate ca pasager. Am luat un taxi- VW Jetta 2008 de la P.Unirii pana acasa. Intrand in ecuatie gropile orasului, canale puse aiurea , gropi formate pe langa canale, denivelari, speed-bumps pe stradute, a iesit un adevarat cosmar d.p.d.v al confortului calatorind cu acea Jetta . Masina avea punte rigida clasica spate. La primul speed bump abordat, am simtit ca sar de pe bancheta spate -apropo: bancheta nu e deloc profilata, stai pe ea ca-n microbuz drept . In cele din urma mai cu dureri de mijloc, mai cu junghiuri in stomac am ajuns acasa, am zis : Vai Doamne, asa ceva..........ca sofer mai e cum mai e, dar ca pasager :))))
-
Kotegaeshi, vineri, 23.09.2016 10:23
Bah, savantule! Ford mustang cu punte spate rigida? Ti-o spun clar si raspicat: un doctor docent mai mare ca tine nu exista la ora actuala , in intreaga lume. Conferentialuleeeeee! Ford mustang are tractiune spate. Profesore, asta inseamna ca acolo este un diferential.Ai auzit? UN DIFERENTIAL. http://www.ebay.com/itm/9-Ford-Housing-Axle-Package-Fox-Body-Mustang-9-Inch-Rearend-/221901998813?fits=Model%3AMustang%7CSubmodel%3AGT Asa arata, bah "hormonis pausa" , un diferential spate de mustang. Unde plc. vezi tu , punte rigida? Si mai zici ca esti si mare expert in fenomenul auto! Vai de capul tau, fericitule! Tot ce exista pe masinile japoneze, a fost inventat de americani si europeni. QED. "Quod Erat Demonstrandum" in caz ca nu pricepi. Nu este punte rigida.......
-
kalashnikov, vineri, 23.09.2016 15:37
@Leo_Rusu - faci ce faci si iar la VW ajungi, eu zic sa nu mai iei vreun taxi VW ca o sa-ti rupi dracu coloana si dupa aia stai in scaun cu rotile, mai bine ia taxi cu suspensii multilink stii tu, sandero, logan si nu in ultimul rand preferatele tale care sunt o adevarata desfatare pe bancheta din spate mai ales daca ai si vre-o centurista cu tine......
-
inexorabil, vineri, 23.09.2016 17:01
Dar la ȋntrebări tot nu mi-ai răspuns, mafioso. Hai să-ți zic, n-ai cultură, stai jos și ia o berică (aia pe care n-a terminat-o Zărne). Ȋn vara asta, stând eu tolănit ȋn poiană, deodată ce-mi văzură ochii prin apropiere? Un Chevrolet K5 Blazer. Era aievea și, totuși, rămăsesem tâmp: Blazer ȋn rromanika?! Adevărat Chevy, nu Chewoolet sau Chevropel. Măiculiță, cum putea să arate…Crezi că m-a interesat tipul de suspensie? Când a pornit motorul și a ȋnceput monstrul să urce, exact la structurile de “dedesubt” mă gândeam, ȋți dai seama. Dacă ai fi fost isteț, te-ai fi legat de un alt aspect, care indispune deseori, adică ai fi formulat astfel: “Cum, măi, nemții tot nu pot obține pe A4 un 2L turbo mai potent decât cel al Lanciei Delta Integrale de acum 25 de ani? Bua-ha-ha, good job, Audi!”. Ar fi sărit unii și alții cu explicații, mai mult sau mai puțin pertinente, dar, ȋn optica mea, ai fi fost mai credibil ȋn maniera asta. Bun, am ȋnțeles ideea la care ai trudit de-o viață: “ghermancele” și “americanele” sunt de tot râsul, dar japele…”mamăăă, meseriașe rău”. Ȋn atare condiții, ți-ar plăcea să vezi un parc auto național constituit numai din jape & coreence? Dar transporturile (și de persoane, și de mărfuri) le iei ȋn calcul? Pe ce oferte clare ȋn domeniu ar miza companiile nipone? De pildă, vehiculele grele Mercedes-Benz, Volvo, MAN & Scania cunosc o răspândire incontestabil de mare ȋn Europa. Sau să rămână situația așa la mașinile mari și la cele mici să-ți clătești ochii numai cu “asiatice” ? Din motive de calitate sau doar pentru satisfacția ta personală? Democrația pe care ne-o dorim cu toții presupune doar prevalarea criteriilor (subiective) de aptitudine / competență / performanță, nu și libera manifestare a intențiilor fiecăruia și a…concurenței? De fapt, nu ȋnțeleg ce…ȋnțelegi tu prin pasiune auto; cumva să urinezi pe a altora?! Mă opresc aici…Prea multe tentative din partea mea de a te (re)aduce ȋn perimetrul cugetărilor și simțirilor firești. Măcar mai schimbă placa; ai lăsat “stâlcirea” mărcilor germane (Marsadas Banz, Folțfagan, Haudi, Biemdabăliu) și acum te axezi pe mania punților “ieftine”, dar gata, ȋncearcă și altceva, căci – de la maestrul Einstein zicere – Universul și ………….. (completează tu) sunt infinite…
-
Leo_Rusu, vineri, 23.09.2016 19:12
@koteghertoieasi Salut ''expertule'' . De diferential nu am auzit, decat pe ARO IMS si cateva offroadere care ce sa vezi au tractiune 4X4 si au punte rigida chiar si pe fata . Unde o fii ascuns diferentialul la IMS cu suspensie tip; punte rigida ? Te las pe tine sa ghicesti, esti meserias. @kacatlasnikov. Multumesc pentru complimente . Nici mama nu-i atat de grijulie precum esti tu . Nu stiam ca Sandero si Logan au Multi-link ..... dar deh ........ Salutare don' inexorabil. Apreciez prezenta dvs si devotamentul din comentarii. In ceea ce priveste industria auto americana, nu stiu cand am zis eu ca hulesc marcile lor auto. Oricum, te-ai delectat ? Chevy Blazer suspensie cu osie spate in entry-level, Mustang la fel, Dodge CHARGER 2.7 benzina la fel......mai vrei ? Acum te-as ruga sa-mi prezinti cateva modele premium japoneze sau Coreene cu punte rigida ( suspensie low-cost pe spate ) sau de volum. Astept ! PS : Raspuns la intrebarea ta : Nu stiu eu , dar Lexus nu are suspensie low-cost pe dedesubt :)))))))
-
Kotegaeshi, vineri, 23.09.2016 21:46
Bah, Leontine, ce zici de suspensiile spate de la suzuki swift, baleno sau noua vitara. Punele pe elevator si uita-te la puntile spate. Primul lucru care ii vine in cap unei persoane normale este : IEFTIN. Faine erau masinile lui Flintstone.Alea chiar ca aveau tractiune 4x4= 16. La alea puteai sa vezi diferentialul spate. Esti degeaba. Ba nu. Esti doar cu moara pe Siret. Bah, osie, eu am lasat-o balta. Pe unde este planeta ta mama? Moron planet, stii tu!
-
Leo_Rusu, vineri, 23.09.2016 22:29
@keotegainashi Mecanicule. Nu mi-ai raspuns la intrebare : Aro IMS unde avea diferentialul cu toate ca masina utiliza suspensie tip punte rigida inclusiv pe fata ? In ceea ce priveste Suzuki. Pe bune ? Mai ''expertule'', Swift foloseste o suspensie spate tip : punte semi-rigida, adica semi-independenta , adica o suspensie cu un COST suplimentar fata de puntea rigida conventionala a la' ''Ghermany'' . 27. Suspensie faţă Tip MacPherson 28. Suspensie spate Punte semirigidă şi arcuri elicoidale Citat de pe site-ul oficial Suzuki ( Swift ) In ceea ce priveste Baleno, el DA , foloseste o punte rigida conventionala, fiindca este un model inferior lui Swift . 27. Suspensie faţă Tip MacPherson cu arc elicoidal 28. Suspensie spate Punte rigidă cu arc elicoidal Citat de pe site-ul Suzuki ( Baleno )
-
inexorabil, vineri, 23.09.2016 22:57
Câte “cazane” cu suspensii ieftine ca braga oi fi condus la viața mea …nici nu mai știu câte și, totuși, iată-mă aici, ȋntreg, sănătos, bine mersi! Nu, n-o să-mi bat capul nici cu căutarea, nici cu divinizarea modelelor asiatice “ireproșabile” din punctul tău preferat de vedere. Nu ți-ai dat seama: eu sunt boem de felul meu; nu mă interesează perfecțiunea și nici cine o ȋntruchipează (persoană fizică sau juridică). De n-ar fi ȋn vigoare enormitatea de impozit ȋn funcție de cilindree, mi-aș procura un “puturos” V8 american sub 200 CP, din anii ’80. Ar râde și curcile de mine, dar…nu mi-ar păsa câtuși de puțin. Iar confortul mi l-ar asigura ceea ce aș simți sufletește, nu fizic! Tu…pedalează ȋn continuare pe acest “punct forte” al suspensiilor multi-link și abordează-l ȋn orice articol, chiar dacă s-ar vorbi acolo, de exemplu, despre interzicerea fumatului la volan (e și normal, la urma urmei: se formează o punte rigidă de comunicare ȋntre fumători și nefumători).
-
inexorabil, sâmbătă, 24.09.2016 02:58
Cutremurul din urmă cu câteva minute poate fi un avertisment serios pentru tine, Mafiuță! Fii blând, nu mai contesta nimic din tabăra “dușmană” și renunță la ȋncrâncenarea pentru reliefarea “adevărului” (fiindcă adevărul este că inclusiv companiile nipone se compromit calitativ sub auspiciile lui Zeus Profitus Globalizatus), că mâine-poimâine ne trezim, pe nepusă masă, că va ceda…puntea răbdării Celui de Sus, iar ȋn fața Judecătorului Suprem nu știu cât o să ne țină…suspensiile.
-
Kotegaeshi, sâmbătă, 24.09.2016 06:58
Bah, tontule, singur te dai de gol. toate cunostiintele auto pe care ,cica, le detii, sunt pasaje copiate de pe internet. Suzuki baleno a renascut pentru ca lumea vroia ceva ca Swiftul, dar un pic mai mare.De aceea a aparut baleno, care nu este cu nimic mai inferior decat swift.Iar puntea spate...pun pariu ca habar nu ai care este suspensia fata sau spate.Mai tii minte ce ai postat? Ai postat o suspensie fata macpherson simpla de tot ,si ai spus ca este suspensia spate de la ciorolla.Tare esti tu,mah! Diferentialul de la aro este pe undeva, pe la fier vechi.Ham, ham,ham....Ti-ai luat novox-ul?
-
Kotegaeshi, sâmbătă, 24.09.2016 08:09
cineva care are ceva cunostiinte in suspensiile auto(asa ca matale) ,in vecii vecilor nu ar scrie " Suspensie faţă Tip MacPherson cu arc elicoidal ". Este un pleonasm mai mare decat maria ta de cunoscator auto. Cand spui suspensie macpherson (son nu san, ca a ost creata de un american si nu de un japo san) ,automat se subintelege ca acolo este un arc elicoidal.Tu esti unul din ala care repara masinile doar cu ajutorul unui lap-top. Sfatul meu , prietene, este sa te ducisa te odihnesti. Si fizic si mental.
-
Leo_Rusu, sâmbătă, 24.09.2016 20:57
@keotegainashi ''cineva care are ceva cunostiinte in suspensiile auto(asa ca matale) ,in vecii vecilor nu ar scrie " Suspensie faţă Tip MacPherson cu arc elicoidal " .Pe ce lume traiesti ? Tu nu vezi mai ''maiastrule'' ca este citat de pe website-ul Suzuki Romania ? Nu este copy-paste ci un citat . Tu esti mai ''destept'' ca cei care au scris asta pe site-ul Suzuki vad :)))) .Suzuki Baleno a renascut fiindca clientii vroiau un Swift mai mare si mai accesibil, asa a aparut Baleno.
-
Leo_Rusu, sâmbătă, 24.09.2016 20:58
PS: Nu mi-ai raspuns unde se afla diferentialul la Aro IMS cand acesta ofera suspnsie fata+spate tip : punte rigida :)
-
@inexorabil, sâmbătă, 24.09.2016 22:52
te-a speriat cutremurul de stai pe net la ora 3 dimineata? sau esti insomniac??
-
Kotegaeshi, duminică, 25.09.2016 00:57
Tu ce crezi? Oare unde se afla diferentialul? Oare cum este atasat de sasiu.? In fata puntii rigide sau in spatele ei? Tu stii mai bine. Eu, chiar ca nu vreau sa stiu. Ai ceva impotriva? Citat de pe web site-ul suzuki romania? Punte conventionala rigida la baleno? Si suspensie mac phesson cu arcuri elicoidale? Oau! Ce de experti sunt la suzuki romania! Vai de capul lor. Si al tau. The Baleno rides on a new platform that enhances body rigidity by about ten percent and reduces vehicle weight by about 15 percent. Suzuki also managed to reduce in-car vibrations and noise, while also improving comfort. The new suspension system feature MacPherson struts and coil springs at the front and a torsion beam and coil springs at the rear. http://www.topspeed.com/cars/suzuki/2016-suzuki-baleno-ar170763.html Asa este prezentat in toata lumea. Vad ca cei de la suzuki romania i-au pus punte rigida conventionala. Iar tu ai pus botul rau de tot. Ca doar iei novox, nu? Ham, ham, ham :DDD ! Bah, tu tot neodihnit esti! Mai ai timp de copilarit? Moron Planet!
-
Leo_Rusu, duminică, 25.09.2016 08:52
@keotefutushi Cund ai sa-mi raspunzi la intrebarea de mai sus, mai vorbim. Inca odata : unde se afla diferentialul la Aro IMS cand acesta ofera suspnsie fata+spate tip : punte rigida ? Nu stii. Stiam asta. Dar dc mai vorbesti prostii daca nu stii, eu asta nu pricep ? Aceeasi aberatie ai comis-o si la stirea cu CC , acolo unde ziceai ca un 4Motion nu poate avea punte rigida ca doar el are diferential de cuplu si putere. In sfarsit ! Am sa-ti zic eu unde este situat diferentialul in cazul tractiunii 4x4 sau RWD . Cu siguranta cei cu un dram de cultua auto au vazut ca pe sub unele masini, de obicei 4x4, este o punte rigidda , cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Masini cu punti rigide pe ambele axe: - jeep cherokee - wrangler - Land Rover defender - Aro IMS - Mercedes G-Klass Adica niste modele LOW-COST , cu toate ca Marsadas Batz GE classe este premium, dar si scump pe deasupra. Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta): - Nissan Terrano mk1 - Isuzu Trooper mk.2 - Lada Niva mk3 - Mitsubishi Pajero mk.1 - Aro mk.2 Asadar ia zii ''maiestre'' cum se foloseste puntea rigida cand au tractiune 4x4 ? Asa arata o punte rigida cu diferential pe mijloc ( cu ar pe foi ) http://www.dezmembrarimasini.ro/media/images/original/punte-spate-completa--cYKi8o.jpg
-
Kotegaeshi, duminică, 25.09.2016 10:49
Novocaina pentru caini turbatzi. WHATEVER ! You need a good rest! Dobitocule, ar trebui sa vezi cu adevarat suspensia spate la un grand cherokee. Daca tu gasesti acolo o punte rigida, jur ca am sa te las in pace si am sa recunosc ca esti o somitate in puntzi rigide . Pana atunci......Sao yey onara !
-
kalashnikov, duminică, 25.09.2016 11:40
leontine cineva ar trebui sa-ti faca o trepanatie esti dus rau cu capul, ti-ai dat examenul in suspensii, trece la urmatorul subiect ambreiajul.......
-
Kotegaeshi, duminică, 25.09.2016 20:38
De planetare spate , ai auzit bah! La ultimele tipuri , nu se mai foloseste tipul ala de suspensie cu planetarele (impropriu spus, de altfel) prin tuburi.Vezi Navara, Isuzu D Max, Hilux, Ranger,Triton samd. Ca de vazut.........Noroc cu netul asta, ca daca n-ar fi fost tot un nimic ai ramane.
-
Leo_Rusu, duminică, 25.09.2016 23:35
''planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate'' Probabil ai sarit asta. Foarte ''delicat'' limbajul. Altceva mai stii ? Sa zici mersi ca am bagat in seama un descreierat ..... multi vad ca te ocoloesc cu desavarsire.
-
Leo_Rusu, luni, 26.09.2016 00:03
Dom' Inexorabil. Pe tine nu te intereseaza perfectiuneași nici cine o ȋntruchipează, serios ? Tu chiar spui un adevar ? Masina este ca a doua nevasta. Cum nevasta de langa tine o vrei perfecta : fidela, harnica, sa rupa patul cu tine, asa si masina. Stai linistit, nu mi-ai raspuns fiindca stii si tu ca masinile nipone n-au astfel de bube. Uitandu-ma aidoma pe website-ul Hyundai America, am aflat ca G90 ofera una dintre cele mai avansate suspensii adaptive din clasa sa : A8, seria 7, S class. O masina pe care mi-as lua-o fara sa clipesc daca ar fii sa aleg ceva premium . Iar cum Lexus e prea scump as alege Genesis G80 , G90 sau Kia Cadenza 2016 .
-
Kotegaeshi, luni, 26.09.2016 05:07
Bah, @tampa, alea din tuburi nu sunt planetare. Planetarele arata altfel.Sunt semi axe. Ai vazut una scoasa din tubul ala ? Limbajul delicat l-am adoptat in functie de persoana ta, care este foarte delicata. Altceva? Ceva de la tine putere? Un porumbel scos de tine? Esti in stare? Masinile nipo nu au bube, sunt doar raioase, ca orice alta masina.You ar talking shit, I am talking shit, as well. Sao yey on nara!
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Cu 50cp mai putin decat Volvo S60 T6 2.0 4x4 de 306 cp si totusi A4 e mai rapid. Exista pe Golf GTI varianta Clubsport S de 310 cp tot din 2.0l