Audi A7 - primele detalii

Publicat vineri, 13.06.2008 12:24 de Mircea Meșter

Coupe-ul cu patru usi pe care il pregateste Audi va fi lansat in 2010. Automarket va ofera primele informatii despre acesta.

Piata coupe-urilor cu patru usi se largeste in fiecare an iar Audi nu va sta foarte mult timp departe de acest segment de piata. Modelul pe care germanii il vor propune intr-o clasa marcata de modele cu aspect extrem de dinamic si clientela la fel de dinamica va fi A7, ale carui detalii incep sa iasa la iveala in presa internationala de specialitate.

Audi A7 va fi lansat in premiera in 2010, fiind unul dintre pilonii de marca ai extinderii vanzarilor Audi in urmatorii sapte ani. Noul model va fi incadrat intre A6 si topul de gama A8, urmand sa se concentreze pe o paleta de rivali de clasa, cum sunt Mercedes CLS, cu noul BMW Seria 8 (model care va prelua liniile de design ale coneptului CS) sau viitoarea generatie a lui Jaguar XJ.

Viitorul Audi A7 va iesi pe piata in doua versiuni de caroserie, un coupe cu patru usi cu acoperis dur si un cabriolet, de asemenea cu patru usi. Amplasarea a patru portiere in arhitectura unui model cabrio reprezinta, la aceasta ora, o adevarata provocare tehnica, inginerii germani sustinand insa ca vor face ca Audi sa devina primul constructor care va dezvolta un cabriolet cu patru usi modern, care sa corespunda tuturor normelor de siguranta europene.

In ceea ce priveste motoarele, viitorul Audi A7 va dispune de doua unitati V6 pe benzina: una de 2.8 litri aspirata normal de 204 CP si una de 3.0 litri turbo de 300 CP. Peste acestea va veni versiunea de performanta S7, al carei motor V8 de 4.0 litri va fi capabil sa scoata 394 de cai. Cea mai puternica varianta a lui A7 va fi insa Audi RS7, care va deveni o adevarata arma pe sosele cu al sau motor V10 de 5.2 litri si 600 CP. Normal, tractiunea integrala quattro isi va face si ea aparitia. Versiunile S7 si RS 7 vor fi lansate ceva mai tarziu, in noiembrie 2010, respectiv in iunie 2012.

via | Automotive News 

  • dan, vineri, 13.06.2008 13:47
    cel fin fin automobil

    cei de la audi se intrec pe ei insisi de fiecare data cand lanseaza un nou model. parca lanseaza o noua moda

  • gigi, vineri, 13.06.2008 13:52

    iti dai seama ce senzatie va fi cel de 600 de cai!!!

  • eu, vineri, 13.06.2008 13:54
    toteu

    de ce dumnezeu inca se mai scot motoare imense cu consum la fel de imens... ? petrolu e pe duca, nu ar trebui sa incercam sa consumam cat mai putin ?...cel putin parerea mea...

  • Gino, vineri, 13.06.2008 13:57
    Prostie

    Cat timp vor fii snobi pe Pamant nu vor exista limite de poluare si prostie.

  • dragoscst, vineri, 13.06.2008 14:03
    Sincer "bravo" !!!

    Usurel fratilor, sincer BRAVO ptr. remarca facuta de "Prostie" !!!! In rest este plina lumea de imbecili fara minte !

  • SNK, vineri, 13.06.2008 14:30
    salupa

    O BAAARCA ..... ce aiurea... nici sportiva nici confortabila ...pasagerii e un compromis pt pasagerii din spate.... oribil...sper sa nu scoata asa ceva.

  • andrei, vineri, 13.06.2008 14:39
    hoooo fratilor

    ii superba mashina, lasati-o moale cum ca se gata benzolu si sa facem economii, odata si odata tot o sa se gate, da se gasesc inlocuitori, daca mai traim noi pana sa se gate,de unde putere daca nu consum, tot asha

  • Tibi, vineri, 13.06.2008 14:55
    Inovatie?!

    Ce moda noua sa lanseze? Tu nu ai auzit cumva de CLS?! Pana si VW au scos Passat CC. Mai puteti lauda marca asta intr-atat de exagerat?!

  • raqu, vineri, 13.06.2008 15:20
    Da inovatie

    care e faza, ca nu e nici o lauda, o sa fie o masina asa cum ne-a obisnuit audi si nu o sa dezamageasca sub nici o forma. si daca nici audi nu merita laudata, atunci du-te si lauda-le pe celelalte.

  • Marius, vineri, 13.06.2008 17:01
    imbecilitatea "redactorului"

    Dragi mei, aveti pretentia ca sunteti site de specialitate? Cum puteti sa spuneti o idiotenie de genul "Coupe-ul cu patru usi" ??? Poate vroiati sa spuneti CABRIO. Coupe este termenul pt 2 usi, de cand a aparut pe piatza. Nu e destul ca suntem un popor de inculti? Ne mai indobitociti si voi?

  • Emil, vineri, 13.06.2008 17:04
    Un imbecil

    Mircea Mester propun sa fii concediat pt acest articol sau sa iti dai demisia...

  • Mircea Mester, vineri, 13.06.2008 17:10
    coupe cu patru usi

    Nu mai departe de ianuarie 2008, Volkswagen a lansta la detroit Passat CC, pe care germanii il numesc, in comunicatul oficial, "primul coupe cu patru usi al marcii". Acum cativa ani, Mercedes isi numea in acest fel modelul care a lansat lupta in acest segment. Acum, acel model se numeste CLS si e cunoscut peste tot in lume. Segmentele auto sunt extrem de dinamice. In expresia "coupe cu patru usi", primul termen denumeste linia exterioara superioara dinspre montantul A spre stopuri iar a doua parte denumeste numarul portierelor. Daca s-ar fi numit doar "coupe" am fi vorbit de ceea ce aduceti voi in discutie. Segmentul coupe-urilor se extinde, dragilor, si pentru asta nu e de condamnat un redactor, un om de PR ci insasi nevoia de dinamism a publicului. In concluzie, exista coupe-uri cu patru usi. Asa cum exista crossovere, SUV-uri Porsche sau motoare diesel la Subaru. De necrezut, nu-i asa?

  • Emil, vineri, 13.06.2008 17:18
    4 usi

    A coupé or coupe (from the French verb couper, to cut) is a car body style, the precise definition of which varies from manufacturer to manufacturer, and over time. Coupés are often sporty variants of sedans (also known as saloons — see American and British English spelling differences) body styles, with doors commonly reduced from 4 to 2, and a close-coupled[clarify] interior offering either two seats or 2+2 seating (space for two passengers in the front and two occasional passengers or children in the rear). Before the days of motorized vehicles, the word referred to the front or after compartment of a Continental stagecoach. atunci daca aia zic o prostie care sa iasa din comun hop si noi la fel ca ei ca doar deh ne e greu sa gandim... daca nemtii zic la imprimanta televizor noi toti ne uitam la ea ca sa vedem meciu rom-ita uite eu nu vreau sa cred si bafta cu vazutul meciului la imprimanta

  • CrX, vineri, 13.06.2008 17:21
    Mda

    Dupa cate vad eu nu e nimic deosebit adic are aceleasi linii aceeasi baza numai ca nu are plafon un pic modificata la faruri in rest nimic esential pot spune ca e un facelift...nu ma mai impresioneaza de mult cu noutatea masinile astea nemtesti cu toate ca audi e cea mai fiabila dintre ele conform statisticilor.Oricum bafta cu ea sper sa vedem shmecherasii prin bucuresti cum asuclta manele si audi A7

  • Mircea Mester, vineri, 13.06.2008 17:23
    @emil

    Uite expresia-cheie: "With doors commonly reduced from 4 to 2". Exceptiile alea au construit un nou segment. Pur si simplu.

  • Eugen, vineri, 13.06.2008 18:05
    Atitudine

    @Marius si Emil cred ca ar trebui sa va cereti scuze fata de M. Mester pentru "imbecilitatea", "incultura","greutatea de a gandi" si pentru necunoasterea limbii engleze. Nu numai ca nu stapaniti termenii dar vorba romanului:"prostul parca nu e prost destul daca nu e si fudul" @MM: "N-ai cu cine ma, niste...":))

  • Sebi, vineri, 13.06.2008 18:17
    Poate o noua clasa

    Poate Mercedes, VW si mai nou Audi au inceput sa creeze un nou segment auto "coupe" cu 4 usi. Prin definitie coupe-ul are doar 2 portiere. In plus as dori sa adaug ca autoturismele coupe au acoperis rigid, cea ce in cazul autoturismului de fata nu se verifica. In cea ce priveste masina mie mi se pare un A6 decupat in photoshop, varianta asta de masina nu cred ca se va produce pentru ca un acoperis pt o masina asa de mare ii greu de realizat, plus rigidizare caroseriei de asemenea va fi aproape imposibil de realizat. Sunt de acord ca s-au mai construit cabriolete cu 4 portiere dar aveau 2 doua locuri acoperite.

  • tt19, vineri, 13.06.2008 18:27
    Ne repezim

    Ne este caracteristic: de cate ori e ceva in dezacord cu ce am studiat, atat cat am facut-o fiecare, ne repezim la "gatul" celuilalt si-l "desfiintam", doar-doar ii vom inchide gura. Nu stim sa discutam in contradictoriu, sa polemizam civilizat. Suntem mici, nu avem noblete...

  • Georgel, vineri, 13.06.2008 19:07
    Sa va fie rusine

    As vrea sa stiu voi comentatorii astia care sunteti asha dishtepti de ce nu mergeti direct la producatori sa faceti gargara? Cat despre masini cand nemtii faceau masini tari voi inca mai sperati sa aveti vreodata o dacie 1310 ,ca vi se rupsese talpile de la mers pe jos si aglomeratii in autobuze sa nu mai zic de cei care birjareau carutza . Halaal de voi rashilor.Oricum in fata la AUDI nu valorati nici cat o ceapa degerata Huuuuuuuuu!!!!

  • ionel, vineri, 13.06.2008 21:18
    fitze

    va dati seama ca urgent o sa sara in scheme fitzoshii de la noi ? Io zic ca deja se gandesc sa comande cal putin 100 de smecheri din RO.

  • andrei, vineri, 13.06.2008 22:57
    plina-i lumea de idioti

    ba fratilor, da idioti mai suneti unii, CLS este ,,de cand lumea si pamantu`` ca sa zic asha, si mai nou a aparut si pasat care sunt coupe-uri cu toate ca au 4 ushi, ii datorati mari scuze adminului, imbecililor, mai bine tacetzi dreq din gura si nu va bagati aiurea

  • Emil, marţi, 17.06.2008 14:06
    Scuze

    Imi cer scuze

  • Paulik, marţi, 17.06.2008 20:17

    sunteti niste fraieri care pupati mercedes si altele k ea, cand alta firma scoate o masina noua mai ales concurenta cu mercedes; pe langa nici nu aveti bani sa va uitati la o asa masina dar stiti toti sa criticati

  • Kimi, miercuri, 30.07.2008 15:00
    Audi nr1

    Audi este nr 1 in lume la ora acesta....se stie dar se accepta cu greu..cele mai bune motoare diesel ( si cu benzinarele TFSI...sunt cam tot cei mai buni), sasiuri extraordinare , tehnologie Space frame din aluminiu,tractiune qattro...nu are rost sa o mai descriem, se stie, este cea mai buna, desing superb...iar la interioare...aici sunt de povestit nepotilor, design , imbinari si materiale imposibil de gasit la alta marca....alte avantaje...ce sa zic..gasiti-le voi..indiferent ca sunteti fani BMW, Mercedes sau Kia

  • BRUNETU, duminică, 17.08.2008 10:40
    mercedes al the wway

    pt kimi....la ora actuala...MERCEDES sunt cele mai bune in lume....a fost o emisiune chiar la germani in premiera...cand s'a constat......cine este pe primu loc...iar clasamentuel este 1.mercedes 2.bmw iar audi pe locu 3...deci impuscate