Audi A8 ar putea primi încă un facelift. Lansarea succesorului electric, amânată
Audi A8 ar putea primi în acest an încă un facelift. Decizia vine ca urmare a amânării lansării succesorului său electric.
Actuala generație Audi A8 a fost lansată în 2017 și a primit un facelift în 2021. Inițial, constructorul german avea în plan să înlocuiască berlina sa de lux cu un nou model electric în acest an, bazat pe conceptul Grandsphere. Însă, conform celor mai noi informații, lansarea succesorului electric al lui Audi A8 a fost amânată până în 2027.
Datorită acestui lucru, producția lui Audi A8 va continua și ar urma chiar să primească un al doilea facelift în viitorul apropiat. Pe lângă decizia de a amâna lansarea succesorului electric, Audi A8 va continua să fie produs datorită vânzărilor bune ale modelului de lux, în special pe piața din China.
În țara asiatică, Audi A8 este disponibil în varianta cu caroserie alungită L, precum și în versiunea și mai luxoasă Horch. Constructorul german va oferi și noi opțiuni de personalizare pentru clienții din China ai modelului. Nu se știe dacă aceste opțiuni noi vor fi disponibile și pentru clienții din Europa.
Audi nu a oferit mai multe detalii despre viitorul A8 facelift și nici despre urmașul electric al acestuia.
via Carscoops
-
@alex_cu_a_mic, joi, 29.02.2024 14:32
cine stie...poate renault 5 nu se vrea masina de volum ci doar de show, ca altfel nu-mi explic nici eu alegerea lor. cu NMC nu prea au unde sa se duca in jos cu pretul cand va aparea concurenta reala dotata cu LFP, dar in fine, treaba lor. cat despre audi, au ramas in urma si datori la clasa de lux cu un concurent pt eqs si i7. desi mai recent lansat decat eqs, i7 deja se vede pe strada in numar nesperat de mare avand in vederea tipologia si pretul. deci audi trebuie sa accelereze, altfel o sa ajunga un fel de jaguar care nu doar ca n-au mai venit cu promisul xj electric, dar nu-l mai ofera nici pe cel termic de foarte mult timp deja (ma rog, nici daca l-ar oferi nu stiu cine l-ar mai cumpara, asa reputatie si-au facut).
-
Seriff, joi, 29.02.2024 16:02
Nu se produce A8 electric, doar nu vreti sa mearga smecherii de la Bruxelles cu masini electrice, asta ar fi culmea, cu alea sa mearga saracii, barosanii cu A8, S 500, Seria 7, toate termice evident.
-
Dutz, joi, 29.02.2024 20:18
Nu era Audi cu portavocea anunțând printre primii un portofoliu 100% electric? Dar, marii producători nu se opun treceri pe electrice… aha!!!
-
DanG, vineri, 01.03.2024 09:34
Mie imi pare ca Audi nu mai investeste in modele noi, ma uit la gama actuala si vad ca majoritatea modelelor au fost lansate acum foarte mult timp: A4, A6, A8 si Q7 au trecut doar prn facelift-uri, asta in timp ce BMW si Mercedes au schimbat de mult timp generatiile. Oare plateste si Audi pentru gaura lasata de dieselgate?
-
@Seriff, vineri, 01.03.2024 11:10
Papagalule, acum ne afumi pe fiecare articol cu pârțurile tale? E mă-ta în campanie electorală pentru hAUR și îi dai un deget de ajutor? Încearcă pe TikTok, unde oricum ai mai multa audiență decât aici.
-
Matei, vineri, 01.03.2024 14:45
Ma întreb care pare din "2017" n-au înțeles domnii de mai sus. Întrebare retorica. Audi s-a prins că au fix 0 șanse să concureze cu EQS așa că.... Back to the drawing board.
-
Matei, vineri, 01.03.2024 14:49
@DanG Atâta vreme cât se vând chiar și asa, pe platforme vechi de 20+ ani și motoare le fell, cu îmbunătățiri minore de la o generație la alta, de ce ar investi în ceva nou? În plus sunt probabil concentrați pe electrificare acum. VW nu a mai produs nimic nou în zona ICE de mult. Ma refer la partea tehnica nu ecrane și briz-briz-uri.
-
Seriff, vineri, 01.03.2024 15:30
@11:10 papagal esti cu tu tot neamul tau de babuini, nu iti convine, mars de aici, taran obosit venit de la coada vacii. E democratie, am dreptul sa imi dau cu parerea comunist infect ce esti!
-
@Seriff, vineri, 01.03.2024 15:36
Și eu am, papagal hAURist. M-am născut, am crescut și am trăiesc în București, din părinți bucureșteni. Nu că ar fi vreo calitate, dar vad că tu ai impresia că ar fi. Bănuiesc că și tu tot de la oraș ești, dar de prin vreo mahala mai parfunată, de-aia te-ai educat la rigolă ca toate scursurile.
-
Seriff, luni, 04.03.2024 10:49
@15:36, chiar daca esti din Bucuresti, taranul de oras e cel mai prost animal. Vezi ca ti-a oprit Nicusor apa calda iar, cred ca de la miros esti atat de idiot.
-
Matei, luni, 04.03.2024 12:29
Seriff, tu miroși a porc prin internet și nu se duce nici dacă te freci cu peria. La cum vorbești se vede treaba că ai scurmat în educația familiei.
-
@Matei, luni, 04.03.2024 14:01
Ăsta și cu PMC sunt bombardieri de joasă speță, nu merită să le răspunzi.
-
///COR/// 33', miercuri, 06.03.2024 03:51
A8 e depasit total de 7 si S. Nu stiu de ce ai alege in momentul de fata o masina noua ca A8 cand exista 7 si S.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
@ AM Sunt deja saptamani bune de cand circula stiri esentiale pe care le treceti cu vederea. Cum ar fi asta: https://cleantechnica.com/2024/02/26/catl-byd-to-slash-battery-prices-by-50-in-2024-boom-evs-win/ Va ocupati cu titani gen Lucid sau Rivian dar stirile esentiale trec pe langa voi. Cat despre Audi, mai asteapta sa vada in ce ape se mai scalda piata. Oricum cine nu trece pe LFP si ramane pe NMC pentru modelele de volum e mort. Cum e noul Renault 5 electric.